教育王國
標題: 今日我想分享一下小朋友帶八達通 [打印本頁]
作者: 00adafan 時間: 08-1-21 17:35 標題: 今日我想分享一下小朋友帶八達通
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小丑魚 時間: 08-1-24 17:57
小朋友可能覺得可請朋友仔食野就好巴弊又好威水, 但就激死父母。 亞仔學校沒有小食部, 只有食物自動機, 又係只可用八達通, 我唯有同佢去超市採購佢喜歡的食物, 絕對不會讓他帶八達通回校。原文章由 00adafan 於 08-1-21 17:35 發表 
我今日係ok便利店買朱古力奶喝時,有兩個五六年級的女同學,A同學說我請你吃包薯片啦,B同學說:XX(A同學的名字)萬歲!
跟著A同學又說:我就破產了!
明知破產就不要隨便請其他同學吃! ...
作者: Fion_Chan 時間: 08-1-24 19:29 標題: 回覆 #1 小丑魚 的文章
有社工同我講,俾小朋友八達通,唔好係自動增值個隻,佢地唔覺D錢用得快,要當俾零用錢,定時俾cash佢地自己增值,佢地會aware D錢使左去。
作者: vean 時間: 08-1-24 20:32 標題: 回覆 #2 小丑魚 的文章
係呀,有次佢帶左八達通返學,就去汽水機,係甘"咇"野飲,自此以後唔準佢自己keep八達通。
佢仲巴巴閉甘話,都唔洗錢既!!
原來佢都唔知octopus個原理,所以要同小朋友解釋下先得呀。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |