教育王國
標題: 請問第一round計分法 [打印本頁]
作者: 阿西 時間: 08-1-10 14:34 標題: 請問第一round計分法
想問第一round自行收生,同區有冇分加架﹖
係咪報邊間都得架﹖
作者: 已刪除用戶 時間: 08-1-10 17:16
第一round不限區域, 全部統一計分方法, 只可apply一間, 得就得唔得就要等第2輪大抽獎
第2輪就純粹靠運, 90%學位會俾本區學生, 所以想誇區中一d都唔易
留意返, 如果不幸2round都唔中想叩門, 學校會睇返你申請record的, 如果2round唔係同一round, 會影響誠意分, 可能連interview機會都無, 所以揀學校時要一早plan呀!
原文章由 阿西 於 08-1-10 02:34 PM 發表 
想問第一round自行收生,同區有冇分加架﹖
係咪報邊間都得架﹖
作者: 阿西 時間: 08-1-11 14:14
咁請問第一round計分,有冇話同區有5分咁架﹖
作者: navigator 時間: 08-1-11 14:31
原文章由 阿西 於 08-1-11 14:14 發表 
咁請問第一round計分,有冇話同區有5分咁架﹖
沒有!:cry:
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |