教育王國
標題: 請問有無人可以答我沙田那間小學好呢?? [打印本頁]
作者: eeec6 時間: 08-1-16 14:28 標題: 請問有無人可以答我沙田那間小學好呢??
本人是住在沙田區的 , 小女今年K2了 , 想知道沙田邊間小學好呢 ?
作者: wyl 時間: 08-1-16 14:34
呂明才、沙田官小都好受歡迎
作者: eeec6 時間: 08-1-16 14:41
原文章由 wyl 於 08-1-16 14:34 發表 
呂明才、沙田官小都好受歡迎
首先多謝你的回覆 !
但我是住沙田禾輋的 ,我聽人講話如果讀第一城個間呂明才要誇綱的 , 請問駛唔駛嫁 , 同埋想請問你呂明才小學是不是直屬呂明才中學嫁 ,同埋知唔知呂明才小學校風好不好呢 ?
作者: Martina 時間: 08-1-16 15:03
主風, 聖心都好吖 ! 兩間呂小都大熱, 競争激烈.
作者: Marians 時間: 08-1-16 20:54
eeec6
90 & 91 綱已聯成為一個綱好耐了, 所以你若住禾輋而選呂明才都不是跨綱。
呂小和呂中不是直屬, 應該是兩間呂小和呂中是"聯系" 的關係, 競爭一樣激烈。校風吾清楚, 吾敢亂答
希望幫到你
Marians
原文章由 eeec6 於 08-1-16 14:41 發表 
首先多謝你的回覆 !
但我是住沙田禾輋的 ,我聽人講話如果讀第一城個間呂明才要誇綱的 , 請問駛唔駛嫁 , 同埋想請問你呂明才小學是不是直屬呂明才中學嫁 ,同埋知唔知呂明才小學校風好不好呢 ? ...
作者: leesasa 時間: 08-1-16 23:30
仲有培基原文章由 wyl 於 08-1-16 14:34 發表 
呂明才、沙田官小都好受歡迎
作者: eeec6 時間: 08-1-17 17:30
原文章由 Martina 於 08-1-16 15:03 發表 
主風, 聖心都好吖 ! 兩間呂小都大熱, 競争激烈.
多謝你的回覆 , 不過請問你兩間呂小是那兩間 , 我只是知道第一城有一間 , 而另一間我就不知道了 ? 同埋想知道你所講的主風是不是歷源那間呢? 另外聖心係邊嫁? 真係不好意思呀 ! 問你甘多問題 , 因為我真係唔知道沙田有邊間好小學的 , 而且我又唔想囡囡讀到一間唔好既小學 , 唉我而家都好煩啦
作者: eeec6 時間: 08-1-17 17:32
多謝你的回覆 , 你真係幫我解開了這個問題!
原文章由 Marians 於 08-1-16 20:54 發表 
eeec6
90 & 91 綱已聯成為一個綱好耐了, 所以你若住禾輋而選呂明才都不是跨綱。
呂小和呂中不是直屬, 應該是兩間呂小和呂中是"聯系" 的關係, 競爭一樣激烈。校風吾清楚, 吾敢亂答
希望幫到你
Marians
...
作者: eeec6 時間: 08-1-17 17:59
原文章由 leesasa 於 08-1-16 23:30 發表 
仲有培基
呢間我聽過呀, 不過聽講程度比較高一點 , 請問校風好唔好嫁?
作者: wendy_cheuk 時間: 08-1-17 19:13
兩間呂小, 第一城果間簡稱"一呂", 沙田圍果間(麗豪酒店後面)簡稱"沙呂", 兩間呂小在區內是熱門選擇, 聖心在大圍, 應該不屬於91網, 你可以到教統局網頁查一查。
作者: Martina 時間: 08-1-18 11:36
主風在瀝源的, 有朋友做社区工作, 話呢間學校學生乖, 同崇真是兩極 !
作者: eeec6 時間: 08-1-18 14:39
原文章由 wendy_cheuk 於 08-1-17 19:13 發表 
兩間呂小, 第一城果間簡稱"一呂", 沙田圍果間(麗豪酒店後面)簡稱"沙呂", 兩間呂小在區內是熱門選擇, 聖心在大圍, 應該不屬於91網, 你可以到教統局網頁查一查。 ...
多謝你的回覆 ! 
作者: eeec6 時間: 08-1-18 14:41
原文章由 Martina 於 08-1-18 11:36 發表 
主風在瀝源的, 有朋友做社区工作, 話呢間學校學生乖, 同崇真是兩極 !
不過我都知道主風都應該几好, 不過我就不知道祟真好不好啦 ! 你有沒有識人在祟真讀呀 , 可不可以幫我問一問呀?
作者: Berry_luk 時間: 08-1-18 17:55
原文章由 eeec6 於 08-1-17 17:59 發表 
呢間我聽過呀, 不過聽講程度比較高一點 , 請問校風好唔好嫁?
我有兩個朋友讀培基, 這間學校英文比較深, 而且除中文科外, 全是英文, 如果英文底差都幾吃力. 校風就一般.
作者: Berry_luk 時間: 08-1-18 18:36
原文章由 eeec6 於 08-1-17 17:30 發表 
多謝你的回覆 , 不過請問你兩間呂小是那兩間 , 我只是知道第一城有一間 , 而另一間我就不知道了 ? 同埋想知道你所講的主風是不是歷源那間呢? 另外聖心係邊嫁? 真係不好意思呀 ! 問你甘多問題 , 因為我真係唔知道 ...
我有朋友分別讀培基及呂明才(第一城的), 如果你想個女讀書這所學校都ok, 但要看你的彩數了, 因我朋友個女就不太好彩了. 因這所學校的分數都很緊張, 又不知為何還緊張其他小朋友的分數, 左問右問, 問了又不把自己的小朋友的告訴回那些家長. 我個朋友最唔好彩就是讀到那一班特別勾心鬥角, 知道佢個女考得好, 啲小朋友就不同佢個女玩, 又不理睬佢, 還說一些不好的說話. 所以那些老師都好無奈, 都不取太對佢個女好, 怕佢個女更難受. 但小朋友又不知老師的苦心. 回家告訴我朋友, 使我朋友也不高興及心痛.
有沒有其他家長也是呂明才(第一城的), 可以給一些正面啲的資料.
作者: eeec6 時間: 08-1-19 10:35
原文章由 Berry_luk 於 08-1-18 18:36 發表 
我有朋友分別讀培基及呂明才(第一城的), 如果你想個女讀書這所學校都ok, 但要看你的彩數了, 因我朋友個女就不太好彩了. 因這所學校的分數都很緊張, 又不知為何還緊張其他小朋友的分數, 左問右問, 問了又不把自己的 ...
吓! 甘樣會攪到個小朋友好大壓力, 如果係甘我就唔考慮啦 , 有時本人覺得雖然讀書成績是很重要 , 但本人亦覺得小朋友的品德都好重要的 。不過而家都會考慮小女讀培基同主風啦 ~~
多謝你的回應 !
作者: eeec6 時間: 08-1-19 10:37
同埋想知道一下如果我揀大圍的學校須唔須要誇區的 , 同埋想知道大圍邊間學校比較好 ??
作者: curry123 時間: 08-1-19 14:59
朋友的孩子在主風讀書,校風不錯,
重視英語教學,可考慮。
原文章由 eeec6 於 08-1-19 10:37 發表 
同埋想知道一下如果我揀大圍的學校須唔須要誇區的 , 同埋想知道大圍邊間學校比較好 ??
作者: leesasa 時間: 08-1-19 23:13
大圍: 沙官小學
大圍好似同一呂不同網!原文章由 eeec6 於 08-1-19 10:37 發表 
同埋想知道一下如果我揀大圍的學校須唔須要誇區的 , 同埋想知道大圍邊間學校比較好 ??
作者: 從前sukilam 時間: 08-1-20 12:04
原文章由 Martina 於 10/07/07 11:36 發表 
主風在瀝源的, 有朋友做社区工作, 話呢間學校學生乖, 同崇真是兩極 !
我都想知崇真怎樣問題 ? thanks
作者: Berry_luk 時間: 08-1-20 23:34
原文章由 eeec6 於 08-1-19 10:35 發表 
吓! 甘樣會攪到個小朋友好大壓力, 如果係甘我就唔考慮啦 , 有時本人覺得雖然讀書成績是很重要 , 但本人亦覺得小朋友的好重要的 。不過而家都會考慮小女讀培基同主風啦 ~~
多謝你的回應 !
...
但我講的只是個別的一個case, 但不是所有都是這樣, 但畢業出來的學生個個都好叻架, 都要看看啲家長點教啲小朋友, 啲家長本身是這樣, 才會教出這樣啲小朋友. 看到你這樣講, 那就知道你不會教出如此的小朋友. 如果那所呂明才真的班班咁差, 就不會有咁多家長擁到這所學校了. 品德都是身教的.聽說沙田圍是以比較活動式教學, 而第一城是以傳統的. 所以有所不同.
作者: eeec6 時間: 08-1-21 11:04
原文章由 Berry_luk 於 08-1-20 23:34 發表 
但我講的只是個別的一個case, 但不是所有都是這樣, 但畢業出來的學生個個都好叻架, 都要看看啲家長點教啲小朋友, 啲家長本身是這樣, 才會教出這樣啲小朋友. 看到你這樣講, 那就知道你不會教出如此的小朋友. 如果那 ...
多謝你的回覆呀 ~ 請問你知不知道大圍那邊有那一所學校比較好一點?
作者: asinai 時間: 08-1-21 11:16
if 你系net91, 大圍系net88, 揀大圍的學校算誇區. 大圍比較好 ge 學校有沙官, 陳元喜, 聖心.
原文章由 eeec6 於 08-1-19 10:37 發表 
同埋想知道一下如果我揀大圍的學校須唔須要誇區的 , 同埋想知道大圍邊間學校比較好 ??
作者: Martina 時間: 08-1-21 12:54
以我接觸過的沙田区小學生, 我覺得培基英文勝一籌, overall 成績也不錯.
原文章由 Berry_luk 於 08-1-18 17:55 發表 
我有兩個朋友讀培基, 這間學校英文比較深, 而且除中文科外, 全是英文, 如果英文底差都幾吃力. 校風就一般.
作者: Martina 時間: 08-1-21 13:17
我以為已經講得很直接, "兩極"-->你想想沙祟的學生是怎樣吧!
可能個問題係個location係屋邨, 頗多综援家庭. 不是discrimate$的concern, 只係真係有很多唔識教(or根本唔教)仔的家長.
我識人係呢間讀, 覺得一間學校好唔好是很主觀.
我唔係上網罵戰. 費事有d某校super fans 又話老作, 又单打.
我試過啦, 所以詳情唔講啦. 自己考慮吓.
原文章由 eeec6 於 08-1-18 14:41 發表 
不過我都知道主風都應該几好, 不過我就不知道祟真好不好啦 ! 你有沒有識人在祟真讀呀 , 可不可以幫我問一問呀?
作者: Martina 時間: 08-1-21 13:23
berry luk, 你以下"個別case" 我都識人在一呂發生過, 是否意味這很普遍? 小朋友現已畢業, 當時費事成日被比較, 故特意退出了精英班.
原文章由 Berry_luk 於 08-1-18 18:36 發表 
我有朋友分別讀培基及呂明才(第一城的), 如果你想個女讀書這所學校都ok, 但要看你的彩數了, 因我朋友個女就不太好彩了. 因這所學校的分數都很緊張, 又不知為何還緊張其他小朋友的分數, 左問右問, 問了又不把自己的 ...
作者: kitbebe 時間: 08-1-21 13:45
個人覺得類似既case, 真係間間都會有的, 亦很難避免
原文章由 Martina 於 08-1-21 13:23 發表 
berry luk, 你以下"個別case" 我都識人在一呂發生過, 是否意味這很普遍? 小朋友現已畢業, 當時費事成日被比較, 故特意退出了精英班.
作者: C.C.Ho. 時間: 08-1-21 15:02
我想問下,培基的中文科會係用普通話教學還是廣東話教學的?
原文章由 Berry_luk 於 08-1-18 17:55 發表 
我有兩個朋友讀培基, 這間學校英文比較深, 而且除中文科外, 全是英文, 如果英文底差都幾吃力. 校風就一般.
作者: Berry_luk 時間: 08-1-21 15:58
原文章由 Martina 於 08-1-21 12:54 發表 
以我接觸過的沙田区小學生, 我覺得培基英文勝一籌, overall 成績也不錯.
我同意, 因培基以英文為主, 製造了一個英文的環境, 起碼不會怕英文先, 我個仔那一間就是只有英文科是英文, 有很多小朋友見到英文就好驚. 啲家長話比我知, 個女一見到英文就個腦一片空白, 所以英文考試就慘了.
作者: Berry_luk 時間: 08-1-21 16:01
原文章由 C.C.Ho. 於 08-1-21 15:02 發表 
我想問下,培基的中文科會係用普通話教學還是廣東話教學的?
我沒有聽我朋友提過是用普通話教中文, 應是廣東話, 我問下我朋友先. 而呂明才的那個朋友就有講, 有一班是以普通話教中文.但佢個女就入唔到.
作者: Berry_luk 時間: 08-1-21 16:19
原文章由 Martina 於 08-1-21 13:23 發表 
berry luk, 你以下"個別case" 我都識人在一呂發生過, 是否意味這很普遍? 小朋友現已畢業, 當時費事成日被比較, 故特意退出了精英班.
咁咪好慘, 因好難才入到精英班架, 啲老師無幫佢咩? 不過我都知到幫唔到, 如果唔係我朋友個女就唔會咁慘啦! 只有希望佢來年轉班轉到一班啲小朋友無咁妒忌心重, 話又說回來, 精英班都有好大機會會咁, 佢個女每年到考到前5名架.而佢都好想個女讀到精英班, 所以, 我諗佢都要習慣下.(這只是我個人觀感)
我也同意你所講, 家長對學校真的很主觀, 因每個家長的要求都不同, 有些只希望啲仔女普普通通就好, 不要逼他們, 有啲就覺得要讀到書, 將來出人頭地.
作者: kitbebe 時間: 08-1-21 16:37
07年開始中文係用普通話教, 相信校園生活是開心的, 不過經常有測驗, 家長會比較忙於應付.
原文章由 C.C.Ho. 於 08-1-21 15:02 發表 
我想問下,培基的中文科會係用普通話教學還是廣東話教學的?
[ 本文章最後由 kitbebe 於 08-1-21 16:39 編輯 ]
作者: Berry_luk 時間: 08-1-21 17:02
原文章由 kitbebe 於 08-1-21 16:37 發表 
07年開始中文係用普通話教, 相信校園生活是開心的, 不過經常有測驗, 家長會比較忙於應付.
07呀! 那就是剛剛轉用了, 唔好意思想八掛問下, 是否由一年級開始用普通話, 還是所有班級都一起用呢? 那樣咪好吃力?
我個朋友又沒有提喎! 我兩個朋友個仔都已經是二年級了, (有一個是由二年級轉入去的) 我忘了, 我個朋友說聖經是中文還是英文.
作者: kitbebe 時間: 08-1-21 23:41
因我識的是一年級生, 所以其他不得而知
聖經是中文的, 數學同科學是英文的, 我覺得如果家長英文唔好, 都幾難教到個細路
原文章由 Berry_luk 於 08-1-21 17:02 發表 
07呀! 那就是剛剛轉用了, 唔好意思想八掛問下, 是否由一年級開始用普通話, 還是所有班級都一起用呢? 那樣咪好吃力?
我個朋友又沒有提喎! 我兩個朋友個仔都已經是二年級了, (有一個是由二年級轉入去的) 我忘 ...
作者: Tara 時間: 08-1-22 10:45
培基中文堂用普通話,數學同science用英文書, 但廣東話+英文教. 聖經用廣東話! Science d 字好深,大人都要查字典, 不過只要求認得個字同個字係點解, 唔會要你串的.
至於普通話都不用太過擔心, 老師有時都會講廣東話, 老師會因應同學的程度去教. 小朋友自己自自然然會識架喇, 我女而家讀課文會讀普通話, 因為佢唔識讀廣東話.
英文雖然讀高半級, 但學校用生動方法教, 我女係開學頭2,3個月搞唔掂, 但而家已經好好多了!
