教育王國

標題: 油塘小學家長站-part 44 [打印本頁]

作者: 雪文    時間: 08-1-8 16:09     標題: 油塘小學家長站-part 44

4+4 =8

希望各位姐妹 2008年銀包發發發.
作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 16:15


作者: 雪文    時間: 08-1-8 16:16

come,諗緊叫99 是 18號來定 2月4日來, 未定, 所以諗住送張上去先.  你哋會坐咩車去惠州, 咁你同我用咗佢可以嗎 ?
作者: hoganmama    時間: 08-1-8 16:16


作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 16:16

雪文, KY: 去舊PART睇睇, 有野答左你地.
作者: 雪文    時間: 08-1-8 16:17

come,你第一啦, 邊個第二呢

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:15 發表

作者: 雪文    時間: 08-1-8 16:17

做咩, 今日興黑超 : : :

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 16:16 發表

作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 16:19

原文章由 雪文 於 08-1-8 16:16 發表
come,諗緊叫99 是 18號來定 2月4日來, 未定, 所以諗住送張上去先.  你哋會坐咩車去惠州, 咁你同我用咗佢可以嗎 ?

我老細話要睇下有幾多同事會上去食飯(有此些人應該唔去) 佢話如果有7人的, 就會CALL公司的7人落深圳等, 如果人少少就去商業城樓下巴士站搭大巴(???)喎.
作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 16:20

原文章由 雪文 於 08-1-8 16:17 發表
come,你第一啦, 邊個第二呢

我公司部機今日"龜速"都有第一嘅?!?!?!?!?
作者: 雪文    時間: 08-1-8 16:21

搭大巴 叫你老細坐直巴啦.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:19 發表

我老細話要睇下有幾多同事會上去食飯(有此些人應該唔去) 佢話如果有7人的, 就會CALL公司的7人落深圳等, 如果人少少就去商業城樓下巴士站搭大巴(???)喎. ...

作者: KY2004    時間: 08-1-8 16:21

我今次排咁後!
作者: KY2004    時間: 08-1-8 16:22

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:20 發表

我公司部機今日"龜速"都有第一嘅?!?!?!?!?

:tongue: :tongue:
作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 16:22

雪文: 你叫99 二月四日落黎, 乜你地今年唔返惠州過新年咩?????
作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 16:24

原文章由 雪文 於 08-1-8 16:21 發表
搭大巴 叫你老細坐直巴啦.

直巴時間去到幾點(上惠州)都有車是嗎?
作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 16:26

其實我今次都想上惠州睇下, 間公司開左1X年都未上過去, 同D同事電話就傾得多, 連個樣都未見過. (不過就要SIDE左我星期六下午的時間囉) 我同事話食完即走, 10點應該返到HOME.
作者: KY2004    時間: 08-1-8 16:27

come come:

睇吓呢隻啱唔啱你丫!

http://www.clinique.com.hk/templates/products/sp_nonshaded.tmpl?CATEGORY_ID=CAT4048&PRODUCT_ID=PROD67017

[ 本文章最後由 KY2004 於 08-1-8 16:29 編輯 ]
作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 16:28

雪文: 咁我係咪CALL COURIER明天去你公司收件呀????
作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 16:33

原文章由 KY2004 於 08-1-8 16:27 發表
come come:

睇吓呢隻啱唔啱你丫!

http://www.clinique.com.hk/templates/products/sp_nonshaded.tmpl?CATEGORY_ID=CAT4048&RODUCT_ID=PROD67017

我睇中左佢地一SET 護膚品如下: HK$480.00
1. 公仔鎖匙扣
2. 唇彩一支 2.4G
3. 特效補濕霜(粉橙色)15ML
4. 潔膚水 200ML
5. 洗面液 200ML
6. 潤膚霜50ML
7. 袋
作者: KY2004    時間: 08-1-8 16:36

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:33 發表

我睇中左佢地一SET 護膚品如下: HK$480.00
1. 公仔鎖匙扣
2. 唇彩一支 2.4G
3. 特效補濕霜(粉橙色)15ML
4. 潔膚水 200ML
5. 洗面液 200ML
6. 潤膚霜50ML
7. 袋

come come:

你試左話我聽好唔好啦!好的話,可能我都轉佢條line (1,2,3),因平D。
作者: 多利是    時間: 08-1-8 16:36

hoganmama

我又想講下....1m, if 唔等洗既$$, 買基金都幾好....我見我地d基金, 每年都有幾十% return 但d $$ 要成日周轉既就唔得...急$$唔岩投資基金的

大家有咩高見呀??
作者: 雪文    時間: 08-1-8 16:38

一齊由惠州返來嘛.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:22 發表
雪文: 你叫99 二月四日落黎, 乜你地今年唔返惠州過新年咩?????

作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 16:39

原文章由 KY2004 於 08-1-8 16:36 發表

come come:

你試左話我聽好唔好啦!好的話,可能我都轉佢條line (1,2,3),因平D。

好呀, 我應該LEE個星期去買, 上星期六我去銅鑼灣想買, 不過無貨, 要今個星期先返, 我去APM買仲近D.
作者: hoganmama    時間: 08-1-8 16:39

1M我都想有

基金我有買, return真係唔錯 (對於我呢d唔識買股票gei人黎講 )
原文章由 多利是 於 08-1-8 16:36 發表
hoganmama

我又想講下....1m, if 唔等洗既$$, 買基金都幾好....我見我地d基金, 每年都有幾十% return 但d $$ 要成日周轉既就唔得...急$$唔岩投資基金的

大家有咩高見呀? ...

作者: 雪文    時間: 08-1-8 16:39

你哋食幾點呀 ??  點都10點返唔到來係嘛 ??

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:26 發表
其實我今次都想上惠州睇下, 間公司開左1X年都未上過去, 同D同事電話就傾得多, 連個樣都未見過. (不過就要SIDE左我星期六下午的時間囉) 我同事話食完即走, 10點應該返到HOME. ...

作者: KY2004    時間: 08-1-8 16:39

原文章由 多利是 於 08-1-8 16:36 發表
hoganmama

我又想講下....1m, if 唔等洗既$$, 買基金都幾好....我見我地d基金, 每年都有幾十% return 但d $$ 要成日周轉既就唔得...急$$唔岩投資基金的

大家有咩高見呀? ...

多多:

你好有米呀!又一個富婆!

基金呢D investment,我完全唔識呀!
作者: hoganmama    時間: 08-1-8 16:40

係咪有個公仔好靚個袋? 我個日睇雜誌都覺得幾好...個袋
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:33 發表

我睇中左佢地一SET 護膚品如下: HK$480.00
1. 公仔鎖匙扣
2. 唇彩一支 2.4G
3. 特效補濕霜(粉橙色)15ML
4. 潔膚水 200ML
5. 洗面液 200ML
6. 潤膚霜50ML
7. 袋

作者: KY2004    時間: 08-1-8 16:41

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:39 發表

好呀, 我應該LEE個星期去買, 上星期六我去銅鑼灣想買, 不過無貨, 要今個星期先返, 我去APM買仲近D.

魔鬼calling come come:買啦!買啦!買多D啦!
作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 16:41

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 16:39 發表
1M我都想有


你賣左層樓咪有囉
作者: 雪文    時間: 08-1-8 16:41

最late係6點20分, 九龍塘上車.

come,收件個到, 再等多一日啦, 反正都唔急.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:24 發表

直巴時間去到幾點(上惠州)都有車是嗎?

作者: KY2004    時間: 08-1-8 16:42

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 16:40 發表
係咪有個公仔好靚個袋? 我個日睇雜誌都覺得幾好...個袋  

咩樣架?想look look呀!
作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 16:44

原文章由 雪文 於 08-1-8 16:39 發表
你哋食幾點呀 ??  點都10點返唔到來係嘛 ??

雪文: 我老細話5點幾6點開始食, 7點幾走人喎!!!!

KY: 魔鬼


HOGANMA: 就係果SET野啦
作者: KY2004    時間: 08-1-8 16:44

想問問大家:

我諗住買個保溫飯壺,用來lunch帶飯/粉,想問吓邊隻好呀?幾$?同買keep warm幾耐呢?我諗住叫印印一早翻熱D隔夜飯餸/煮粉帶返工(慳$)。
作者: 雪文    時間: 08-1-8 16:47

咁又有可能, 我仲諗住七點開始食.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:44 發表

雪文: 我老細話5點幾6點開始食, 7點幾走人喎!!!!

