教育王國

標題: 小學計分.... [打印本頁]

作者: 蘇樂B    時間: 08-1-8 12:26     標題: 小學計分....

乜計分制係:第1個小朋友/該校舊生只可取其中一個o黎計分咋??

咁唔公平o既...即係第1個小朋友就唔計我係舊生d分??吓...咁set舊生計分黎做乜呀??
作者: YongXin    時間: 08-1-8 13:10

唔係唔計, 係要二選一, 而且两項既分都唔同, 你係舊生已經著數0左喇.

父母係畢業生有10分, 已經多過首名子女既5分, 即係已經著數0左人地5分架喇. 想两樣要埋攞足15分?

非首名子女又百無0個0的, 得全世界都有0個10分適齡咋.

如果你同阿女報返你母校, 就有20分: 10分父母畢業生 + 10分適齡分. 好過好多人. 同宗教仲多5分添.


原文章由 蘇樂B 於 08-1-8 12:26 發表
乜計分制係:第1個小朋友/該校舊生只可取其中一個o黎計分咋??

咁唔公平o既...即係第1個小朋友就唔計我係舊生d分??吓...咁set舊生計分黎做乜呀??

[ 本文章最後由 YongXin 於 08-1-8 13:15 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5