教育王國

標題: 油塘小學家長站-part 45 [打印本頁]

作者: 雪文    時間: 08-1-15 14:44     標題: 油塘小學家長站-part 45



睇怕都係 多同CY之争啦, 定係爆冷
作者: cyclmama    時間: 08-1-15 14:47

YO, 係咪我???


NO.1

[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-15 14:52 編輯 ]
作者: katiekma    時間: 08-1-15 14:47

第2 , 諗住有第一嚇下雪文 tim。



[ 本文章最後由 katiekma 於 08-1-15 14:48 編輯 ]
作者: 雪文    時間: 08-1-15 14:49

都係爆冷啦

原文章由 katiekma 於 08-1-15 14:47 發表
第2 , 諗住有第一嚇下雪文 tim。


作者: cyclmama    時間: 08-1-15 14:50

你今次快咗ga la

原文章由 katiekma 於 08-1-15 14:47 發表
第2 , 諗住有第一嚇下雪文 tim。


作者: 多利是    時間: 08-1-15 14:51

頂....比人打尖tim
作者: cyclmama    時間: 08-1-15 14:53


原文章由 多利是 於 08-1-15 14:51 發表
頂....比人打尖tim

作者: 多利是    時間: 08-1-15 14:54

咁我又想問下, one day acueve 去邊樹買呢?? 最小要買幾多呢?? 我琴日去萬0問, 條友話隱影眼鏡?有呀! 呀唔係..眼藥水就有 :tongue: :tongue:

係未要去眼鏡鋪買架?? 買1盒有無人so我呢??
作者: funbabyhk    時間: 08-1-15 14:54

??????no.3 ?????
作者: funbabyhk    時間: 08-1-15 14:56

買一盒冇得平  (2 盒好似 $290)
原文章由 多利是 於 08-1-15 14:54 發表
咁我又想問下, one day acueve 去邊樹買呢?? 最小要買幾多呢?? 我琴日去萬0問, 條友話隱影眼鏡?有呀! 呀唔係..眼藥水就有 :tongue: :tongue:

係未要去眼鏡鋪買架?? 買1盒有無人so我呢?? ...

作者: hoganmama    時間: 08-1-15 14:57

no. ???:tongue: :tongue: :tongue:

of course 去眼鏡舖買la, 你可以去驗眼跟住買1盒都得gar
原文章由 多利是 於 08-1-15 14:54 發表
咁我又想問下, one day acueve 去邊樹買呢?? 最小要買幾多呢?? 我琴日去萬0問, 條友話隱影眼鏡?有呀! 呀唔係..眼藥水就有 :tongue: :tongue:

係未要去眼鏡鋪買架?? 買1盒有無人so我呢?? ...

作者: 雪文    時間: 08-1-15 14:58

fun,上次佐敦個到係唔係仲係最平呀 ??  係的話叫多多
去個到買.  因上次你哋傾那里平, 我唔知呀.

原文章由 多利是 於 08-1-15 14:54 發表
咁我又想問下, one day acueve 去邊樹買呢?? 最小要買幾多呢?? 我琴日去萬0問, 條友話隱影眼鏡?有呀! 呀唔係..眼藥水就有 :tongue: :tongue:

係未要去眼鏡鋪買架?? 買1盒有無人so我呢?? ...

作者: 雪文    時間: 08-1-15 14:58

咁解咁貴呀, 加咗價加咁多 ??

原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 14:56 發表
買一盒冇得平  (2 盒好似 $290)

作者: funbabyhk    時間: 08-1-15 15:02

jordan 果度 $145/盒. (我諗住一對眼緊係最少買 2 盒啦: )
我上次買多盒, 所以在葵涌商場同店員講價 $141/盒.  

原文章由 雪文 於 08-1-15 14:58 發表
fun,上次佐敦個到係唔係仲係最平呀 ??  係的話叫多多
去個到買.  因上次你哋傾那里平, 我唔知呀.

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 15:05

咁算平la, 我買一盒要$165, 買6盒先$15x/box.

下次你地買con預埋我呀
原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 15:02 發表
jordan 果度 $145/盒. (我諗住一對眼緊係最少買 2 盒啦: )
我上次買多盒, 所以在葵涌商場同店員講價 $141/盒.  

作者: katiekma    時間: 08-1-15 15:05

吾系有人pm我, 成日彈句野出來, 真系等一。

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 14:50 發表
你今次快咗ga la

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 15:07

個sales 話johnson + 咗價wor:tongue:
原文章由 雪文 於 08-1-15 14:58 發表
咁解咁貴呀, 加咗價加咁多 ??

作者: 雪文    時間: 08-1-15 15:11

哦, 係呀, 一對要一盒. 我係因為二隻眼一個度數, 所以先買一對.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 15:02 發表
jordan 果度 $145/盒. (我諗住一對眼緊係最少買 2 盒啦: )
我上次買多盒, 所以在葵涌商場同店員講價 $141/盒.  

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 15:14

我就一樣, 又唔係成日帶, 我就only買1盒.
原文章由 雪文 於 08-1-15 15:11 發表
哦, 係呀, 一對要一盒. 我係因為二隻眼一個度數, 所以先買一對.

作者: funbabyhk    時間: 08-1-15 15:15

我是買普通 one day (不是 moist)
上次我一共買了 36盒 (幫姑奶買埋)
原文章由 cyclmama 於 08-1-15 15:05 發表
咁算平la, 我買一盒要$165, 買6盒先$15x/box.

下次你地買con預埋我呀

作者: hoganmama    時間: 08-1-15 15:22

我用2 weeks, 1 day too expensive
原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 15:15 發表
我是買普通 one day (不是 moist)
上次我一共買了 36盒 (幫姑奶買埋)

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 15:28

我是係買普通 one day jar, moist 果隻要貴d ga
原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 15:15 發表
我是買普通 one day (不是 moist)
上次我一共買了 36盒 (幫姑奶買埋)

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 15:29

如果日日帶, 2 weeks 係抵d gei, but 我就好間中先帶, one day 我就化算d
原文章由 hoganmama 於 08-1-15 15:22 發表
我用2 weeks, 1 day too expensive

作者: funbabyhk    時間: 08-1-15 15:34

以前未出 one day, 我都是用 2 weeks, 不過我份人懶, 唔想洗.....
原文章由 hoganmama 於 08-1-15 15:22 發表
我用2 weeks, 1 day too expensive

作者: funbabyhk    時間: 08-1-15 15:36

下次訂購時問埋你

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 15:29 發表
如果日日帶, 2 weeks 係抵d gei, but 我就好間中先帶, one day 我就化算d

作者: phoebecyl    時間: 08-1-15 15:37

me too 如果我去旅行我都會用1day,平時就唔會太貴啦
原文章由 hoganmama 於 08-1-15 15:22 發表
我用2 weeks, 1 day too expensive

作者: phoebecyl    時間: 08-1-15 15:39

fun...
你幾時會再訂呀...我下個月12號要遠行都想買
原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 15:36 發表
下次訂購時問埋你

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 15:39

http://forum.baby-kingdom.com/vi ... page%3D4&page=1

有冇懶瞓得咁誇呀
作者: 雪文    時間: 08-1-15 15:51

可能似有個人咁講, 太快, 快到無晒feel

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 15:39 發表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1264951&extra=page%3D4&page=1

有冇懶瞓得咁誇呀

作者: funbabyhk    時間: 08-1-15 15:59

我仲有存貨 wor, 冇咁快訂.
一係.....你地報上度數, 孤度.?   睇吓總數幾多盒, 我去問問幾錢.(幫手去訂啦)

原文章由 phoebecyl 於 08-1-15 15:39 發表
fun...
你幾時會再訂呀...我下個月12號要遠行都想買

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 08-1-15 16:01 編輯 ]
作者: phoebecyl    時間: 08-1-15 15:59

有冇咁跨呀..我反而係覺得事後講唔掂數多d

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 15:39 發表
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1264951&extra=page%3D4&page=1

有冇懶瞓得咁誇呀

作者: katiekma    時間: 08-1-15 15:59

想問下我同仕做左7年, 而加RESIGN, 公司舊年新年放左12日, (扣4天, 初一,二,三&星期日,公司還需補回幾多日比佢呢?
作者: hoganmama    時間: 08-1-15 16:00

唔通個印傭以為發緊夢
原文章由 雪文 於 08-1-15 15:51 發表
可能似有個人咁講, 太快, 快到無晒feel

作者: hoganmama    時間: 08-1-15 16:02

佢每年有幾多大假先?

2007有無再放過大假? 之前有無大假帶落黎?
原文章由 katiekma 於 08-1-15 15:59 發表
想問下我同仕做左7年, 而加RESIGN, 公司舊年新年放左12日, (扣4天, 初一,二,三&星期日,公司還需補回幾多日比佢呢?

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-15 16:03 編輯 ]
作者: cyclmama    時間: 08-1-15 16:03

dia 14.2, 275度, 2 盒
TKS.
原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 15:59 發表
我仲有存貨 wor, 冇咁快訂.
一係.....你地報上度數, 孤度.?   睇吓總數幾多盒, 我去問問幾錢.(幫手去訂啦)

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 16:06

有冇人想買康師傅面, C6 may be tomorrow 行超市買嘢返嚟
作者: katiekma    時間: 08-1-15 16:10

1. 放公眾假期。

2. 當冇先,唔該!

原文章由 hoganmama 於 08-1-15 16:02 發表
佢每年有幾多大假先?

2007有無再放過大假? 之前有無大假帶落黎?

[ 本文章最後由 katiekma 於 08-1-15 16:12 編輯 ]
作者: phoebecyl    時間: 08-1-15 16:15

今年時間過的真慢,又唔見com上來架。
作者: 多利是    時間: 08-1-15 16:17

agree

原文章由 phoebecyl 於 08-1-15 03:59 PM 發表
有冇咁跨呀..我反而係覺得事後講唔掂數多d


作者: funbabyhk    時間: 08-1-15 16:18

好似頭 2 年 (每年 7days) 而第 3 年開始, 每年遞增一天/年.
所以 7 年 = 12days/年
咁樣上年公司放 12days 減去 4 天是公眾假期, 即有 8 天多出,
咁你公司會唔會在新年假內扣員工的大假?
如果要的話, 即剩下 4 天咋

原文章由 katiekma 於 08-1-15 15:59 發表
想問下我同仕做左7年, 而加RESIGN, 公司舊年新年放左12日, (扣4天, 初一,二,三&星期日,公司還需補回幾多日比佢呢?

作者: 雪文    時間: 08-1-15 16:18

今年才開頭, 一月之bo

原文章由 phoebecyl 於 08-1-15 16:15 發表
今年時間過的真慢,又唔見com上來架。

作者: funbabyhk    時間: 08-1-15 16:19

come 去左睇囡囡比賽芭蕾舞
原文章由 phoebecyl 於 08-1-15 16:15 發表
今年時間過的真慢,又唔見com上來架。

作者: 多利是    時間: 08-1-15 16:22

if 公司無特別訂明, 跟據勞工法例的有薪假日計算, 年資7年應可享有12天有薪大假, 咁好似你咁講, 扣了4天假期後, 如沒有放過其他大假, 應該仲有8天有薪大假囉~

原文章由 katiekma 於 08-1-15 03:59 PM 發表
想問下我同仕做左7年, 而加RESIGN, 公司舊年新年放左12日, (扣4天, 初一,二,三&星期日,公司還需補回幾多日比佢呢?

作者: 雪文    時間: 08-1-15 16:23

可否打去勞工處問吓呀 ?

原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 16:18 發表
好似頭 2 年 (每年 7days) 而第 3 年開始, 每年遞增一天/年.
所以 7 年 = 12days/年
咁樣上年公司放 12days 減去 4 天是公眾假期, 即有 8 天多出,
咁你公司會唔會在新年假內扣員工的大假?
如果要的話, 即剩下 4 天咋 ...

作者: hoganmama    時間: 08-1-15 16:24

點解要扣4日公眾假期?


12日 - 新年放左個幾日 -已放大假 = 淨番幾多日lor

原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 16:18 發表
好似頭 2 年 (每年 7days) 而第 3 年開始, 每年遞增一天/年.
所以 7 年 = 12days/年
咁樣上年公司放 12days 減去 4 天是公眾假期, 即有 8 天多出,
咁你公司會唔會在新年假內扣員工的大假?
如果要的話, 即剩下 4 天咋 ...

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 16:28

新年果幾日係勞工假, 唔當大假扣ga bor
原文章由 hoganmama 於 08-1-15 16:24 發表
點解要扣4日公眾假期?


12日 - 新年放左個幾日 -已放大假 = 淨番幾多日lor

作者: katiekma    時間: 08-1-15 16:30

即我地由初一放到初十二, 有4日是公眾假期,(初一,二,三&一個星期日, 其餘扣假。

原文章由 hoganmama 於 08-1-15 16:24 發表
點解要扣4日公眾假期?


12日 - 新年放左個幾日 -已放大假 = 淨番幾多日lor

作者: 雪文    時間: 08-1-15 16:30

我同亞仔報咗興趣班如下

星期二  圍棋進楷
星期五  羽毛球

咁原本有讀開英文興趣班的,我仔忘記咗俾表格我,所以無得讀啦.(負責老師咁荅我的) 咁原想放棄的, 俾佢學中國武術.  

但係諗諗吓, 自己親自打去個間機構去問, 可否俾我仔join 返, 點知係OK的wor. 幾開心呀.  只要不放棄, 總有機會的
作者: cyclmama    時間: 08-1-15 16:32

我估katiema係想話連埋初一,二,三&星期日, 總共放咗12日,咁即刻 12-4=8日已放咗gei 大假.

if1年12日大假, 即刻 12-8= 4日 (大假gei balance)

係咪咁呀
作者: katiekma    時間: 08-1-15 16:33

我明白了, 咁上限是幾多, 做多幾年會吾會照加一年一日呢?

原文章由 多利是 於 08-1-15 16:22 發表
if 公司無特別訂明, 跟據勞工法例的有薪假日計算, 年資7年應可享有12天有薪大假, 咁好似你咁講, 扣了4天假期後, 如沒有放過其他大假, 應該仲有8天有薪大假囉~

...

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 16:34

if亞仔有心機, 俾佢學吓都好gei
原文章由 雪文 於 08-1-15 16:30 發表
我同亞仔報咗興趣班如下

星期二  圍棋進楷
星期五  羽毛球

咁原本有讀開英文興趣班的,我仔忘記咗俾表格我,所以無得讀啦.(負責老師咁荅我的) 咁原想放棄的, 俾佢學中國武術.  

但係諗諗吓, 自己親自打去個間機構 ...

作者: katiekma    時間: 08-1-15 16:35

YES, YES, YES

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 16:32 發表
我估katiema係想話連埋初一,二,三&星期日, 總共放咗12日,咁即刻 12-4=8日已放咗gei 大假.

if1年12日大假, 即刻 12-8= 4日 (大假gei balance)

係咪咁呀

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 16:38

我tomorrow morning 會order c6 買嘢, 你地有嘢要買就話我知la
原文章由 cyclmama 於 08-1-15 16:06 發表
有冇人想買康師傅面, C6 may be tomorrow 行超市買嘢返嚟

作者: funbabyhk    時間: 08-1-15 16:43

文文,

明天學校放早呀
作者: funbabyhk    時間: 08-1-15 16:43

好似最多 14天/年:
原文章由 katiekma 於 08-1-15 16:33 發表
我明白了, 咁上限是幾多, 做多幾年會吾會照加一年一日呢?

作者: 多利是    時間: 08-1-15 16:48

1st year - 7 days
2nd year - 7 days
3rd year - 8 days
4th year - 9 days
5th year - 10 days
6th year - 11 days
7rh year - 12 days
8th year - 13 days
9th year - 14 days

往後每年封頂14天

原文章由 katiekma 於 08-1-15 04:33 PM 發表
我明白了, 咁上限是幾多, 做多幾年會吾會照加一年一日呢?


作者: cyclmama    時間: 08-1-15 16:48

katiema, 你look look page 3 個chat
http://www.labour.gov.hk/public/pdf/wcp/ConciseGuide/04.pdf

[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-15 16:49 編輯 ]
作者: yan02    時間: 08-1-15 16:53

文文 :
我徵到 A+4 啦,仲可以速遞到我公司 :tongue:
明天有貨收
作者: phoebecyl    時間: 08-1-15 16:59

是...最多14天
原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 16:43 發表
好似最多 14天/年:

作者: 雪文    時間: 08-1-15 17:03

咁有無我份呀 ????

原文章由 yan02 於 08-1-15 16:53 發表
文文 :
我徵到 A+4 啦,仲可以速遞到我公司 :tongue:
明天有貨收

作者: 雪文    時間: 08-1-15 17:05

明天放十一點幾, 我有些少想"並"假, 因留家中同仔温書.  不過同事放假, 我老細又明天病完返來, 又些少唔敢.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-15 16:43 發表
文文,

明天學校放早呀

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 17:12

if 你放"並"假, 好似又'揚'咗少少gei
原文章由 雪文 於 08-1-15 17:05 發表
明天放十一點幾, 我有些少想"並"假, 因留家中同仔温書.  不過同事放假, 我老細又明天病完返來, 又些少唔敢.

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 17:14

唔知點解c6 lee幾日上咗大陸,好掛住佢, 好耐都未試過有咁gei 感覺
作者: come爸嘩    時間: 08-1-15 17:14

我返黎啦.
作者: 雪文    時間: 08-1-15 17:16

諗諗佢



原文章由 cyclmama 於 08-1-15 17:12 發表
if 你放"並"假, 好似又'揚'咗少少gei

作者: 多利是    時間: 08-1-15 17:16

agree...頂...pk次次都話我唔夠10個字, 出唔到post:tongue: :tongue:

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 05:12 PM 發表
if 你放"並"假, 好似又'揚'咗少少gei

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 17:16

亞女表演成點呀
原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 17:14 發表
我返黎啦.

作者: 多利是    時間: 08-1-15 17:17

cy

小 x 勝新婚

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 05:14 PM 發表
唔知點解c6 lee幾日上咗大陸,好掛住佢, 好耐都未試過有咁gei 感覺

作者: 雪文    時間: 08-1-15 17:18

我代我囡多謝Yanma

原文章由 雪文 於 08-1-15 17:03 發表
咁有無我份呀 ????

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 17:18

所以我好多時都+ 幾個公仔ga
原文章由 多利是 於 08-1-15 17:16 發表
agree...頂...pk次次都話我唔夠10個字, 出唔到post:tongue: :tongue:

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 17:20

佢休息咗咁多日, 應該有心有力 掛
原文章由 多利是 於 08-1-15 17:17 發表
cy

小 x 勝新婚

作者: come爸嘩    時間: 08-1-15 17:23

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 17:16 發表
亞女表演成點呀

唔好quote, 我一陣del

講真, 我女隻舞係扮水母, 有12-3個女仔跳,  一陣續......
作者: 雪文    時間: 08-1-15 17:23

係呀, 返來一翻激鬥

各位我又閃啦, 又趕住去坑口交收奶粉呀, 超級busy

原文章由 多利是 於 08-1-15 17:17 發表
cy

小 x 勝新婚

作者: come爸嘩    時間: 08-1-15 17:25

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 17:14 發表
唔知點解c6 lee幾日上咗大陸,好掛住佢, 好耐都未試過有咁gei 感覺

佢係咪明天返啦??????????
作者: come爸嘩    時間: 08-1-15 17:30

剛剛亞x及住, 所以唔打得, 我覺得"悶"囉.
作者: cyclmama    時間: 08-1-15 17:32

BYE.

我今日都係OT.
原文章由 雪文 於 08-1-15 17:23 發表
係呀, 返來一翻激鬥

各位我又閃啦, 又趕住去坑口交收奶粉呀, 超級busy

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 17:33

希望隻牙套明天返, 咁佢整完冇問題就返ga la:-| :-|
原文章由 come爸嘩 於 08-1-15 17:25 發表

佢係咪明天返啦??????????

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 17:36

COME, 你要唔要買面呀
作者: hoganmama    時間: 08-1-15 17:37

我閃la, 88888888888888888
作者: cyclmama    時間: 08-1-15 17:40


原文章由 hoganmama 於 08-1-15 17:37 發表
我閃la, 88888888888888888

作者: 多利是    時間: 08-1-15 17:44

講真, 我又唔覺個隻麵咁好食 我唸我食完個5包後, 都唔會特登去買返

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 05:36 PM 發表
COME, 你要唔要買面呀

作者: 多利是    時間: 08-1-15 17:45

come

你係屋企?? 阿x係指主角??
作者: cyclmama    時間: 08-1-15 17:49

可能我地食厭咗丁丁, E+轉咗口味
原文章由 多利是 於 08-1-15 17:44 發表
講真, 我又唔覺個隻麵咁好食 我唸我食完個5包後, 都唔會特登去買返

作者: 多利是    時間: 08-1-15 18:10

唔知, 不過我地成家都唔係幾like食...

原文章由 cyclmama 於 08-1-15 05:49 PM 發表
可能我地食厭咗丁丁, E+轉咗口味

作者: cyclmama    時間: 08-1-15 19:07

C6驚隻牙未整好, 都係唔等,今晚返嚟
作者: 多利是    時間: 08-1-15 19:56

fun

頭先係樓下 walk in 間眼鏡鋪, 驗左眼, 試帶左con, 150度, 9.0狐度, 無散光, one day acuve moist $185/盒/30pcs..貴唔貴呀??

佢話有隻有散光既要$280/盒, 平d個款$200/盒, 但較難除, 叫我帶慣左無散光呢隻先, 因為我帶時有d nei hair..

咁計法, if 日日帶, 都唔平bor.. 我開頭以為1盒係30對   不過我帶都淨係返工先帶je.即係一個月都係帶22日到.

[ 本文章最後由 多利是 於 08-1-15 19:59 編輯 ]
作者: 多利是    時間: 08-1-15 20:01

cy

ot仲未走?? 要 o 到好夜嗎??

我等ing食飯, d kids 岩岩補完習返來..
作者: iloveyoub4    時間: 08-1-15 21:01

又攪惦晒啦 全自動全自動仲要唔洗教
作者: 雪文    時間: 08-1-15 21:18

亞囡呀

原文章由 多利是 於 08-1-15 17:45 發表
come

你係屋企?? 阿x係指主角??

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-15 22:38

亞囡今晚話我知有個男同學返學要用暖包
作者: kitty    時間: 08-1-15 23:15

love,
你仲未訓呀 ?次次夜晚只見你係度 ~
我女都用暖蛋架,不過只是最涷果兩日 因為真的好涷
大女重病左成星期,3日冇返學,考試前唔返學好 "sit 底"因通常老師會過d料比佢地 ~
冇計啦,最緊要好番 ~
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-15 22:38 發表
亞囡今晚話我知有個男同學返學要用暖包

作者: kitty    時間: 08-1-15 23:25

雪文,funbabyhk,
我見你地講課外活動,我女都參加了小型網球 (p.1-p.3)大女就勁 like 種野,上學期已參加了一個有機種植班 呢個是小四至小六先參加得,我女十堂只是 $160 好底 因學校唔知咩資助左上學期,又有收成扲番來,有油麥菜 (我打邊爐食左)(2次) 白羅蔔一次,都ok好味道 下學期就 $250/10堂

我而家日日上來望下你們 不過冇時間回應,我女成日問功課
雪文,
你的一串紅點樣呀?



我上bk好慢好慢:-|

[ 本文章最後由 kitty 於 08-1-15 23:40 編輯 ]
作者: kitty    時間: 08-1-16 07:40

早晨大家,
我覺得今朝仲涷過尋日
作者: iloveyoub4    時間: 08-1-16 08:30

係呀我晚晚都好晚先訓的ops:" /> ops:" />

我囡係hk無用過啊,佢都慣左啦就算最凍時佢都唔洗著好多衫的::" /> ::" /> ::" /> 火爐來的::" /> ::" />最凍果幾日佢都係自己沖涼我無理佢呀::" />

你囡3日無返學又咁岩考試前..唔返學真係好 "sit 底:cry: :cry:
但都無計呀如果夾硬比佢返咪仲衰佢又辛苦:cry:

祝你囡快d好番啦




原文章由 kitty 於 08-1-15 23:15 發表
love,
你仲未訓呀 ?次次夜晚只見你係度 ~
我女都用暖蛋架,不過只是最涷果兩日 因為真的好涷
大女重病左成星期,3日冇返學,考試前唔返學好 "sit 底"因通常老師會過d料比佢地 ~
冇計啦,最緊要好番 ~
...

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 08-1-16 08:33 編輯 ]
作者: iloveyoub4    時間: 08-1-16 08:32

早呀,唔係好覺涷過尋日呀我尋晚係屋企時都只係著短袖衫ja:

原文章由 kitty 於 08-1-16 07:40 發表
早晨大家,
我覺得今朝仲涷過尋日

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-16 08:35

我今日9:30左右就走人啦我今日”sick”呀

一陣返屋企訓陣先,之後起身執下屋再接囡放學
作者: KY2004    時間: 08-1-16 08:49

早晨!

呢2日呀女病左呀!我都要陪佢,冇上來!今日好多野做!
作者: cyclmama    時間: 08-1-16 08:58

good morning all

moist $185/box, 我問幾間都係lee 個$.

原文章由 多利是 於 08-1-15 19:56 發表
fun

頭先係樓下 walk in 間眼鏡鋪, 驗左眼, 試帶左con, 150度, 9.0狐度, 無散光, one day acuve moist $185/盒/30pcs..貴唔貴呀??

佢話有隻有散光既要$280/盒, 平d個款$200/盒, 但較難除, 叫我帶慣左無散 ...

作者: KY2004    時間: 08-1-16 08:58

雪雪:

你係咪有oven唔要呀?係的話,我有興趣呀!

love love, katiema, hoganma,

我女攞左result,麻麻地!你地呢?
作者: cyclmama    時間: 08-1-16 09:00

禽晚7:30先走, 有好多嘢都未做哂:-|
原文章由 多利是 於 08-1-15 20:01 發表
cy

ot仲未走?? 要 o 到好夜嗎??

我等ing食飯, d kids 岩岩補完習返來..





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5