教育王國

標題: 健康小息零食?? [打印本頁]

作者: greenlady    時間: 08-1-15 19:57     標題: 健康小息零食??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: muimui靚媽媽    時間: 08-1-15 20:49

通常會揀:
1.水泡餅
2.手指餅
3.EDO餅
作者: perpermom    時間: 08-1-16 12:50

1. 烚蛋
2. 三文治 (通常芝士或花生醬)
3. 梳打餅
作者: 印第安公主    時間: 08-1-16 12:53

果仁/乾果
作者: C-Lai    時間: 08-1-17 09:55

盒裝提子乾 (細細盒, 好味又夠食, 唔會過飽)
作者: 君媽    時間: 08-1-17 17:38

1) 橙
2) 鮮什果(蘋果粒,火龍果粒,奇異果粒......)
3) 自製壽司
4) 烚蛋
5) 烚栗子
6) corn

原文章由 greenlady 於 08-1-15 19:57 發表
健康小息零食

any suggestion?
1. 動物餅
2.能量棒
3. 蛋糕仔

作者: 召藥師    時間: 08-1-18 01:35

士多啤梨
藍莓
香蕉
烚蛋
少甜多豆砵仔糕
蛋白蛋糕
饅頭
提子麥包
作者: IRON    時間: 08-1-18 09:22

仔仔食物盒有3隔, 日日都有水果(提子/蜜梨)或乾果(紅/藍莓/提子乾/花生), 面包或餅乾, 再一樣就唔多健康不過都要俾下(紫菜/蝦條/朱古力手指......), 不過佢唔飲汽水, 多菜多魚少肉, 我覺得已經好ok.
作者: Parent_C    時間: 08-1-28 01:12

Hi Iron,

請問邊樹有得買3隔食物盒可放水果?
同埋水果放好幾個鐘有冇乜問題?

原文章由 IRON 於 08-1-18 09:22 發表
仔仔食物盒有3隔, 日日都有水果(提子/蜜梨)或乾果(紅/藍莓/提子乾/花生), 面包或餅乾, 再一樣就唔多健康不過都要俾下(紫菜/蝦條/朱古力手指......), 不過佢唔飲汽水, 多菜多魚少肉, 我覺得已經好ok. ...

作者: IRON    時間: 08-1-28 09:04

hi Parent_C ,

超市有得賣, 其實係密實盒入有3個小長盒(無蓋), 我會用保鮮紙逐盒封.

新鮮水果我放提子/蜜梨切粒, 因仔仔第1個長小息就會食晒, 都係3粒鐘度; 天氣熱時就放乾果, 藍莓/提子乾, 都ok架, 好過日日食餅乾面包, 而家仲要拎多d, 因同學仔都走埋黎一齊食.
作者: busymami    時間: 08-1-28 13:58

記得問下仔女有無自己食or俾哂人食。

我個女以前在堂上偷食野,俾老師捉過之後,就話唔想再帶,怕自己忍唔住會偷食,所以開始無帶。之後間中叫佢帶,佢都話唔帶。有一次,我隨便問佢話現在大個女啦!仲怕自己忍唔住偷食呀?!佢話原來有個同學仔日日有好味食物請她吃,尤其是一些生果(大大粒車厘子etc.),同學仔最唔喜歡吃生果,所以全部俾哂佢食

唉!我鄧佢同學仔個亞媽可惜,一蕃愛心,俾我個女食曬都唔知!我唯有同亞女話,如果我是她媽媽,我會唔開心。我叫亞女要鼓勵同學仔吃多一點


原文章由 召藥師 於 08-1-18 01:35 發表
士多啤梨
藍莓
香蕉
烚蛋
少甜多豆砵仔糕
蛋白蛋糕
饅頭
提子麥包

作者: IRON    時間: 08-1-28 19:25

多謝提點.

我仔仔係屋企都食好多提子/香蕉/梨/藍莓, 所以知佢一定有食, 反而係有時俾蝦條/朱古力手指/紫菜就想佢多d人分享, 因為個個小朋友都鍾意, 一人一件就無咁熱氣; 惆悵緊佢唔多like食肉.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5