KY: 魔鬼


HOGANMA: 就係果SET野啦

作者: 多利是    時間: 08-1-8 16:47

come

我都有留意呢set..好抵咁...moisture surge 對我來講幾好   

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 04:33 PM 發表

我睇中左佢地一SET 護膚品如下: HK$480.00
1. 公仔鎖匙扣
2. 唇彩一支 2.4G
3. 特效補濕霜(粉橙色)15ML
4. 潔膚水 200ML
5. 洗面液 200ML
6. 潤膚霜50ML
7. 袋

作者: 雪文    時間: 08-1-8 16:48

come,更正呀, 係2月10日一齊落來, 年初四.  但新年期間又唔可以用到.
作者: KY2004    時間: 08-1-8 16:49

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:44 發表

雪文: 我老細話5點幾6點開始食, 7點幾走人喎!!!!

KY: 魔鬼

個幾鐘食完!咪要超快咁‘嚼’!
作者: 雪文    時間: 08-1-8 16:50

我呢幾個星期日都走唔到, 唔係我自己都想用咗佢,  費事新年要叫人哋牙醫開工.
作者: 多利是    時間: 08-1-8 16:53

ky

唔係呀..係 hoganmama 係上part問1m 點 invest 呀

我地就partly基金, partlyl股票, partly emmergency cash 咁囉~ 不過都係我佬管的   

原文章由 KY2004 於 08-1-8 04:39 PM 發表

多多:

你好有米呀!又一個富婆!

基金呢D investment,我完全唔識呀!

作者: 多利是    時間: 08-1-8 16:58

come

係囉, 買啦買啦...clinique..正呀
作者: Jerry豬媽咪    時間: 08-1-8 17:00

我返黎啦

今年新年, 我地唔洗返大陸過新年啦, yeah
作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 17:02

原文章由 多利是 於 08-1-8 16:58 發表
come

係囉, 買啦買啦...clinique..正呀

多: 你又做埋魔鬼呀....

雪文: 咁星期四先CALL COURIER啦.
作者: 雪文    時間: 08-1-8 17:04

Jerryma,你幾時捚面呀 ???

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-8 17:00 發表
我返黎啦

今年新年, 我地唔洗返大陸過新年啦, yeah

作者: KY2004    時間: 08-1-8 17:04

原文章由 KY2004 於 08-1-8 16:44 發表
想問問大家:

我諗住買個保溫飯壺,用來lunch帶飯/粉,想問吓邊隻好呀?幾$?同買keep warm幾耐呢?我諗住叫印印一早翻熱D隔夜飯餸/煮粉帶返工(慳$)。 ...

有冇人知呀?
作者: hoganmama    時間: 08-1-8 17:05

之前睇過, d人話三光牌保暖, 平靚正wor
原文章由 KY2004 於 08-1-8 16:44 發表
想問問大家:

我諗住買個保溫飯壺,用來lunch帶飯/粉,想問吓邊隻好呀?幾$?同買keep warm幾耐呢?我諗住叫印印一早翻熱D隔夜飯餸/煮粉帶返工(慳$)。 ...

作者: 多利是    時間: 08-1-8 17:05

come

係囉, 買啦買啦...clinique..正呀
作者: 雪文    時間: 08-1-8 17:06

come,check PM please.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:02 發表

多: 你又做埋魔鬼呀....

雪文: 咁星期四先CALL COURIER啦.

作者: hoganmama    時間: 08-1-8 17:06

唉, 頭先我fd講左一句, 令我賣樓計劃又有d卻步
作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 17:10

原文章由 KY2004 於 08-1-8 17:04 發表

有冇人知呀?

我唔知呀


jerry媽: CHECK PM PLS.
作者: KY2004    時間: 08-1-8 17:10

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:05 發表
之前睇過, d人話三光牌保暖, 平靚正wor

未聽過喎!吉吉島有冇呢?象印牌好唔好呀?
作者: 多利是    時間: 08-1-8 17:11

講咩呀

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:06 PM 發表
唉, 頭先我fd講左一句, 令我賣樓計劃又有d卻步

作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 17:11

原文章由 雪文 於 08-1-8 17:06 發表
come,check PM please.

CHECKED & DONE.
作者: 雪文    時間: 08-1-8 17:13

講咗咩呀

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:06 發表
唉, 頭先我fd講左一句, 令我賣樓計劃又有d卻步

作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 17:13

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:06 發表
唉, 頭先我fd講左一句, 令我賣樓計劃又有d卻步

最主要都係睇你2公婆囉.
作者: hoganmama    時間: 08-1-8 17:20

我話賣左再買就一定買私人樓住gar la, 咁私樓就起碼過2M la

佢話如果你老公份工唔掂咁點? 又係wor, 如果無左份工咁點算?

我又住近我99, 因我仔要99湊, 我地又要食飯, 都唔搬得遠, 搬左就要請工人, 一闊三大, 點頂

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-8 17:24 編輯 ]
作者: 雪文    時間: 08-1-8 17:21

唔該.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:11 發表

CHECKED & DONE.

作者: hoganmama    時間: 08-1-8 17:21

我見通寶行有得賣
原文章由 KY2004 於 08-1-8 17:10 發表

未聽過喎!吉吉島有冇呢?象印牌好唔好呀?

作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 17:23

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:20 發表
我話賣左再買就一定買私人樓住gar la, 咁私樓就起碼過2M la

你要搵返東九龍就一定貴D, 淘大有D 2房唔過2M.
作者: hoganmama    時間: 08-1-8 17:26

淘大好細
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:23 發表

你要搵返東九龍就一定貴D, 淘大有D 2房唔過2M.

作者: 雪文    時間: 08-1-8 17:27

淘大唔好住啦, 有咩事又會佢出事先. 不如要返而家層樓.

hoganma,有時唔好考慮太多太多, 考慮太多就咩都做唔成啦.
我呢排係股市都係, 成日心大心細, 問人意見, 又換馬. 之後係咁後悔.  點解我自己唔信自己wor.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:23 發表

你要搵返東九龍就一定貴D, 淘大有D 2房唔過2M.

作者: 多利是    時間: 08-1-8 17:31

三光牌, 吉吉島好似無, 要去什貨鋪, 九龍城好似話有

IF 要保溫, 唔洗1格格既話, 牛頭牌全stainless steel 個隻都keep得好耐, 1日都仲暖的

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:05 PM 發表
之前睇過, d人話三光牌保暖, 平靚正wor

作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 17:31

原文章由 雪文 於 08-1-8 17:27 發表
淘大唔好住啦, 有咩事又會佢出事先. 不如要返而家層樓.

又係SAR單野:cry: :cry: :cry:
如要近藍田~~匯景貴又鑽石廳.
作者: hoganmama    時間: 08-1-8 17:34

如果無小朋友真係唔駛顧慮咁多
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:31 發表

又係SAR單野:cry: :cry: :cry:
如要近藍田~~匯景貴又鑽石廳.

作者: come爸嘩    時間: 08-1-8 17:36

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:34 發表
如果無小朋友真係唔駛顧慮咁多

你係咪覺得而家LEE度唔好住呀?????
作者: 多利是    時間: 08-1-8 17:38

hoganmama

其實我同意你朋友既說話...& 淘大就唔好唸啦, 唔老 like 呀..

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:20 PM 發表
我話賣左再買就一定買私人樓住gar la, 咁私樓就起碼過2M la

佢話如果你老公份工唔掂咁點? 又係wor, 如果無左份工咁點算?

我又住近我99, 因我仔要99湊, 我地又要食飯, 都唔搬得遠, 搬左就要請工人, 一闊三大, 點頂 ...

作者: 多利是    時間: 08-1-8 17:39

if 無小朋友, 我地而家可能半退休啦

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:34 PM 發表
如果無小朋友真係唔駛顧慮咁多

作者: hoganmama    時間: 08-1-8 17:42

因為我老公而家收入都唔錯, 但又唔係d咩professional, 一旦有咩事, 可能比人炒都唔定gar, 又或者收入減d都c
原文章由 多利是 於 08-1-8 17:38 發表
hoganmama

其實我同意你朋友既說話...& 淘大就唔好唸啦, 唔老 like 呀..

作者: 多利是    時間: 08-1-8 17:44

come

我放工都可以去望下clinique set野..希望忍得住手啦
作者: hoganmama    時間: 08-1-8 17:44

唔知係咪經過呢幾年減人工, 裁員, 真係好怕又係咁
作者: phoebecyl    時間: 08-1-8 17:44

我個人覺得除非你係賣左唔再買而轉租,如果係換大d或貴d其實風險重大。如果層樓多過200萬比架雜費都好金
原文章由 多利是 於 08-1-8 17:38 發表
hoganmama

其實我同意你朋友既說話...& 淘大就唔好唸啦, 唔老 like 呀..

作者: hoganmama    時間: 08-1-8 17:45

我閃la, 88
作者: phoebecyl    時間: 08-1-8 17:49

或者你可以儲起D錢,做下基金或股票投資,等待樓市跌啦再拿D錢去做首期好像LOVE咁做包租婆。: :

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:42 發表
因為我老公而家收入都唔錯, 但又唔係d咩professional, 一旦有咩事, 可能比人炒都唔定gar, 又或者收入減d都c

作者: 多利是    時間: 08-1-8 17:54

hoganmama

我唸法一樣..

原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:42 PM 發表
因為我老公而家收入都唔錯, 但又唔係d咩professional, 一旦有咩事, 可能比人炒都唔定gar, 又或者收入減d都c

作者: 多利是    時間: 08-1-8 17:59

agree : : :

原文章由 phoebecyl 於 08-1-8 05:44 PM 發表
我個人覺得除非你係賣左唔再買而轉租,如果係換大d或貴d其實風險重大。如果層樓多過200萬比架雜費都好金

作者: funbabyhk    時間: 08-1-8 18:32

我不嬲都冇在匯豐銀行用網上理財的, 而且上年底前要再登入才可以繼續用, 但我又忘記了.
所以e+ 要去分行填表先申請密碼, 登記後又要等黑色夾仔, 才可以在網上用積分換禮品 (折上折的優惠) 睇黎要等多 2-3星期時間.

[quote]funfun,匯豐銀行無人復我換熱水煲個到:cry:, 我check扣咗數啦, 算數啦.

咁我呢個周日會再換蘿蔔糕來送禮, 我仲發現我有近4萬分是會在今年五月到期[quote]
作者: funbabyhk    時間: 08-1-8 18:39

yan02,
(你的心儀是油基法)
part 1 - 填一間 "油基法"
part 2 - (1) 油基法   (2) 油基顯   (3) 聖愛德華
(如果第二位覺得冇機的, 就將三位放第二位, (3) 陳呂)

因為2 間兆強及循道放在後面都唔會有機會抽到.
作者: KY2004    時間: 08-1-9 08:53

各位早晨!
作者: hoganmama    時間: 08-1-9 09:40

Good Morning!!!
作者: 雪文    時間: 08-1-9 09:53

早晨

原文章由 hoganmama 於 08-1-9 09:40 發表
Good Morning!!!

作者: hoganmama    時間: 08-1-9 10:01

油基顯不要放第二, 一定無機會 聖愛德華排第2 la, 如果你覺得陳呂ok, 就排第3

咁排就穩陣la, 陳呂第3 / 4都應該入到

原文章由 funbabyhk 於 08-1-8 18:39 發表
yan02,
(你的心儀是油基法)
part 1 - 填一間 "油基法"
part 2 - (1) 油基法   (2) 油基顯   (3) 聖愛德華
(如果第二位覺得冇機的, 就將三位放第二位, (3) 陳呂)

因為2 間兆強及循道放在後面都唔會有機會抽到. ...

作者: 雪文    時間: 08-1-9 10:05

Funfun,我再打去hotline, 佢應允同我cancel個訂單, 但我要睇到佢refund咗D錢俾我先.   我仲諗緊周日仲換唔換, 我見屈記而家只要 $148.-就可以換一個, 我使物咁麻煩上网換.  睇睇先.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-8 18:32 發表
我不嬲都冇在匯豐銀行用網上理財的, 而且上年底前要再登入才可以繼續用, 但我又忘記了.
所以e+ 要去分行填表先申請密碼, 登記後又要等黑色夾仔, 才可以在網上用積分換禮品 (折上折的優惠) 睇黎要等多 2-3星期時間.

...

作者: 多利是    時間: 08-1-9 10:12

hi, good morning

yesterday 行過 uniqlo , 佢d野無論款 & quality 都ok架 wor....

見有件童裝羽x褸賣 $149..好抵咁... 其他d衫褲都唔錯咁...可能又要大出血
作者: funbabyhk    時間: 08-1-9 10:13

等銀行退錢會唔會要等幾星期呀?
屈記果個好似唔識的牌子, 穩唔穩震 gar
不過 d 積分換 cash coupon 都好抵 wor, 折上折後都是用好少積分咋.
原文章由 雪文 於 08-1-9 10:05 發表
Funfun,我再打去hotline, 佢應允同我cancel個訂單, 但我要睇到佢refund咗D錢俾我先.   我仲諗緊周日仲換唔換, 我見屈記而家只要 $148.-就可以換一個, 我使物咁麻煩上网換.  睇睇先.

...

作者: KY2004    時間: 08-1-9 10:14

原文章由 雪文 於 08-1-9 10:05 發表
Funfun,我再打去hotline, 佢應允同我cancel個訂單, 但我要睇到佢refund咗D錢俾我先.   我仲諗緊周日仲換唔換, 我見屈記而家只要 $148.-就可以換一個, 我使物咁麻煩上网換.  睇睇先.

...

雪雪:

點解攪成咁?個貨有問題?
作者: 多利是    時間: 08-1-9 10:15

come

琴日睇過 clinique set 野...d cleanser, tuner & cream 好鬼大支架..moisture surge 就細細樽咁...仲有支唇彩 tim, 賣 $480 + 靚靚 tote 袋同 key ring..if 岩用, 都買得過既...

if 主要買 moisture surge, 就麻麻地啦~
作者: KY2004    時間: 08-1-9 10:15

原文章由 雪文 於 08-1-9 10:05 發表
Funfun,我再打去hotline, 佢應允同我cancel個訂單, 但我要睇到佢refund咗D錢俾我先.   我仲諗緊周日仲換唔換, 我見屈記而家只要 $148.-就可以換一個, 我使物咁麻煩上网換.  睇睇先.

...

雪雪:

點解攪成咁?個貨有問題?
作者: KY2004    時間: 08-1-9 10:18

原文章由 多利是 於 08-1-9 10:15 發表
come

琴日睇過 clinique set 野...d cleanser, tuner & cream 好鬼大支架..moisture surge 就細細樽咁...仲有支唇彩 tim, 賣 $480 + 靚靚 tote 袋同 key ring..if 岩用, 都買得過既...

if 主要買 mo ...

多多:

你有冇買呀? 咁個D cleanser, tuner & cream係咪normal買的size呀?係就真係好抵囉!

你有冇用開佢123-step的products呀?好唔好呢?
作者: iloveyoub4    時間: 08-1-9 10:22

我就一定係聖愛德華排第2 la 我係咁填的


原文章由 hoganmama 於 08-1-9 10:01 發表
油基顯不要放第二, 一定無機會 聖愛德華排第2 la, 如果你覺得陳呂ok, 就排第3

咁排就穩陣la, 陳呂第3 / 4都應該入到

作者: 多利是    時間: 08-1-9 10:23

係呀..貨 size..so if 岩用, 其實好抵..但我無買, 我以前用過 123 steps 既 products, 我覺得麻麻地岩我用..我好乾的~  佢用soap既, 我用就太乾, ,不過而家改左liquid就唔知啦 , 佢支黃色cream呢, 我個時又覺得好好似好立咁...但我妹就用左好多年啦....佢油性skin有暗瘡., 佢話好掂~

我自己, 就比較like佢既 moisture surge series. :loveliness: :loveliness:

原文章由 KY2004 於 08-1-9 10:18 AM 發表

多多:

你有冇買呀? 咁個D cleanser, tuner & cream係咪normal買的size呀?係就真係好抵囉!

你有冇用開佢123-step的products呀?好唔好呢?

[ 本文章最後由 多利是 於 08-1-9 10:24 編輯 ]
作者: iloveyoub4    時間: 08-1-9 10:23

又要做野
作者: funbabyhk    時間: 08-1-9 10:27

剛才接到健康院 , 嚇得我吖....
今日阿仔全班要去健康院牙科保健, 個姑娘來電問我, 仔仔係咪做過手術, 問我點解唔寫落去手冊內?
(我諗左好耐都唔記得做過咩手術 ) 之後姑娘提我: 做過割包皮呀.  吓.... lee 個都要寫落去既咩?  佢話我之前有寫過 wor, 所以每年都同樣需要寫落手冊裡面wor.
作者: KY2004    時間: 08-1-9 10:27

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 10:22 發表
我就一定係聖愛德華排第2 la 我係咁填的

我覺得呢間易入囉!擺2nd都無妨。

其實諗番當日填表,真係心大心細,明知邊D難入,邊D相對機會大DD,但因好想入心儀的學校,亦明知眇茫,都係照填博吓(最後都係輸左)。但眼見有些真係抽到入好的學校,所以抽獎呢個玩意都係睇彩數。ops:" />填好D,只係希望派唔到1-3,都唔好跌落太差的志願咋!

[ 本文章最後由 KY2004 於 08-1-9 10:30 編輯 ]
作者: 多利是    時間: 08-1-9 10:29

講開, hsbc 卡, 我有張n年既...早排申請左張新卡, 因為可以換電話麻...咁咪cancel張舊架囉...點知唔醒起有年資優惠呢樣野, 個tele-operator 又唔提我...

我之前幫老闆做野, 而家有6xx,xxx分, 真係唔抵啦
作者: KY2004    時間: 08-1-9 10:33

原文章由 多利是 於 08-1-9 10:23 發表
係呀..貨 size..so if 岩用, 其實好抵..但我無買, 我以前用過 123 steps 既 products, 我覺得麻麻地岩我用..我好乾的~  佢用soap既, 我用就太乾, ,不過而家改左liquid就唔知啦 , 佢支黃色cream呢, 我個時又覺得好好 ...

咦!我都係油性skin+暗瘡喎!咁改佢咪啱囉!但佢D products貴唔貴架?e.g. 123 steps, essence。另,知唔知佢美白D products掂唔掂呢?
作者: KY2004    時間: 08-1-9 10:34

原文章由 多利是 於 08-1-9 10:12 發表
hi, good morning

yesterday 行過 uniqlo , 佢d野無論款 & quality 都ok架 wor....

見有件童裝羽x褸賣 $149..好抵咁... 其他d衫褲都唔錯咁...可能又要大出血 ...

魔鬼calling 多多:買啦!買啦!買多D啦!
作者: funbabyhk    時間: 08-1-9 10:35

多.  有咁多分, 分分鐘可以換免費機票啦
原文章由 多利是 於 08-1-9 10:29 發表
講開, hsbc 卡, 我有張n年既...早排申請左張新卡, 因為可以換電話麻...咁咪cancel張舊架囉...點知唔醒起有年資優惠呢樣野, 個tele-operator 又唔提我...

我之前幫老闆做野, 而家有6xx,xxx分, 真係唔抵啦  ...

作者: KY2004    時間: 08-1-9 10:35

原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 10:27 發表
剛才接到健康院 , 嚇得我吖....
今日阿仔全班要去健康院牙科保健, 個姑娘來電問我, 仔仔係咪做過手術, 問我點解唔寫落去手冊內?
(我諗左好耐都唔記得做過咩手術 ) 之後姑娘提我: 做過割包皮呀.  吓.... lee ...

fun fun:

唔係化!
作者: KY2004    時間: 08-1-9 10:39

原文章由 多利是 於 08-1-9 10:29 發表

我之前幫老闆做野, 而家有6xx,xxx分, 真係唔抵啦  ...

勁呀!

我D分多數換supermarket coupons,但唔抵ge,要25000分先得1張$50coupon.
你地話換咩最抵呢?
作者: 雪文    時間: 08-1-9 10:55

Yes  
or 聖安當放NO. 2 or 3.


原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 10:22 發表
我就一定係聖愛德華排第2 la 我係咁填的

作者: hoganmama    時間: 08-1-9 10:58

i like st. edwards more than st. 安當
原文章由 雪文 於 08-1-9 10:55 發表
Yes  
or 聖安當放NO. 2 or 3.

作者: 雪文    時間: 08-1-9 11:01

等我上去HSBC睇吓先.

KY,我是上周六用咗積分 + 現金換咗個熱水瓶,  3 min later,我發現可以用全部積分換, 咁我有大把積分係手, 所以想更改囉. 當時打俾佢哋, 又要我send mail, send 完又無人理我, 我發現又被扣數.
所以......

我其實都諗唔明自己點解咁多分, 我昨日check有差唔多 16萬分   

原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 10:13 發表
等銀行退錢會唔會要等幾星期呀?
屈記果個好似唔識的牌子, 穩唔穩震 gar
不過 d 積分換 cash coupon 都好抵 wor, 折上折後都是用好少積分咋.





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5