教育王國
標題: 沙田胡素貞博士紀念學校上午校 [打印本頁]
作者: DarklingA 時間: 08-1-9 14:12 標題: 沙田胡素貞博士紀念學校上午校
請問有冇沙田胡素貞博士紀念學校上午校家長響道呀?
我阿仔讀緊四年班, 啲功課又多又無謂, 一日最少都成八樣功課, weekend就有十幾樣. 上堂時老師講完就算, 又唔理啲學生明唔明. 再過一個星期就考試, 而家連溫習都冇時間.
想同佢轉校, 等佢啲壓力冇咁大, 沙田有邊問學校好啲咖? 請指教.
謝謝
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |