教育王國
標題: 油塘小學家長站-part 44 [打印本頁]
作者: 雪文 時間: 08-1-8 16:09 標題: 油塘小學家長站-part 44
4+4 =8
希望各位姐妹 2008年銀包發發發.
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 16:15

作者: 雪文 時間: 08-1-8 16:16
come,諗緊叫99 是 18號來定 2月4日來, 未定, 所以諗住送張上去先. 你哋會坐咩車去惠州, 咁你同我用咗佢可以嗎 ?
作者: hoganmama 時間: 08-1-8 16:16

作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 16:16
雪文, KY: 去舊PART睇睇, 有野答左你地.
作者: 雪文 時間: 08-1-8 16:17
come,你第一啦, 邊個第二呢
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:15 發表 
作者: 雪文 時間: 08-1-8 16:17
做咩, 今日興黑超
:
:
:
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 16:16 發表 
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 16:19
原文章由 雪文 於 08-1-8 16:16 發表 
come,諗緊叫99 是 18號來定 2月4日來, 未定, 所以諗住送張上去先. 你哋會坐咩車去惠州, 咁你同我用咗佢可以嗎 ?
我老細話要睇下有幾多同事會上去食飯(有此些人應該唔去) 佢話如果有7人的, 就會CALL公司的7人落深圳等, 如果人少少就去商業城樓下巴士站搭大巴(???)喎.
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 16:20
原文章由 雪文 於 08-1-8 16:17 發表 
come,你第一啦, 邊個第二呢
我公司部機今日"龜速"都有第一嘅?!?!?!?!?

作者: 雪文 時間: 08-1-8 16:21
搭大巴
叫你老細坐直巴啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:19 發表 
我老細話要睇下有幾多同事會上去食飯(有此些人應該唔去) 佢話如果有7人的, 就會CALL公司的7人落深圳等, 如果人少少就去商業城樓下巴士站搭大巴(???)喎. ...
作者: KY2004 時間: 08-1-8 16:21
我今次排咁後!

作者: KY2004 時間: 08-1-8 16:22
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:20 發表 
我公司部機今日"龜速"都有第一嘅?!?!?!?!?
:tongue: :tongue:

作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 16:22
雪文: 你叫99 二月四日落黎, 乜你地今年唔返惠州過新年咩?????
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 16:24
原文章由 雪文 於 08-1-8 16:21 發表 
搭大巴
叫你老細坐直巴啦.
直巴時間去到幾點(上惠州)都有車是嗎?
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 16:26
其實我今次都想上惠州睇下, 間公司開左1X年都未上過去, 同D同事電話就傾得多, 連個樣都未見過. (不過就要SIDE左我星期六下午的時間囉) 我同事話食完即走, 10點應該返到HOME.
作者: KY2004 時間: 08-1-8 16:27
come come:
睇吓呢隻啱唔啱你丫!
http://www.clinique.com.hk/templates/products/sp_nonshaded.tmpl?CATEGORY_ID=CAT4048&PRODUCT_ID=PROD67017
[ 本文章最後由 KY2004 於 08-1-8 16:29 編輯 ]
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 16:28
雪文: 咁我係咪CALL COURIER明天去你公司收件呀????

作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 16:33
原文章由 KY2004 於 08-1-8 16:27 發表 
come come:
睇吓呢隻啱唔啱你丫!
http://www.clinique.com.hk/templates/products/sp_nonshaded.tmpl?CATEGORY_ID=CAT4048&
RODUCT_ID=PROD67017
我睇中左佢地一SET 護膚品如下: HK$480.00
1. 公仔鎖匙扣
2. 唇彩一支 2.4G
3. 特效補濕霜(粉橙色)15ML
4. 潔膚水 200ML
5. 洗面液 200ML
6. 潤膚霜50ML
7. 袋
作者: KY2004 時間: 08-1-8 16:36
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:33 發表 
我睇中左佢地一SET 護膚品如下: HK$480.00
1. 公仔鎖匙扣
2. 唇彩一支 2.4G
3. 特效補濕霜(粉橙色)15ML
4. 潔膚水 200ML
5. 洗面液 200ML
6. 潤膚霜50ML
7. 袋
come come:
你試左話我聽好唔好啦!好的話,可能我都轉佢條line (1,2,3),因平D。

作者: 多利是 時間: 08-1-8 16:36
hoganmama
我又想講下....1m, if 唔等洗既$$, 買基金都幾好....我見我地d基金, 每年都有幾十% return
但d $$ 要成日周轉既就唔得...急$$唔岩投資基金的
大家有咩高見呀??

作者: 雪文 時間: 08-1-8 16:38
一齊由惠州返來嘛.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:22 發表 
雪文: 你叫99 二月四日落黎, 乜你地今年唔返惠州過新年咩?????
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 16:39
原文章由 KY2004 於 08-1-8 16:36 發表 
come come:
你試左話我聽好唔好啦!好的話,可能我都轉佢條line (1,2,3),因平D。
好呀, 我應該LEE個星期去買, 上星期六我去銅鑼灣想買, 不過無貨, 要今個星期先返, 我去APM買仲近D.
作者: hoganmama 時間: 08-1-8 16:39
1M我都想有
基金我有買, return真係唔錯 (對於我呢d唔識買股票gei人黎講
)
原文章由 多利是 於 08-1-8 16:36 發表 
hoganmama
我又想講下....1m, if 唔等洗既$$, 買基金都幾好....我見我地d基金, 每年都有幾十% return
但d $$ 要成日周轉既就唔得...急$$唔岩投資基金的
大家有咩高見呀? ...
作者: 雪文 時間: 08-1-8 16:39
你哋食幾點呀 ?? 點都10點返唔到來係嘛 ??
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:26 發表 
其實我今次都想上惠州睇下, 間公司開左1X年都未上過去, 同D同事電話就傾得多, 連個樣都未見過. (不過就要SIDE左我星期六下午的時間囉) 我同事話食完即走, 10點應該返到HOME. ...
作者: KY2004 時間: 08-1-8 16:39
原文章由 多利是 於 08-1-8 16:36 發表 
hoganmama
我又想講下....1m, if 唔等洗既$$, 買基金都幾好....我見我地d基金, 每年都有幾十% return
但d $$ 要成日周轉既就唔得...急$$唔岩投資基金的
大家有咩高見呀? ...
多多:
你好有米呀!又一個富婆!
基金呢D investment,我完全唔識呀!

作者: hoganmama 時間: 08-1-8 16:40
係咪有個公仔好靚個袋? 我個日睇雜誌都覺得幾好...個袋
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:33 發表 
我睇中左佢地一SET 護膚品如下: HK$480.00
1. 公仔鎖匙扣
2. 唇彩一支 2.4G
3. 特效補濕霜(粉橙色)15ML
4. 潔膚水 200ML
5. 洗面液 200ML
6. 潤膚霜50ML
7. 袋
作者: KY2004 時間: 08-1-8 16:41
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:39 發表 
好呀, 我應該LEE個星期去買, 上星期六我去銅鑼灣想買, 不過無貨, 要今個星期先返, 我去APM買仲近D.
魔鬼calling come come:買啦!買啦!買多D啦!

作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 16:41
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 16:39 發表 
1M我都想有
你賣左層樓咪有囉

作者: 雪文 時間: 08-1-8 16:41
最late係6點20分, 九龍塘上車.
come,收件個到, 再等多一日啦, 反正都唔急.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:24 發表 
直巴時間去到幾點(上惠州)都有車是嗎?
作者: KY2004 時間: 08-1-8 16:42
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 16:40 發表 
係咪有個公仔好靚個袋? 我個日睇雜誌都覺得幾好...個袋
咩樣架?想look look呀!
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 16:44
原文章由 雪文 於 08-1-8 16:39 發表 
你哋食幾點呀 ?? 點都10點返唔到來係嘛 ??
雪文: 我老細話5點幾6點開始食, 7點幾走人喎!!!!
KY:
魔鬼
HOGANMA: 就係果SET野啦

作者: KY2004 時間: 08-1-8 16:44
想問問大家:
我諗住買個保溫飯壺,用來lunch帶飯/粉,想問吓邊隻好呀?幾$?同買keep warm幾耐呢?我諗住叫印印一早翻熱D隔夜飯餸/煮粉帶返工(慳$)。
作者: 雪文 時間: 08-1-8 16:47
咁又有可能, 我仲諗住七點開始食.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:44 發表 
雪文: 我老細話5點幾6點開始食, 7點幾走人喎!!!!
KY:
魔鬼
HOGANMA: 就係果SET野啦
作者: 多利是 時間: 08-1-8 16:47
come
我都有留意呢set..好抵咁...moisture surge 對我來講幾好
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 04:33 PM 發表 
我睇中左佢地一SET 護膚品如下: HK$480.00
1. 公仔鎖匙扣
2. 唇彩一支 2.4G
3. 特效補濕霜(粉橙色)15ML
4. 潔膚水 200ML
5. 洗面液 200ML
6. 潤膚霜50ML
7. 袋
作者: 雪文 時間: 08-1-8 16:48
come,更正呀, 係2月10日一齊落來, 年初四. 但新年期間又唔可以用到.
作者: KY2004 時間: 08-1-8 16:49
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 16:44 發表 
雪文: 我老細話5點幾6點開始食, 7點幾走人喎!!!!
KY:
魔鬼
個幾鐘食完!咪要超快咁‘嚼’!

作者: 雪文 時間: 08-1-8 16:50
我呢幾個星期日都走唔到, 唔係我自己都想用咗佢, 費事新年要叫人哋牙醫開工.
作者: 多利是 時間: 08-1-8 16:53
ky
唔係呀..係 hoganmama 係上part問1m 點 invest 呀
我地就partly基金, partlyl股票, partly emmergency cash 咁囉~ 不過都係我佬管的
原文章由 KY2004 於 08-1-8 04:39 PM 發表 
多多:
你好有米呀!又一個富婆!
基金呢D investment,我完全唔識呀!
作者: 多利是 時間: 08-1-8 16:58
come
係囉, 買啦買啦...clinique..正呀

作者: Jerry豬媽咪 時間: 08-1-8 17:00
我返黎啦
今年新年, 我地唔洗返大陸過新年啦, yeah

作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 17:02
原文章由 多利是 於 08-1-8 16:58 發表 
come
係囉, 買啦買啦...clinique..正呀
多: 你又做埋魔鬼呀....
雪文: 咁星期四先CALL COURIER啦.
作者: 雪文 時間: 08-1-8 17:04
Jerryma,你幾時捚面呀 ???
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-8 17:00 發表 
我返黎啦
今年新年, 我地唔洗返大陸過新年啦, yeah
作者: KY2004 時間: 08-1-8 17:04
原文章由 KY2004 於 08-1-8 16:44 發表 
想問問大家:
我諗住買個保溫飯壺,用來lunch帶飯/粉,想問吓邊隻好呀?幾$?同買keep warm幾耐呢?我諗住叫印印一早翻熱D隔夜飯餸/煮粉帶返工(慳$)。 ...
有冇人知呀?

作者: hoganmama 時間: 08-1-8 17:05
之前睇過, d人話三光牌保暖, 平靚正wor原文章由 KY2004 於 08-1-8 16:44 發表 
想問問大家:
我諗住買個保溫飯壺,用來lunch帶飯/粉,想問吓邊隻好呀?幾$?同買keep warm幾耐呢?我諗住叫印印一早翻熱D隔夜飯餸/煮粉帶返工(慳$)。 ...
作者: 多利是 時間: 08-1-8 17:05
come
係囉, 買啦買啦...clinique..正呀

作者: 雪文 時間: 08-1-8 17:06
come,check PM please.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:02 發表 
多: 你又做埋魔鬼呀....
雪文: 咁星期四先CALL COURIER啦.
作者: hoganmama 時間: 08-1-8 17:06
唉, 頭先我fd講左一句, 令我賣樓計劃又有d卻步
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 17:10
原文章由 KY2004 於 08-1-8 17:04 發表 
有冇人知呀?
我唔知呀
jerry媽: CHECK PM PLS.

作者: KY2004 時間: 08-1-8 17:10
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:05 發表 
之前睇過, d人話三光牌保暖, 平靚正wor
未聽過喎!吉吉島有冇呢?象印牌好唔好呀?
作者: 多利是 時間: 08-1-8 17:11
講咩呀
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:06 PM 發表 
唉, 頭先我fd講左一句, 令我賣樓計劃又有d卻步
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 17:11
原文章由 雪文 於 08-1-8 17:06 發表 
come,check PM please.
CHECKED & DONE.

作者: 雪文 時間: 08-1-8 17:13
講咗咩呀
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:06 發表 
唉, 頭先我fd講左一句, 令我賣樓計劃又有d卻步
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 17:13
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:06 發表 
唉, 頭先我fd講左一句, 令我賣樓計劃又有d卻步
最主要都係睇你2公婆囉.
作者: hoganmama 時間: 08-1-8 17:20
我話賣左再買就一定買私人樓住gar la, 咁私樓就起碼過2M la
佢話如果你老公份工唔掂咁點? 又係wor, 如果無左份工咁點算?
我又住近我99, 因我仔要99湊, 我地又要食飯, 都唔搬得遠, 搬左就要請工人, 一闊三大, 點頂
[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-1-8 17:24 編輯 ]
作者: 雪文 時間: 08-1-8 17:21
唔該.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:11 發表 
CHECKED & DONE.
作者: hoganmama 時間: 08-1-8 17:21
我見通寶行有得賣原文章由 KY2004 於 08-1-8 17:10 發表 
未聽過喎!吉吉島有冇呢?象印牌好唔好呀?
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 17:23
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:20 發表 
我話賣左再買就一定買私人樓住gar la, 咁私樓就起碼過2M la
你要搵返東九龍就一定貴D, 淘大有D 2房唔過2M.
作者: hoganmama 時間: 08-1-8 17:26
淘大好細
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:23 發表 
你要搵返東九龍就一定貴D, 淘大有D 2房唔過2M.
作者: 雪文 時間: 08-1-8 17:27
淘大唔好住啦, 有咩事又會佢出事先. 不如要返而家層樓.
hoganma,有時唔好考慮太多太多, 考慮太多就咩都做唔成啦.
我呢排係股市都係, 成日心大心細, 問人意見, 又換馬. 之後係咁後悔. 點解我自己唔信自己wor.
原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:23 發表 
你要搵返東九龍就一定貴D, 淘大有D 2房唔過2M.
作者: 多利是 時間: 08-1-8 17:31
三光牌, 吉吉島好似無, 要去什貨鋪, 九龍城好似話有
IF 要保溫, 唔洗1格格既話, 牛頭牌全stainless steel 個隻都keep得好耐, 1日都仲暖的
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:05 PM 發表 
之前睇過, d人話三光牌保暖, 平靚正wor
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 17:31
原文章由 雪文 於 08-1-8 17:27 發表 
淘大唔好住啦, 有咩事又會佢出事先. 不如要返而家層樓.
又係SAR單野:cry: :cry: :cry:
如要近藍田~~匯景貴又鑽石廳.
作者: hoganmama 時間: 08-1-8 17:34
如果無小朋友真係唔駛顧慮咁多原文章由 come爸嘩 於 08-1-8 17:31 發表 
又係SAR單野:cry: :cry: :cry:
如要近藍田~~匯景貴又鑽石廳.
作者: come爸嘩 時間: 08-1-8 17:36
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:34 發表 
如果無小朋友真係唔駛顧慮咁多
你係咪覺得而家LEE度唔好住呀?????
作者: 多利是 時間: 08-1-8 17:38
hoganmama
其實我同意你朋友既說話...& 淘大就唔好唸啦, 唔老 like 呀..
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:20 PM 發表 
我話賣左再買就一定買私人樓住gar la, 咁私樓就起碼過2M la
佢話如果你老公份工唔掂咁點? 又係wor, 如果無左份工咁點算?
我又住近我99, 因我仔要99湊, 我地又要食飯, 都唔搬得遠, 搬左就要請工人, 一闊三大, 點頂 ...
作者: 多利是 時間: 08-1-8 17:39
if 無小朋友, 我地而家可能半退休啦
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:34 PM 發表 
如果無小朋友真係唔駛顧慮咁多
作者: hoganmama 時間: 08-1-8 17:42
因為我老公而家收入都唔錯, 但又唔係d咩professional, 一旦有咩事, 可能比人炒都唔定gar, 又或者收入減d都c原文章由 多利是 於 08-1-8 17:38 發表 
hoganmama
其實我同意你朋友既說話...& 淘大就唔好唸啦, 唔老 like 呀..
作者: 多利是 時間: 08-1-8 17:44
come
我放工都可以去望下clinique set野..希望忍得住手啦

作者: hoganmama 時間: 08-1-8 17:44
唔知係咪經過呢幾年減人工, 裁員, 真係好怕又係咁
作者: phoebecyl 時間: 08-1-8 17:44
我個人覺得除非你係賣左唔再買而轉租,如果係換大d或貴d其實風險重大。如果層樓多過200萬比架雜費都好金
。
原文章由 多利是 於 08-1-8 17:38 發表 
hoganmama
其實我同意你朋友既說話...& 淘大就唔好唸啦, 唔老 like 呀..
作者: hoganmama 時間: 08-1-8 17:45
我閃la, 88
作者: phoebecyl 時間: 08-1-8 17:49
或者你可以儲起D錢,做下基金或股票投資,等待樓市跌啦再拿D錢去做首期好像LOVE咁做包租婆。
:
:
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 17:42 發表 
因為我老公而家收入都唔錯, 但又唔係d咩professional, 一旦有咩事, 可能比人炒都唔定gar, 又或者收入減d都c
作者: 多利是 時間: 08-1-8 17:54
hoganmama
我唸法一樣..
原文章由 hoganmama 於 08-1-8 05:42 PM 發表 
因為我老公而家收入都唔錯, 但又唔係d咩professional, 一旦有咩事, 可能比人炒都唔定gar, 又或者收入減d都c
作者: 多利是 時間: 08-1-8 17:59
agree
:
:
:
原文章由 phoebecyl 於 08-1-8 05:44 PM 發表 
我個人覺得除非你係賣左唔再買而轉租,如果係換大d或貴d其實風險重大。如果層樓多過200萬比架雜費都好金
。
作者: funbabyhk 時間: 08-1-8 18:32
我不嬲都冇在匯豐銀行用網上理財的, 而且上年底前要再登入才可以繼續用, 但我又忘記了.
所以e+ 要去分行填表先申請密碼, 登記後又要等黑色夾仔, 才可以在網上用積分換禮品 (折上折的優惠) 睇黎要等多 2-3星期時間.
[quote]funfun,匯豐銀行無人復我換熱水煲個到:cry:, 我check扣咗數啦, 算數啦.
咁我呢個周日會再換蘿蔔糕來送禮, 我仲發現我有近4萬分是會在今年五月到期
[quote]
作者: funbabyhk 時間: 08-1-8 18:39
yan02,
(你的心儀是油基法)
part 1 - 填一間 "油基法"
part 2 - (1) 油基法 (2) 油基顯 (3) 聖愛德華
(如果第二位覺得冇機的, 就將三位放第二位, (3) 陳呂)
因為2 間兆強及循道放在後面都唔會有機會抽到.
作者: KY2004 時間: 08-1-9 08:53
各位早晨!
作者: hoganmama 時間: 08-1-9 09:40
Good Morning!!!
作者: 雪文 時間: 08-1-9 09:53
早晨
原文章由 hoganmama 於 08-1-9 09:40 發表 
Good Morning!!!
作者: hoganmama 時間: 08-1-9 10:01
油基顯不要放第二, 一定無機會 聖愛德華排第2 la, 如果你覺得陳呂ok, 就排第3
咁排就穩陣la, 陳呂第3 / 4都應該入到
原文章由 funbabyhk 於 08-1-8 18:39 發表 
yan02,
(你的心儀是油基法)
part 1 - 填一間 "油基法"
part 2 - (1) 油基法 (2) 油基顯 (3) 聖愛德華
(如果第二位覺得冇機的, 就將三位放第二位, (3) 陳呂)
因為2 間兆強及循道放在後面都唔會有機會抽到. ...
作者: 雪文 時間: 08-1-9 10:05
Funfun,我再打去hotline, 佢應允同我cancel個訂單, 但我要睇到佢refund咗D錢俾我先. 我仲諗緊周日仲換唔換, 我見屈記而家只要 $148.-就可以換一個, 我使物咁麻煩上网換. 睇睇先.
原文章由 funbabyhk 於 08-1-8 18:32 發表 
我不嬲都冇在匯豐銀行用網上理財的, 而且上年底前要再登入才可以繼續用, 但我又忘記了.
所以e+ 要去分行填表先申請密碼, 登記後又要等黑色夾仔, 才可以在網上用積分換禮品 (折上折的優惠) 睇黎要等多 2-3星期時間.
...
作者: 多利是 時間: 08-1-9 10:12
hi, good morning
yesterday 行過 uniqlo , 佢d野無論款 & quality 都ok架 wor....
見有件童裝羽x褸賣 $149..好抵咁...
其他d衫褲都唔錯咁...可能又要大出血