學校功課唔多, 3-4樣一日, 中, 英默書每2星期一次. 每年2 測2 考… 可能我要求唔高,我女就讀得幾輕鬆喇 !
原文章由 kitbebe 於 08-1-21 23:41 發表 
因我識的是一年級生, 所以其他不得而知
聖經是中文的, 數學同科學是英文的, 我覺得如果家長英文唔好, 都幾難教到個細路
[ 本文章最後由 Tara 於 08-1-22 10:47 編輯 ]
作者: eeec6 時間: 08-1-22 11:05
原文章由 Tara 於 08-1-22 10:45 發表 
培基中文堂用普通話,數學同science用英文書, 但廣東話+英文教. 聖經用廣東話! Science d 字好深,大人都要查字典, 不過只要求認得個字同個字係點解, 唔會要你串的.
至於普通話都不用太過擔心, 老師有時都會講廣東話 ...
多謝你的回覆 , 不過我是住禾輋瀝源個頭嫁 , 甘可唔可以揀培基嫁 ~~
作者: eeec6 時間: 08-1-22 11:09
原文章由 Martina 於 08-1-21 13:17 發表 
我以為已經講得很直接, "兩極"-->你想想沙祟的學生是怎樣吧!
可能個問題係個location係屋邨, 頗多综援家庭. 不是discrimate$的concern, 只係真係有很多唔識教(or根本唔教)仔的家長.
我識人係呢間讀, 覺得一間 ...
多謝你的回覆 , 我而家明了! :loveliness:
作者: Martina 時間: 08-1-22 12:09
我第一反應同你一樣, 覺得可惜. 但佢父母解釋比我聽- 排名1-80都係band 1, 佢個女係精英班排尾, 功課多又教得快, 覺得壓力大又唔開心, 每個同學也很緊張每一分. 去到普通班就排頭位, 全级排名也沒有受影响, 最後也順利入讀band 1中學.
所以我都要放鬆d.
原文章由 Berry_luk 於 08-1-21 16:19 發表 
咁咪好慘, 因好難才入到精英班架, 啲老師無幫佢咩? 不過我都知到幫唔到, 如果唔係我朋友個女就唔會咁慘啦! 只有希望佢來年轉班轉到一班啲小朋友無咁妒忌心重, 話又說回來, 精英班都有好大機會會咁, 佢個女每年到考 ...
作者: C.C.Ho. 時間: 08-1-22 16:27
多謝你啱詳細的回覆,等我又多一點信心。但如果我住馬鞍山選培基chance大唔大呀?
原文章由 Tara 於 08-1-22 10:45 發表 
培基中文堂用普通話,數學同science用英文書, 但廣東話+英文教. 聖經用廣東話! Science d 字好深,大人都要查字典, 不過只要求認得個字同個字係點解, 唔會要你串的.
至於普通話都不用太過擔心, 老師有時都會講廣東話 ...
作者: kitbebe 時間: 08-1-22 17:54
培基係91網, 舊年我知好多人揀佢第一, 都未必入到, 不過這間有廿幾個叩門位.
原文章由 C.C.Ho. 於 08-1-22 16:27 發表 
多謝你啱詳細的回覆,等我又多一點信心。但如果我住馬鞍山選培基chance大唔大呀?
作者: Sue^_^ 時間: 08-1-23 10:20
妳意思是在統一派位後還有廿幾個叩門位,那真的好多喎!
派完都仲有位收人。
原文章由 kitbebe 於 08-1-22 17:54 發表 
培基係91網, 舊年我知好多人揀佢第一, 都未必入到, 不過這間有廿幾個叩門位.
作者: C.C.Ho. 時間: 08-1-23 10:55
如果要叩培基門,有乜嘢要特別留意架??
原文章由 kitbebe 於 08-1-22 17:54 發表 
培基係91網, 舊年我知好多人揀佢第一, 都未必入到, 不過這間有廿幾個叩門位.
作者: kitbebe 時間: 08-1-23 11:21
往年都有二,三百人叩門的, 他的好處是可上網download申請表, 但係收唔收就要睇interview既表現, 兩round揀佢都唔一定收.
原文章由 Sue^_^ 於 08-1-23 10:20 發表 
妳意思是在統一派位後還有廿幾個叩門位,那真的好多喎!
派完都仲有位收人。
作者: maymay32 時間: 08-1-23 11:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kitbebe 時間: 08-1-23 11:28
不知道, 祝你好運!!
原文章由 C.C.Ho. 於 08-1-23 10:55 發表 
如果要叩培基門,有乜嘢要特別留意架??
作者: Sue^_^ 時間: 08-1-23 14:32
嘩.... 真係猜不到那麼多人叩門?
更不知可以上網download申請表,但叩門都要申請表嗎?
我知道06那年,有媽咪叩了門但都沒有 interview!
原文章由 kitbebe 於 08-1-23 11:21 發表 
往年都有二,三百人叩門的, 他的好處是可上網download申請表, 但係收唔收就要睇interview既表現, 兩round揀佢都唔一定收.
作者: Berry_luk 時間: 08-1-23 22:01
原文章由 maymay32 於 08-1-23 11:25 發表 
培橋聽講唔錯
培橋好像是直資, good 呀!
作者: 11d 時間: 08-1-24 09:10 標題: 回覆 #1 Berry_luk 的文章
Pui Kiu is 直資 and the competition is very keen, about one selected from ten.
Actually Pui Kiu is a very good school. She trained the student as the master of their own. International style but also maintain a strong chinese culture. Students are very enjoy their school life and like the school very much.
作者: 11d 時間: 08-1-24 09:10 標題: 回覆 #1 Berry_luk 的文章
Pui Kiu is 直資 and the competition is very keen, about one selected from ten.
Actually Pui Kiu is a very good school. She trained the student as the master of their own. International style but also maintain a strong chinese culture. Students are very enjoy their school life and like the school very much.
作者: Lyn 時間: 08-1-29 14:52
培基的英文程度頗高
.
另外, 它每年都有插班生經由筆試+面試入. 如沒能如意, 3rd 輪時, 記得按時申請.
作者: Lyn 時間: 08-1-29 15:03
無野特別留意, 全力以赴
.
鼓勵孩子在筆試和面試時, 識幾多答幾多, 話給小孩子聽: 叻的小孩子才能在這裡讀書, 你入到dad & mum 都會好開心
.
原文章由 C.C.Ho. 於 08-1-23 10:55 發表 
如果要叩培基門,有乜嘢要特別留意架??
作者: C.C.Ho. 時間: 08-1-29 17:33
Lyn -> 多謝鼓勵! 希望攪珠中奬,唔洗叩門+筆試和面試啦。
原文章由 Lyn 於 08-1-29 15:03 發表 
無野特別留意, 全力以赴
.
鼓勵孩子在筆試和面試時, 識幾多答幾多, 話給小孩子聽: 叻的小孩子才能在這裡讀書, 你入到dad & mum 都會好開心
.
作者: Sue^_^ 時間: 08-1-29 17:58
我想又問培基書院收多少自己小學學生,要成績頭多少名才可 '直升' 呢? 收 band 1 生又多嗎?
作者: claudi-mama 時間: 08-1-30 13:04
用此鼓勵方式不是太好罷。可有想過到時如果入唔到咁點算?
小孩子會有挫敗感、內疚和自責。
小孩子: 我考唔到lee間學校,我咪唔叻?
我入唔到咁會令dam & mum唔開心?
原文章由 Lyn 於 08-1-29 15:03 發表 
鼓勵孩子在筆試和面試時, 識幾多答幾多, 話給小孩子聽: 叻的小孩子才能在這裡讀書, 你入到dad & mum 都會好開心
.
作者: santungma 時間: 08-1-30 14:23
我兒在沙田第一城補習, 當中多是呂明才學生, 據我兒說他們成績好, 態度卻差, 會聯合欺負其他學校的學生(如說無禮說話及交功課時刻意打尖), 以致我對此校大打折扣, 據說他們是精英班呢!
原文章由 Berry_luk 於 08-1-21 16:19 發表 
咁咪好慘, 因好難才入到精英班架, 啲老師無幫佢咩? 不過我都知到幫唔到, 如果唔係我朋友個女就唔會咁慘啦! 只有希望佢來年轉班轉到一班啲小朋友無咁妒忌心重, 話又說回來, 精英班都有好大機會會咁, 佢個女每年到考 ...
作者: hello007 時間: 08-1-30 15:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ivy07 時間: 08-1-30 17:37
原文章由 hello007 於 08-1-30 15:20 發表 
梁鉅鏐也是實力派,可以考慮!
我個仔係梁鉅鏐的學生,這間學校會比較著重小朋友的品格,當然亦會有一些頑皮唔聽話的學生啦,而且學校從來不主張學生在成績上的競爭,無聽啊仔講過D同學鬥成績(但我唔知其他同學有無啦),D小朋友成績都唔錯(除咗我個仔之外) hehe,當然不及名校啦!
所以我覺得ok.
作者: Berry_luk 時間: 08-1-30 17:48
原文章由 santungma 於 08-1-30 14:23 發表 
我兒在沙田第一城補習, 當中多是呂明才學生, 據我兒說他們成績好, 態度卻差, 會聯合欺負其他學校的學生(如說無禮說話及交功課時刻意打尖), 以致我對此校大打折扣, 據說他們是精英班呢!
...
我都有聽聞過, 話佢哋啲學生出到嚟都好嘈, 不過應不是個個都是, 我個朋友個女就好乖, 所以就比人蝦啦! 就因是精英, 所以做嘢都會選精的路行(打尖就最快), 不過唔係個個.
胡x貞啲學生就好啲, 因啲老師好惡, 不能比他們看見, 一定丙.
作者: Berry_luk 時間: 08-1-30 17:56
原文章由 claudi-mama 於 08-1-30 13:04 發表 
用此鼓勵方式不是太好罷。可有想過到時如果入唔到咁點算?
小孩子會有挫敗感、內疚和自責。
小孩子: 我考唔到lee間學校,我咪唔叻?
我入唔到咁會令dam & mum唔開心?
...
我個仔都試過, 佢小學幫佢申請聖方x, 好難考, 佢考唔到, 好失望, 時時問我是不是佢唔得及差, 所以考唔到呀, 我是不是好唔叻呀! 因佢幼稚園年年考第二, 佢心想無可能一間私校都考唔到
看見及聽見我都好心痛呀, 佢那幾天日日都好down.
[ 本文章最後由 Berry_luk 於 08-1-30 19:13 編輯 ]
作者: Lyn 時間: 08-1-30 18:53
原來呢個方法不是個個都岩用, 甚至有問題!
但個人認為對於幼小的孩子, 這是最簡明易懂的. 當然, 當孩子出現有挫折感時, 就要自圓其說了.
原文章由 claudi-mama 於 08-1-30 13:04 發表 
用此鼓勵方式不是太好罷。可有想過到時如果入唔到咁點算?
小孩子會有挫敗感、內疚和自責。
小孩子: 我考唔到lee間學校,我咪唔叻?
我入唔到咁會令dam & mum唔開心?
...
作者: issacmama 時間: 08-2-5 13:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ericachung 時間: 08-2-9 10:49
我個女讀緊主風, 都幾好架, 又唔係迫得咁緊, 功課唔太多, 所以有多d時間溫習, 同埋校風真係幾好! 我見佢派中一派得幾好! 你睇30幾年學校, 到而家都收爆晒, 一定有番咁上下啦! 因為好多沙田學校都收生不足架!
作者: duduck 時間: 08-2-9 16:34
我個仔讀緊朱正賢小學,功課都幾深,常識有英文及中文課本,但佢讀得好開心,你可以考慮吓!
原文章由 ericachung 於 08-2-9 10:49 發表 
我個女讀緊主風, 都幾好架, 又唔係迫得咁緊, 功課唔太多, 所以有多d時間溫習, 同埋校風真係幾好! 我見佢派中一派得幾好! 你睇30幾年學校, 到而家都收爆晒, 一定有番咁上下啦! 因為好多沙田學校都收生不足架! ...
作者: dindonbelle 時間: 08-2-15 14:17
小一叩門生唔駛筆試的, anyway good luck for lucky draw.
原文章由 C.C.Ho. 於 08-1-29 17:33 發表 
Lyn -> 多謝鼓勵! 希望攪珠中奬,唔洗叩門+筆試和面試啦。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |