教育王國
標題: 阿囡一舊飯 [打印本頁]
作者: corliss_yu 時間: 08-1-10 21:19 標題: 阿囡一舊飯
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: phoebelamlam 時間: 08-1-10 21:43
原文章由 corliss_yu 於 08-1-10 21:19 發表 
阿囡今年 K3,九月就升小一,但仍一舊飯,傻吓傻吓,學 o野又慢過人。中英默書次次都有好分數,但過兩天,就忘記得一乾二淨,真弊傢伙!!!
但阿囡不是細女,在七月出世,我有想給她留班,但她不想,已接受九月升小一,真不知如何是好?!
如果九 ...
k3同小一會有好大ge轉變呀,
唔好太擔心住呀,因為好多小朋友上到小一,
佢地會變化好大呀,如果到時真係跟唔上,
小一個時,多D搵老師了解佢GE進度,
如果大吉,真係唔得,都可留一年呀
作者: TANGMOOMOO 時間: 08-1-10 22:07
Don't worry:idea: My daughter also like that
she is a little girl (December 30, 2002)
her teacher said it doesn't matter, they will be change slowly 
作者: tommy486 時間: 08-1-11 00:38 標題: 阿囡一舊飯
唔好.....因為小朋友上到小學就無問題
我的囡也一樣我當初都好擔心
讀了一個學期老師話她水準都高叫我不用擔心
比佢試下先啦!!!
作者: emiluihk 時間: 08-1-11 16:17
唔駛咁擔心住, 仲有半年時間, 佢地係呢個階段會轉變得好快
默書好快唔記得絕對係正常, 相信你行出去問十個有八九個都係咁
加上好多時小朋友在父母面前表現都較單獨處事時差,
因為她/他們知道做唔掂會有人執手尾, 叫多兩叫就有人幫佢做埋,
就算父母夠定力, 工人都怕左佢慢手慢腳到頭來又係唔駛自己做
但上到小學就唔同, 好的學校會有適應期, 老師會體諒,加上同學間互相影響,無理由別人做到自己做不到 ... 快點擦亮你的眼睛,袋定幾包紙巾(hehe 用嚟抹感觸的眼淚),看女兒快要給你的驚喜吧 !
最重要是你肯放手讓她振翅高飛 !
原文章由 corliss_yu 於 08-1-10 21:19 發表 
阿囡今年 K3,九月就升小一,但仍一舊飯,傻吓傻吓,學 o野又慢過人。中英默書次次都有好分數,但過兩天,就忘記得一乾二淨,真弊傢伙!!!
但阿囡不是細女,在七月出世,我有想給她留班,但她不想,已接受九月升小一,真不知如何是好?!
如果九 ...
作者: Debbie138 時間: 08-1-11 23:03 標題: 回覆 #5 emiluihk 的文章
本人非常同意她的講法, 多d支持及多d耐性, 我想信她的囡會成長及改善, 希望在明天.........
作者: corliss_yu 時間: 08-1-12 21:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: muimui靚媽媽 時間: 08-1-14 22:21
我女女幼稚園都係好倚賴我,好似咩都唔識,唔敢~
當佢同同學仔玩時就好醒,扮大姐姐!!
唔好擔心~:loveliness:
只要父母唔好成日當佢係BB咁,
上到小學真係會唔同!!!
作者: qkhui 時間: 08-1-16 13:01
我仔都係噉ka, 依家問返佢o的字點串, 佢可以話比我知咩都唔記得, 我都有你個o的擔心, 不過聽到噉多mami o既經驗, 我都放心o的..
原文章由 corliss_yu 於 08-1-10 21:19 發表 
阿囡今年 K3,九月就升小一,但仍一舊飯,傻吓傻吓,學 o野又慢過人。中英默書次次都有好分數,但過兩天,就忘記得一乾二淨,真弊傢伙!!!
但阿囡不是細女,在七月出世,我有想給她留班,但她不想,已接受九月升小一,真不知如何是好?!
如果九 ...
作者: corliss_yu 時間: 08-1-20 11:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Berry_luk 時間: 08-1-20 23:52
原文章由 corliss_yu 於 08-1-20 11:22 發表 
我很希望阿囡學 o野可以快 D,學o野 快D對現今的小學模式很重要。
我曾帶阿囡去健康院醫生做檢查,睇下正唔正常,但醫生又話無問題,但以她現在的學習情況,一上小學,有點擔心 !! ...
我個仔二年級了, 都係一樣咁BB, 啲小朋友都不大喜歡佢, 時時話佢低能及幼稚, :cry: 又比老師投訴佢發夢, 又因發夢唔記得抄手冊, 比老師記欠交功課, 佢哋就嚟叫佢夢神了, 有時我都好心痛架!:( 不過有時又咁諗, 我哋以前咪仲傻下傻下, 是現在啲小朋友快熟了啲. 又為了要配合的快熟小朋友, 所以要逼我哋啲仔囡追住佢哋, 有時真的好無奈架. 不過妳不用擔心, 啲女仔會比男仔醒啲, 到時你就會明架啦, 一上了小學, 成個小朋友都會唔同晒, 真的好神奇架!
作者: a961115 時間: 08-1-21 17:25
原文章由 Berry_luk 於 08-1-20 23:52 發表 
我個仔二年級了, 都係一樣咁BB, 啲小朋友都不大喜歡佢, 時時話佢低能及幼稚, :cry: 又比老師投訴佢發夢, 又因發夢唔記得抄手冊, 比老師記欠交功課, 佢哋就嚟叫佢夢神了, 有時我都好心痛架!:( 不過有時又咁諗, 我 ...
Hi Berry_Luk
我個仔今年升小一~班主任每次見到我都話佢好似BB咁~
佢有時會唔明老師D指令~我就覺得無問題~我當係適應期~
但就會預埋成績唔會好~預我所料~第一次考試成績
~
作者: Berry_luk 時間: 08-1-21 20:28
原文章由 a961115 於 08-1-21 17:25 發表 
Hi Berry_Luk
我個仔今年升小一~班主任每次見到我都話佢好似BB咁~
佢有時會唔明老師D指令~我就覺得無問題~我當係適應期~
但就會預埋成績唔會好~預我所料~第一次考試成績
~ ...
Hi,
睇你
成咁, 唔真的咁差嗎?! 不過都唔緊要, 其實小朋友升小一就如大人升小一, 因我地都要適應下間學校考試時出啲咩題目, 我個仔第一次都唔好架, 我跟本沒有同佢溫書, 因我都唔知點同佢溫, 但第二次就好啲啦, 因我知原來間學校出啲咩題目, 點出法, 就向嗰個方向溫, (其實都唔叫做溫, 只看書及補充紙), 後來啲成績就好啲了, 跟住就學人家啲家長咁, 買啲補充練習給他做. 但就因佢時時發夢,所以都好大影響. 回家要再上一次課, 好似無返學咁.
作者: 火人 時間: 08-1-22 14:35
見到你,我真係有d身同感受,我個女5歲,讀k3,問親佢功課咩都唔記得,佢又唔係蠢,幾時有街去/電視做咩佢都記得,有無mama有經驗??
作者: RSG媽媽 時間: 08-1-22 14:55
一舊飯好啊
我阿女都係咁啊
依家上左4年班都成日大頭蝦+遊魂 兼且做功課超慢
我試過tum 鬧 催 乜都出齊 都無用
自己激氣個女又唔開心
後尾發覺
最緊要唔好心急 慢慢教
你越急佢越慢添
阿女幼稚園已經比miss投訴
我同miss講 佢係咁 不過一路都有進步 (雖然進步得好慢
: )
miss見我咁 都無再提
上左小學家長日miss都係咁講
我都係果句 佢一路都進步緊
miss又係無野啦
今年上左4年班好似開左d翹
快左醒目左(dd咁啦
)
阿女係慢啊 係一舊飯啊
不過唔緊要
最緊要乖 肯聽話
阿女諗緊咩我知道晒 (單純 易古呀嘛)
好過d聰明過頭 古古惑惑 嘴gel gel既小朋友
下下駁嘴咪仲激氣
作者: Berry_luk 時間: 08-1-23 22:15
原文章由 RSG媽媽 於 08-1-22 14:55 發表 
一舊飯好啊
我阿女都係咁啊
依家上左4年班都成日大頭蝦+遊魂 兼且做功課超慢
我試過tum 鬧 催 乜都出齊 都無用
自己激氣個女又唔開心
後尾發覺
最緊要唔好心急 慢慢教
你越急佢越慢添
阿女幼稚園已經比miss投訴
...
太好了, 我個仔直頭是你個女的翻版, 那是否我應不用擔心呢?!幼稚園又比老師投訴, 小學又比老師投訴, 但你比我樂觀, 我只會自己不開心, 又時時鬧佢. 而且佢沒有進步, 還比以前嚴重. 唔擔心就假
.老師話佢發夢時間多過聽書.
作者: Berry_luk 時間: 08-1-23 22:24
原文章由 火人 於 08-1-22 14:35 發表 
見到你,我真係有d身同感受,我個女5歲,讀k3,問親佢功課咩都唔記得,佢又唔係蠢,幾時有街去/電視做咩佢都記得,有無mama有經驗??
不過你都好過我呀! 我個仔連幾時去街,幾點有佢喜歡的卡通佢都要我提佢. 問佢幾點做佢都唔知. 去街時到出門口, 都要問我幾十次去邊, 我答完佢, 佢又問過, 問完又答,答完又問
, 我仲以為佢有老人癡呆.
作者: RSG媽媽 時間: 08-1-24 09:06
真係越鬧越慢架
我都試過好多次鬧到阿女狗血淋頭
越鬧佢越驚青 越慢
識都變唔識
都係放鬆d好
仔女自有仔女福
讀書唔叻又唔使咁擔心
總有出路
不如你同阿仔傾下解 了解下佢點解上堂發夢啦
開解下佢
原文章由 Berry_luk 於 08-1-23 22:15 發表 
太好了, 我個仔直頭是你個女的翻版, 那是否我應不用擔心呢?!幼稚園又比老師投訴, 小學又比老師投訴, 但你比我樂觀, 我只會自己不開心, 又時時鬧佢. 而且佢沒有進步, 還比以前嚴重. 唔擔心就假
.老師話佢發夢時 ...
作者: corliss_yu 時間: 08-1-25 22:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 00adafan 時間: 08-1-25 22:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: baby00 時間: 08-1-26 21:43
原文章由 corliss_yu 於 08-1-25 22:40 發表 
多謝大家回應和分享!!!
阿囡九月讀小一,考了幾間直資/私立,心儀的差不多全香菇,我只留了一間直資,因為該校有一條龍中學。但後來才知該校是勁吹谷的學校,現在真的很擔心。
...
Hi,
我也有興趣想知是那一間小學.
我個仔現在讀小二, 當時考小學時也是全香菇了. 只得一間私校收他, 真失望.
作者: corliss_yu 時間: 08-1-26 23:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 00adafan 時間: 08-1-27 17:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |