教育王國

標題: P.5生,數學弱,點算? [打印本頁]

作者: sunbb    時間: 08-1-12 09:19     標題: P.5生,數學弱,點算?

請問大家搵補習班好? 或奧數,學林數有否幫助?
東區有無好介紹?
P.5學生

THANK YOU!
作者: jessc    時間: 08-1-13 03:28

原文章由 sunbb 於 08-1-12 09:19 發表
請問大家搵補習班好? 或奧數,學林數有否幫助?
東區有無好介紹?
P.5學生

THANK YOU!

如果式體題唔得, 做多點數好過(或者可以諗公文式那一類, 不過對高小的效用會越來越細.)
如果係應用題理解唔得, 學林數都係一個好的選擇.
但唔係有返咁上下基底知識, 去學奧數隨時連對數學興趣都無埋.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5