作者: funbabyhk 時間: 08-1-9 10:13
等銀行退錢會唔會要等幾星期呀?
屈記果個好似唔識的牌子, 穩唔穩震 gar
不過 d 積分換 cash coupon 都好抵 wor, 折上折後都是用好少積分咋.
原文章由 雪文 於 08-1-9 10:05 發表 
Funfun,我再打去hotline, 佢應允同我cancel個訂單, 但我要睇到佢refund咗D錢俾我先. 我仲諗緊周日仲換唔換, 我見屈記而家只要 $148.-就可以換一個, 我使物咁麻煩上网換. 睇睇先.
...
作者: KY2004 時間: 08-1-9 10:14
原文章由 雪文 於 08-1-9 10:05 發表 
Funfun,我再打去hotline, 佢應允同我cancel個訂單, 但我要睇到佢refund咗D錢俾我先. 我仲諗緊周日仲換唔換, 我見屈記而家只要 $148.-就可以換一個, 我使物咁麻煩上网換. 睇睇先.
...
雪雪:
點解攪成咁?個貨有問題?
作者: 多利是 時間: 08-1-9 10:15
come
琴日睇過 clinique set 野...d cleanser, tuner & cream 好鬼大支架..moisture surge 就細細樽咁...仲有支唇彩 tim, 賣 $480 + 靚靚 tote 袋同 key ring..if 岩用, 都買得過既...
if 主要買 moisture surge, 就麻麻地啦~
作者: KY2004 時間: 08-1-9 10:15
原文章由 雪文 於 08-1-9 10:05 發表 
Funfun,我再打去hotline, 佢應允同我cancel個訂單, 但我要睇到佢refund咗D錢俾我先. 我仲諗緊周日仲換唔換, 我見屈記而家只要 $148.-就可以換一個, 我使物咁麻煩上网換. 睇睇先.
...
雪雪:
點解攪成咁?個貨有問題?
作者: KY2004 時間: 08-1-9 10:18
原文章由 多利是 於 08-1-9 10:15 發表 
come
琴日睇過 clinique set 野...d cleanser, tuner & cream 好鬼大支架..moisture surge 就細細樽咁...仲有支唇彩 tim, 賣 $480 + 靚靚 tote 袋同 key ring..if 岩用, 都買得過既...
if 主要買 mo ...
多多:
你有冇買呀?
咁個D cleanser, tuner & cream係咪normal買的size呀?係就真係好抵囉!
你有冇用開佢123-step的products呀?好唔好呢?
作者: iloveyoub4 時間: 08-1-9 10:22
我就一定係聖愛德華排第2 la
我係咁填的
原文章由 hoganmama 於 08-1-9 10:01 發表 
油基顯不要放第二, 一定無機會 聖愛德華排第2 la, 如果你覺得陳呂ok, 就排第3
咁排就穩陣la, 陳呂第3 / 4都應該入到
作者: 多利是 時間: 08-1-9 10:23
係呀..貨 size..so if 岩用, 其實好抵..但我無買, 我以前用過 123 steps 既 products, 我覺得麻麻地岩我用..我好乾的~ 佢用soap既, 我用就太乾, ,不過而家改左liquid就唔知啦 , 佢支黃色cream呢, 我個時又覺得好好似好立咁...但我妹就用左好多年啦....佢油性skin有暗瘡., 佢話好掂~
我自己, 就比較like佢既 moisture surge series. :loveliness: :loveliness:
原文章由 KY2004 於 08-1-9 10:18 AM 發表 
多多:
你有冇買呀?
咁個D cleanser, tuner & cream係咪normal買的size呀?係就真係好抵囉!
你有冇用開佢123-step的products呀?好唔好呢?
[ 本文章最後由 多利是 於 08-1-9 10:24 編輯 ]
作者: iloveyoub4 時間: 08-1-9 10:23
又要做野
作者: funbabyhk 時間: 08-1-9 10:27
剛才接到健康院
, 嚇得我吖....
今日阿仔全班要去健康院牙科保健, 個姑娘來電問我, 仔仔係咪做過手術, 問我點解唔寫落去手冊內?
(我諗左好耐都唔記得做過咩手術
) 之後姑娘提我: 做過割包皮呀. 吓.... lee 個都要寫落去既咩? 佢話我之前有寫過 wor, 所以每年都同樣需要寫落手冊裡面wor.
作者: KY2004 時間: 08-1-9 10:27
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 10:22 發表 
我就一定係聖愛德華排第2 la
我係咁填的
我覺得呢間易入囉!擺2nd都無妨。
其實諗番當日填表,真係心大心細,明知邊D難入,邊D相對機會大DD,但因好想入心儀的學校,亦明知眇茫,都係照填博吓(最後都係輸左)。但眼見有些真係抽到入好的學校,所以抽獎呢個玩意都係睇彩數。
ops:" />填好D,只係希望派唔到1-3,都唔好跌落太差的志願咋!
[ 本文章最後由 KY2004 於 08-1-9 10:30 編輯 ]
作者: 多利是 時間: 08-1-9 10:29
講開, hsbc 卡, 我有張n年既...早排申請左張新卡, 因為可以換電話麻...咁咪cancel張舊架囉...點知唔醒起有年資優惠呢樣野, 個tele-operator 又唔提我...
我之前幫老闆做野, 而家有6xx,xxx分, 真係唔抵啦

作者: KY2004 時間: 08-1-9 10:33
原文章由 多利是 於 08-1-9 10:23 發表 
係呀..貨 size..so if 岩用, 其實好抵..但我無買, 我以前用過 123 steps 既 products, 我覺得麻麻地岩我用..我好乾的~ 佢用soap既, 我用就太乾, ,不過而家改左liquid就唔知啦 , 佢支黃色cream呢, 我個時又覺得好好 ...
咦!我都係油性skin+暗瘡喎!咁改佢咪啱囉!但佢D products貴唔貴架?e.g. 123 steps, essence。另,知唔知佢美白D products掂唔掂呢?
作者: KY2004 時間: 08-1-9 10:34
原文章由 多利是 於 08-1-9 10:12 發表 
hi, good morning
yesterday 行過 uniqlo , 佢d野無論款 & quality 都ok架 wor....
見有件童裝羽x褸賣 $149..好抵咁...
其他d衫褲都唔錯咁...可能又要大出血
...
魔鬼calling 多多:買啦!買啦!買多D啦!

作者: funbabyhk 時間: 08-1-9 10:35
多. 有咁多分, 分分鐘可以換免費機票啦
原文章由 多利是 於 08-1-9 10:29 發表 
講開, hsbc 卡, 我有張n年既...早排申請左張新卡, 因為可以換電話麻...咁咪cancel張舊架囉...點知唔醒起有年資優惠呢樣野, 個tele-operator 又唔提我...
我之前幫老闆做野, 而家有6xx,xxx分, 真係唔抵啦 ...
作者: KY2004 時間: 08-1-9 10:35
原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 10:27 發表 
剛才接到健康院
, 嚇得我吖....
今日阿仔全班要去健康院牙科保健, 個姑娘來電問我, 仔仔係咪做過手術, 問我點解唔寫落去手冊內?
(我諗左好耐都唔記得做過咩手術
) 之後姑娘提我: 做過割包皮呀. 吓.... lee ...
fun fun:
唔係化!

作者: KY2004 時間: 08-1-9 10:39
原文章由 多利是 於 08-1-9 10:29 發表 
我之前幫老闆做野, 而家有6xx,xxx分, 真係唔抵啦 ...
勁呀!
我D分多數換supermarket coupons,但唔抵ge,要25000分先得1張$50coupon.
你地話換咩最抵呢?
作者: 雪文 時間: 08-1-9 10:55
Yes
or 聖安當放NO. 2 or 3.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-9 10:22 發表 
我就一定係聖愛德華排第2 la
我係咁填的
作者: hoganmama 時間: 08-1-9 10:58
i like st. edwards more than st. 安當原文章由 雪文 於 08-1-9 10:55 發表 
Yes
or 聖安當放NO. 2 or 3.
作者: 雪文 時間: 08-1-9 11:01
等我上去HSBC睇吓先.
KY,我是上周六用咗積分 + 現金換咗個熱水瓶, 3 min later,我發現可以用全部積分換, 咁我有大把積分係手, 所以想更改囉. 當時打俾佢哋, 又要我send mail, send 完又無人理我, 我發現又被扣數.
所以......
我其實都諗唔明自己點解咁多分, 我昨日check有差唔多 16萬分
原文章由 funbabyhk 於 08-1-9 10:13 發表 
等銀行退錢會唔會要等幾星期呀?
屈記果個好似唔識的牌子, 穩唔穩震 gar
不過 d 積分換 cash coupon 都好抵 wor, 折上折後都是用好少積分咋.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |