教育王國
標題:
請各位幫幫忙, 校車問題
[打印本頁]
作者:
FIRE0418EVA
時間:
08-1-21 17:33
標題:
請各位幫幫忙, 校車問題
我個小朋友係08年會係油麻地返小一, 但係我係荃住, 問過間學校, 佢地講d校車最遠係美孚上車, 重要係6:30am 前上車, 唉.....小朋友一定上吾切啦.......請問大家有無d校車或保母車可以係荃灣去油麻地嫁
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5