教育王國
標題: P.5生,數學弱,點算? [打印本頁]
作者: sunbb 時間: 08-1-12 09:19 標題: P.5生,數學弱,點算?
請問大家搵補習班好? 或奧數,學林數有否幫助?
東區有無好介紹?
P.5學生
THANK YOU!
作者: jessc 時間: 08-1-13 03:28
原文章由 sunbb 於 08-1-12 09:19 發表 
請問大家搵補習班好? 或奧數,學林數有否幫助?
東區有無好介紹?
P.5學生
THANK YOU!
如果式體題唔得, 做多點數好過(或者可以諗公文式那一類, 不過對高小的效用會越來越細.)
如果係應用題理解唔得, 學林數都係一個好的選擇.
但唔係有返咁上下基底知識, 去學奧數隨時連對數學興趣都無埋.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |