教育王國
標題: 天水圍激活小學好定係李宗德小學好﹖ [打印本頁]
作者: 齊悅 時間: 08-1-11 06:48 標題: 天水圍激活小學好定係李宗德小學好﹖

作者: mamimia 時間: 08-1-19 19:46
請問你有什麼原因選以上兩間學校?
唔係灑冷水!兩間都唔係太好!
中學 接是其一問題
一般受訓有資歷的老師都唔會到私校、直資教!
所以老師流失率好高!(找到官校,津校就轉工!)
可能多事左d, 不要介意!
[ 本文章最後由 mamimia 於 08-1-19 20:42 編輯 ]
作者: kittybebe 時間: 08-1-19 22:13
mamimia,
完全同意你的看法!而且,我有好多同事的仔女係李宗德讀,他們也覺得不是太好,老師流失率十分高!
我在音樂會遇過他們的學生,秩序很差,老師也不理會學生!
作者: Mandy2002 時間: 08-1-19 22:18
為何一般受訓有資歷的老師都唔會到私校、直資教?
港九區如九龍塘小學、宣道小學、聖方濟各、男女拔、聖保羅男女、陳守仁等等都是出名私校和直資。
原文章由 mamimia 於 08-1-19 19:46 發表 
請問你有什麼原因選以上兩間學校?
唔係灑冷水!兩間都唔係太好!
中學 接是其一問題
一般受訓有資歷的老師都唔會到私校、直資教!
所以老師流失率好高!(找到官校,津校就轉工!)
可能多事左d, 不要介意! ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |