教育王國
標題: 有無得自己報 My English-Pal ? [打印本頁]
作者: Henrymama 時間: 08-1-8 11:12 標題: 有無得自己報 My English-Pal ?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 050101 時間: 08-1-15 08:30 標題: 有無得自己報 My English-Pal ?
九月份打電話查詢此問題, 回覆祗接受學校報讀。
作者: jeannedarc 時間: 08-1-23 15:46
My English-Pal 已經轉了第二間公司 (聽聞是因為有官非纏身
), 我囡囡間學校已經轉用了 i-Learner, 用左一個學期都覺得不錯...可以參考試試呀!
http://www.i-learner.com.hk
但你小朋友間學校沒有參加網上閱讀嗎? 如果有, 可能唔需要付費喎..
作者: yoghurt 時間: 08-1-29 23:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeannedarc 時間: 08-1-30 13:30
原文章由 yoghurt 於 08-1-29 23:34 發表 
我囡囡間學校有網上閱讀,但我個囡讀左幾日就無讀LU, 集中精神望住個MON , 好壞眼=。=, 我寧願買其它教材拿住在手
太用神望住個 mon 的確係會對眼睛健康有影響, 不過..其實你需要教導小朋友使用電腦時的正確坐姿同知識. 電腦係現今社會來講, 係一樣不可缺少的器材. 小朋友係日後一定會係學校 / 工作上需要用到電腦, 難道要避開用電腦嗎? 用其他實物教材 (e.g. 書 / dvd), 加深近視的機率會仲高啦..
與其這樣..不如就由小朋友時期教佢正確知識吧! 一舉幾得~:)
作者: yoghurt 時間: 08-1-31 16:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |