教育王國
標題: 一間好衰既褓姆車公司..要小心 [打印本頁]
作者: Rubi_0331 時間: 08-1-7 14:49 標題: 一間好衰既褓姆車公司..要小心
各位家長...我都知道你們成日都要搵褓姆車比D 小朋友..但係要小心以下既褓姆車公司
Concord Bus Company Ltd, Mrs Tang 94831028.
話說我十月份開始比個女坐怇地既褓姆車..個鄧太講你個女放學時間三點太早啦...我害怕冇車可以車到佢..咁你可唔可以就我將個女3:40分放學..我當時都覺得冇問題..之後佢同我講如果佢日後學校會更改放學時間, 你只要通知我..我會叫司機就一就時間....冇問題你放心我會接到你個女架啦..你比錢我當然有服務啦...
起初, 放學時間都冇問題, 之後佢地開始將我個女經常掉車有時中途下車改第二間褓姆車...原先可以每日4點10分我可以見到佢...現在, 就要成4:30先可以接到個女...咁我咪問個褓姆是否更加了時間...佢話唔係因為又要轉車...有時又將原先接個女既地方改去第二度接....咁我都忍佢啦..
之後我個女有一日放12:00..佢地話冇車唔可以接我個女, 佢話我遲咗同佢講..冇校車坐叫我自己湊個女...OK...我都算...我知道一月份我個女大部份時間都係放12:00 咁我咪係十二月同佢講囉...
之後個褓姆到了上星期五竟然同我講冇車喎你自己去接啦...
後來, 我老公同我講二月份唔比女女坐車, 咁我同個褓姆囉...點知個褓姆講唔得一定要坐...如果你有問題你打電話比鄧太呀..
我今日打電話比鄧太對話如下:
R = 我 T= 鄧太
R: 鄧太呀..你好呀..我係稀雯媽咪呀..就咁既我想二月份唔坐校車, 三月先坐呀...唔知得唔呢? 因為我個女二月返十日學( 我仲未講完佢就插咀)
T:唔得呀...如果你唔坐你咪以後都唔好坐囉...你想二月份唔比錢唔得WOR,總之唔得啦..唔得你仲有冇野個我個呀..當時既情形只有佢講我冇得講
R: 之後我終於搵到個位講啦...我就講..鄧太我知道佢地學校會十二點放學. 而你地十二點又成日都接唔到我個女, 咁我點坐呢?
T: (佢用了極唔誘善既態度同語氣對我講), 係呀..你個女事實上十二點係冇車接佢呀, 係我叫D 司機咁做..唔直接同你講咪次次都話冇車囉..點呀...你唔LIKE 咪唔好坐囉..如果你二月份唔坐咁你以後都唔好坐囉...
R: 咁你當日冇咁同我講喎..
T: 係咩..我知道當日冇講呀...咁現在同你講囉..得咪..你唔坐咪唔好坐囉...如果你要坐一定要比二月份錢, 你二月唔坐都要比錢呀..如果唔係你以後都唔好坐呀..
R: 我之後好嬲就同佢講咁好啦..冇野啦...
我講了整件事..比我老公知道...我老公就話咁我地再搵...成日都接唔到我地個女, 又要我地比錢, 比到唔安樂啦...仲要受佢氣...
大家千萬要小心呀..要問清楚呀...如果唔係好似我而家咁啦......
作者: shirley73a 時間: 08-1-7 15:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yckd 時間: 08-1-7 15:27
你所講的這間校車公司是勁差的,去年小女K3時學校轉了這間校車公司;起初定的月費比舊車平了,行車路線重新編過(舊車已行了超過十年),所以試坐時已覺路線唔好,但它們要求書面回覆有誰坐校車,到開學後,車資加回舊車水平,因車程問題,接小孩的時間越來越早;有一次我們遲了出門,到樓下時剛好見到車尾離開,于是call司機,call了5分鐘都無人聽,到他聽電話時說已出到大路,不能回來,你自已送她
,其實我家門外小路要行車兩分鐘才到大路,如果call佢時,佢立刻停車,我們不用一分鐘便趕上,之後至電姓鄧的,態度其差,call學校主任及家教會都像投訴無門;於是我們立刻call舊校車(已變了街車),明天坐它及再call姓鄧的明天開始不坐他車,我們車資交到今天,明天小孩會把支票交回學校給他;他說什麼不可以,要早一個月通知、或補錢給他,唔信可以問學校。
我們啋佢都shorto既。
看你車程好像不遠,暫時自已帶,以後再找車吧,你可回學校問或問其他家長介紹,祝好運
作者: Yingmom 時間: 08-1-7 17:05
其實校車都要出糧俾司機同褓姆ee既,所以農曆年同暑假我地俾全月車費都應該的。
但妳講的校車負責人、司機同褓姆ee可以將個小朋友咁樣玩法,真係好唔得囉
,我係妳一定唔會俾個囡再搭呢架車,更要向家教會反映和備案

作者: Ruby_Lau 時間: 08-1-7 22:13

作者: Rubi_0331 時間: 08-1-9 11:10 標題: 一間好衰既褓姆車公司..要小心
架校車係街車黎架...唔係學校聘請所以都唔知有什麼投訴方法,我女女係馬鞍山讀書, 而我們就住係大圍,所以一定要坐車回校呀。
其實我都明白二月份一定要比錢,但係成日都接唔到佢,佢地成日都係咁WOR, 咁我點解要比錢你之餘又冇校車坐先....難聽D 一句我冇可能比錢冇SERVICE之餘仲要受你既氣架...
不過我都開始緊幫佢搵個第二間學校架啦!
作者: KaWo 時間: 08-1-9 16:27
多謝你的分享

作者: 小樹熊 時間: 08-1-11 12:06
原文章由 Rubi_0331 於 08-1-9 11:10 發表 
架校車係街車黎架...唔係學校聘請所以都唔知有什麼投訴方法,我女女係馬鞍山讀書, 而我們就住係大圍,所以一定要坐車回校呀。
其實我都明白二月份一定要比錢,但係成日都接唔到佢,佢地成日都係咁WOR, 咁我點解要比錢你之餘 ...
妳講呢間公司及呢位鄧太係學童褓母車/校車界算係半攏段咗O架喇~ 唔只妳呢區,佢係元朗區都係咁,錦田、錦綉、加洲打後好多出元朗、大埔、沙田及九龍塘區的小朋友,佢地一早接咗之後會係近南生圍菜站果邊泊哂係度等其他有連系的褓母車嚟"換仔",我以前渣車經過見親佢地換仔都係D仔自己落車行去另一架車度,雖然話係行人路,果處又係比較靜的避車處,但係有D仔似係N1或K1、2咁大個到,架架車都有褓母O架啦,但係上上落落,D仔又咁細粒自己抎要上的車我覺得好危險囉。
好多單頭褓母車跟佢抎食O架,因為佢呢間公司大,同好多學校有簽約,而且因為運輸署批的褓母車營運牌問題,所以更令佢坐大。
妳當然可以選擇唔撘佢啦,不過講真就算抎到另一架,可能都係佢D車嚟
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |