教育王國
標題: 怎樣幫小朋友溫習(考試時) [打印本頁]
作者: manman06 時間: 08-1-8 12:50 標題: 怎樣幫小朋友溫習(考試時)
我囝囝今年小一, 經過了兩次評估(考試), 有時不懂怎樣和他溫習, 大家可否分享下 , 唔該 !

作者: Piano2008 時間: 08-1-8 16:57
原文章由 manman06 於 08-1-8 12:50 發表 
我囝囝今年小一, 經過了兩次評估(考試), 有時不懂怎樣和他溫習, 大家可否分享下 , 唔該 !
Manman06,
我教仔仔除了要温習書本外,還要温習作業和工作紙(重覆又重覆地做),另外還購買了一些課外補充練習給他做。
不過最重要是他明白書本內容,懂得運用。如果可以的話,多些和他一起看課外書和講故事,這對他的領悟和表達能力甚有幫助。
加油吧!
作者: jk67jk 時間: 08-1-8 17:15
試前溫習:
我會抽一d 佢作業做錯的題目, 抄出黎再考佢。
對一d 我認為佢會大意的, 亦仿造一些題目俾佢做。
市面上的補充練習, 有時內容學校全未教過, 不太合用。 我都有買少少, 圈d 啱佢程度的俾佢做下。因為要自己出題目, 都花時間, 遇上沒有空, 就要用現成的了。
作者: YuYuMother 時間: 08-1-8 19:24
原文章由 Piano2008 於 08-1-8 16:57 發表 
Manman06,
我教仔仔除了要温習書本外,還要温習作業和工作紙(重覆又重覆地做),另外還購買了一些課外補充練習給他做。
不過最重要是他明白書本內容,懂得運用。如果可以的話,多些和他一起看課外書和講故事,這對他的領悟 ...
我發覺將工作紙重覆又重覆地做係事倍功半......除非好似其他媽咪話齋只係抽d錯既出黎再做, otherwise係無意思既, 因為d題目佢當時已經識, 你再叫佢做佢只會覺得悶......可能仲會有反效果添!!
作者: manman06 時間: 08-1-9 08:24
Piano2008,jk67jk,YuYuMother,
謝謝你們的意見 !
我都是將d工作紙,温習作業給他再做的.佢做時冇問題, 好像很明白.我又嘗試用jk67jk的方法自己出題目,心想這樣可以變化得大d, 但可能自己出得太複雜,做做下我自己都覺好亂,小朋友個樣好沉重
:
作者: jk67jk 時間: 08-1-9 11:08
manmano6,
我出題俾佢, 都唔會同作業有太大不同的。我通常只是改少少:
e.g. 太陽 (早上) ==> 改成 月亮 (晚上)
做功課 ==> 游泳
英文科也是相類似的改動而已。
小朋友有時係背誦了句式, 唔懂轉彎, 一改了字眼就亂晒籠;我只係為這而自己出題目。
作者: manman06 時間: 08-1-9 13:12
jk67jk,
明白了, 我嘗試改進下. 大家家長一起努力 !!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |