教育王國

標題: 請各位幫幫忙, 校車問題 [打印本頁]

作者: FIRE0418EVA    時間: 08-1-21 17:33     標題: 請各位幫幫忙, 校車問題

我個小朋友係08年會係油麻地返小一, 但係我係荃住, 問過間學校, 佢地講d校車最遠係美孚上車, 重要係6:30am 前上車, 唉.....小朋友一定上吾切啦.......請問大家有無d校車或保母車可以係荃灣去油麻地嫁




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5