教育王國
標題: 請問兒童八逹通錶是容易壞 ? [打印本頁]
作者: 雪文 時間: 08-1-11 15:24 標題: 請問兒童八逹通錶是容易壞 ?
我仔學校要用兒童八逹通或個人八逹通點名.
請問兒童八逹通錶是容易壞 ?
是否連一年保養都無呀 ??
還是個人八逹通好D呢 ?? 有無人有經驗呀, 請報料
作者: shirley73a 時間: 08-1-11 15:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 雪文 時間: 08-1-11 15:56
唔該晒, 咁我都係買錶囉
原文章由 shirley73a 於 08-1-11 15:54 發表 
我個仔用咗八達通手錶已兩年多了. 未曾試過壞. 買時仲包埋一年保養!! 如果真係有問題可以攞返去地鐵嘅客務中心度, 佢地會send返去整嘅!! 手錶係就係貴d. 入面仲只係得$10蚊儲值. 不過 因為試過個衰豬跳跳紥時真係會 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |