教育王國

標題: 坊間記憶法學會 [打印本頁]

作者: DOROTHYLWL    時間: 08-1-13 13:38     標題: 坊間記憶法學會

近來報章雜誌都有很多記憶學會的廣告,還有一些聲稱是參加課程後成績突飛猛進的個案,好像很神奇。
各位媽咪有沒有留意?
作者: POPO媽媽    時間: 08-1-13 22:43

原文章由 DOROTHYLWL 於 08-1-13 13:38 發表
近來報章雜誌都有很多記憶學會的廣告,還有一些聲稱是參加課程後成績突飛猛進的個案,好像很神奇。
各位媽咪有沒有留意?


我都想知道係點樣, 通常有免費講座比家長聽, 但我怕去聽完會有很多人叫妳入會, 最怕聽完很難推所以不敢去聽.
作者: leunglokyiu    時間: 08-1-14 15:52

我去上過堂.. 其實是教你方法去加強記憶.. 自己要不斷練習先可以的
作者: DOROTHYLWL    時間: 08-1-15 16:22     標題: 回覆 #1 leunglokyiu 的文章

請問課程每堂要多少錢?要上幾多堂?
你有沒有參加課程?
作者: worrywong    時間: 08-1-15 20:22

我的小朋友曾用千幾蚊參加一個一星期上三天的幼兒認中文字課程, 初時以為佢真係學到野返黎, 比張字咭佢"讀"字識讀, "習"字都識讀

諗住佢禁深d字都認得, 點知佢跟住話"讀"-"毒"蘋果個"毒", "習"-閂"閘"個"閘", 嘩!如果作文都係禁寫一定係零分!
仲要我立即花d時間同佢解釋兩個字的分別, 後來學埋一個月無再學。

課程:創閱學

原文章由 DOROTHYLWL 於 08-1-15 16:22 發表
請問課程每堂要多少錢?要上幾多堂?
你有沒有參加課程?

作者: muimui靚媽媽    時間: 08-1-15 20:44

其實各位媽咪要小心呀,
坊間的突飛猛進記憶班很多都是陳腔濫調,名過於實.
書局都有很多學<記憶法>的書,我朋友同女女玩過都有效果架!但要好內心練習~:)
作者: POPO媽媽    時間: 08-1-15 23:08

原文章由 muimui靚媽媽 於 08-1-15 20:44 發表
其實各位媽咪要小心呀,
坊間的突飛猛進記憶班很多都是陳腔濫調,名過於實.
書局都有很多學的書,我朋友同女女玩過都有效果架!但要好內心練習~:)


這類型的書太多啦! 真係唔知邊本有效, 請給我妳朋友女女這本書名嗎? thanks!
作者: leunglokyiu    時間: 08-1-21 12:11

原文章由 DOROTHYLWL 於 08-1-15 16:22 發表
請問課程每堂要多少錢?要上幾多堂?
你有沒有參加課程?


我兩年前上過堂, 兩日課程, 加埋約12小時, 約$4000
是一名馬來西亞博士教授的, (我吾記得個博士名)
課程幾得意, 都吾悶, 我唸住自己學完將來教番個囡
作者: qoop    時間: 08-1-21 19:28

葉X財「博士」?

但好似全世界都不知道他的「博士」學位,是在哪一位「大學」「讀」的,他的「博士論文」是甚麼?你試吓問佢,保證他唔肯講。

原文章由 leunglokyiu 於 08-1-21 12:11 發表
我兩年前上過堂, 兩日課程, 加埋約12小時, 約$4000
是一名馬來西亞博士教授的, (我吾記得個博士名)
課程幾得意, 都吾悶, 我唸住自己學完將來教番個囡 ...

作者: heiheikeikei    時間: 08-1-22 03:58

yes....睇完本書就知個技巧係邊.

唔洗嘥咁多錢去上堂!
原文章由 muimui靚媽媽 於 08-1-15 20:44 發表
其實各位媽咪要小心呀,
坊間的突飛猛進記憶班很多都是陳腔濫調,名過於實.
書局都有很多學的書,我朋友同女女玩過都有效果架!但要好內心練習~:)





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5