教育王國

標題: 請問大家邊隻保溫飯壺好用? [打印本頁]

作者: marskat    時間: 08-1-8 03:11     標題: 請問大家邊隻保溫飯壺好用?

阿仔話要用三格的飯壺先夠佢食,想問吓大家的意見!

THERMO膳魔師, TIGER, 象印, 牛頭牌
邊隻好呢?我須要長些時間保暖的!

今日响 先施見到 THERMO 有20% OFF, 個 sales 話佢哋出咗名最保暖, 大家可否比 D 意見!唔該!
作者: happytse    時間: 08-1-16 14:33

我未用過Thermo, 不過我用緊Buffalo, 都用咗5年啦, 好okay, 都好保暖, 一般我早上7點半前整好咗, 之後亞仔到中午12:50先食飯, 佢話比我知都仲好暖!
作者: yunman    時間: 08-1-17 21:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wttcly    時間: 08-1-22 11:36

我有台灣三光牌飯壺出售, $120, 有意請PM我.
作者: Douglasma    時間: 08-1-22 12:40

亞仔帶飯兩隻都有用 (TIGER, 象印 ) 佢中午食飯時話象印暖 D
作者: Sincelia    時間: 08-1-22 15:23

象印 very good
作者: 無愁    時間: 08-1-23 21:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: janetlam74    時間: 08-1-24 14:33

請問係咪要用熱水焗裡面半個鐘才放飯/餸?
用2個保溫袋包住個飯壺係咪可更熱呢?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5