教育王國

標題: 大埔阮鄭夢芹小學好,還是舊壚公立小學好 [打印本頁]

作者: sylviabb    時間: 08-1-11 13:34     標題: 大埔阮鄭夢芹小學好,還是舊壚公立小學好

小兒小一要選校,那間小學好?  請幫忙提供意見
作者: navigator    時間: 08-1-11 14:22

原文章由 sylviabb 於 08-1-11 13:34 發表
小兒小一要選校,那間小學好?  請幫忙提供意見


對我來講,我就覺得 "大埔舊墟公立學校" 較為優勝。
作者: sylviabb    時間: 08-1-15 13:16     標題: 回覆 #1 navigator 的文章

好多家長話好多工課, 好大壓力, 對不對?
作者: navigator    時間: 08-1-15 16:39

原文章由 sylviabb 於 08-1-15 13:16 發表
好多家長話好多工課, 好大壓力, 對不對?



哈哈!這恐怕是坊間的誤傳罷了。其實功課量並不算多,壓力多是來自同學間成績的比併,因為在此讀書大部份的學生都是很用功的,各各成績斐然,競爭很大.... 如不想落後就得不斷努力和增值。在此過程中,假如學生沒有在家長方面的積極的支援和時間是事倍功半的。用另外一句話來說,在比例上,此校十分緊張小朋友讀書成績的家長太多了。
作者: sylviabb    時間: 08-1-16 13:17

唔知各位可以給予意見, 選校心得! 大埔小學排名!
作者: peggy    時間: 08-1-16 15:14

兩間學校我都有朋友的仔女讀緊 , 兩間都是教學比較傳統&好谷,朋友的囡囡係舊墟讀P.2, 話功課都幾多 , 平日有9-10樣功課, 放假就有13-14樣 , 阮鄭都差不多,

如果要排名可以選 1. 舊墟  2. 田家炳(運頭塘)  3.舊墟(寶湖道) 4.阮鄭   5. 黃建嫦   6.孫方中

但田家炳都係傳統教學, 功課多 & 很谷 , 我朋友的囡囡現讀P.2, 佢話好辛苦, 因囡囡不喜歡做功課又做得慢 , 而且D課程比較深

[ 本文章最後由 peggy 於 08-1-16 15:25 編輯 ]
作者: navigator    時間: 08-1-16 19:13

原文章由 peggy 於 08-1-16 15:14 發表
兩間學校我都有朋友的仔女讀緊 , 兩間都是教學比較傳統&好谷,朋友的囡囡係舊墟讀P.2, 話功課都幾多 , 平日有9-10樣功課, 放假就有13-14樣 , 阮鄭都差不多,

如果要排名可以選 1. 舊墟  2. 田家炳(運頭塘)  3.舊墟( ...


嘩!不會是這麼誇張吧?!按常理,單是要完成9-10樣的功課,起碼都要2-3個鐘頭吧?!假如真是這麼多,把小朋友壓得喘不過氣來,本校大部份的家長早就向校長"榨型"了.... 我想在形容功課的定義上大家可能存有一些出入。以我就讀三年級的女兒來講,在家裏每天约只需要用1-1.5個小時用來完成第二天要交的功課。此外,她幾乎每天放學後都有參加課外活動(田徑、游泳、樂團等);又要練琴、做網上補充練習等等。她的讀書成績雖然不屬TOP但也尚算不錯。她每天在10時左右就上床睡覺了,不見得如想像中讀得那麼辛苦呀!
作者: peggy    時間: 08-1-16 19:32

原文章由 navigator 於 08-1-16 19:13 發表
嘩!不會是這麼誇張吧?!按常理,單是要完成9-10樣的功課,起碼都要2-3個鐘頭吧?!假如真是這麼多,把小朋友壓得喘不過氣來,本校大部份的家長早就向校長"榨型"了.... 我想在形容功課的定義上大家可能存有一些出入。以我就讀三年級 ...


這是我朋友說的9-10樣功課(包括改正),  每天都要2- 2.5 hrs左右做功課 , 一來她對囡囡很嚴格, 要求很高 , 一年級時囡囡的成績不差(全級第5名) , 今年就不知


[ 本文章最後由 peggy 於 08-1-16 19:34 編輯 ]
作者: YuYuMother    時間: 08-1-16 21:00

原文章由 peggy 於 08-1-16 15:14 發表
兩間學校我都有朋友的仔女讀緊 , 兩間都是教學比較傳統&好谷,朋友的囡囡係舊墟讀P.2, 話功課都幾多 , 平日有9-10樣功課, 放假就有13-14樣 , 阮鄭都差不多,

如果要排名可以選 1. 舊墟  2. 田家炳(運頭塘)  3.舊墟( ...

我囡囡讀田家炳, 咁功課多與少睇你點睇啦, 囡囡就覺得功課量適中, 佢又讀得好開心. 至於谷呢, 我贊成喎, 比你小學輕輕鬆鬆, 到上中學時辛苦追唔上就慘啦......所以選小學要睇番小朋友能力同家長既意向, 要認同學校教學方針先得.
作者: csyt2    時間: 08-1-17 22:41

又想小孩讀得開心, 又想學校好, 真是好難選.
以舊壚,阮鄭,田家炳(運頭塘) 那間中學派位好呀!
作者: navigator    時間: 08-1-18 20:13

原文章由 csyt2 於 08-1-17 22:41 發表
又想小孩讀得開心, 又想學校好, 真是好難選.
以舊壚,阮鄭,田家炳(運頭塘) 那間中學派位好呀!


鐵一般的事實,"舊墟"的派位較好。除了可以歷年保持有很多人可以派到本區最TOP的那兩間英中外,另外今年更有11人可以成功跨區進入其他超級名校:喇沙、皇仁、瑪利諾、聖保羅...等。
作者: fannylin    時間: 08-1-19 01:35

"舊墟"咁犀利, 一定系好難入架喇, 唔知今年的大抽獎有幾成機會呢?
如果第1報左"舊墟", 咁第2報邊間先系最合適呢?
作者: mrs.so    時間: 08-1-27 16:25

整體大埔既小學真係唔差, 尤其派中, 每間學校都有學校派入名校, 只是喜歡唔喜歡攞學生賣廣告, 好似梁省德前年有兩個小六女生於第一輪派中時已被九龍塘名女校優先收錄, 但係佢地最終以時間為由, 選擇入到沐恩同莫壽增...

我相信學校唔講跟本無人知, 只係呢兩個女生就我朋友既女女, 所以整過程我都好清楚...
作者: youma    時間: 08-1-27 20:58

原文章由 mrs.so 於 08-1-27 16:25 發表
整體大埔既小學真係唔差, 尤其派中, 每間學校都有學校派入名校, 只是喜歡唔喜歡攞學生賣廣告, 好似梁省德前年有兩個小六女生於第一輪派中時已被九龍塘名女校優先收錄, 但係佢地最終以時間為由, 選擇入到沐恩同莫壽增 ...


沐恩同莫壽增係好唔同嘅級數喎;

係邊間九龍塘名女校收呢?
作者: mrs.so    時間: 08-1-28 10:03

佢地係Maryknoll Convent School優先取錄...

大埔6間英中都排名都不分先後, 沐恩同莫壽增都係英中band one喎!

我既年代莫壽增/恩主教/沐恩/迦密柏雨/王肇枝/羅定邦...都已經好多人想入...



你指唔同級數既係5係救恩呀?

[ 本文章最後由 mrs.so 於 08-1-28 10:08 編輯 ]
作者: navigator    時間: 08-1-28 19:10

原文章由 mrs.so 於 08-1-27 16:25 發表
整體大埔既小學真係唔差, 尤其派中, 每間學校都有學校派入名校, 只是喜歡唔喜歡攞學生賣廣告, 好似梁省德前年有兩個小六女生於第一輪派中時已被九龍塘名女校優先收錄, 但係佢地最終以時間為由, 選擇入到沐恩同莫壽增 ...


此言差矣!現時大埔的小學供求不平衡,是面臨殺校潮的重災區之一。至於中學方面,區內的中中或一些劣質的中學也不少。就讀於這類學校的學生也不就是大部份從區內的小學升上去的嗎?!是的,每間小學都可能會有尖子派到名校,但問題是能有多少人?所佔全部六年級學生的比例又如何呢?記得我有一次參加區內某一間小學校長的小一招生之講座,他眉飛色無地說其校有一名同學能夠考入超级名校 "男拔".... 這就不是正在賣廣告嗎?!然而我覺得拿這個大作廣告很難看,因為每家小學偶然有1-2名能夠考入超级名校有甚麼了不起呢?!另一方面,我也感到很奇怪妳朋友的2個女兒不去讀九龍塘的 "瑪利諾" 而去讀區內的"沐恩","莫壽增"呢?它們的级數相差也很大呀!按常理,她們既然去考而又考得上就已設立目標了,怎麼又突以 "時間為由"毅然放棄了呢?我女兒也曾在九龍塘讀書,從出家門口至到達該校計算時間,根本就用不到一個小時呀!
作者: csyt2    時間: 08-1-30 13:19     標題: 回覆 #1 navigator 的文章

既然已有名校收取, 但又放棄, 是否有點可惜!
作者: navigator    時間: 08-2-1 17:22

原文章由 csyt2 於 08-1-30 13:19 發表
既然已有名校收取, 但又放棄, 是否有點可惜!


此舉是有點可惜,但這永遠都不適用於不盡真實的事情上!
作者: YuYuMother    時間: 08-2-3 16:10

原文章由 navigator 於 08-2-1 17:22 發表

此舉是有點可惜,但這永遠都不適用於不盡真實的事情上!  

好多野聽完就算啦..........唔好咁認真~~~~




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5