教育王國

標題: 基灣-愛碟灣 [打印本頁]

作者: wawa    時間: 08-1-7 12:16     標題: 基灣-愛碟灣

有無人呀 , 小兒今年會入讀此校.
作者: iamnobody    時間: 08-1-7 19:36     標題: 回覆 #1 wawa 的文章

我的小兒也是,你覺得這間學校如何
作者: wawa    時間: 08-1-8 09:00

你仔仔又係今年入基灣呀, 我只係唸如果佢成績好入到好學校唔難, 不過真係要佢自己比較主動學習.

佢地話今個summer 有個評估,我想知佢係評估甚麼, 或者係唔係只見下個小朋友呢?

原文章由 iamnobody 於 08-1-7 19:36 發表
我的小兒也是,你覺得這間學校如何

作者: pumbaa    時間: 08-1-8 09:20

As I know, the assessment is for class classification.
Correct me if I'm wrong.

原文章由 wawa 於 08-1-8 09:00 發表
你仔仔又係今年入基灣呀, 我只係唸如果佢成績好入到好學校唔難, 不過真係要佢自己比較主動學習.

佢地話今個summer 有個評估,我想知佢係評估甚麼, 或者係唔係只見下個小朋友呢?

...

作者: wawa    時間: 08-1-8 10:54

Pumbaa

知不知道考甚麼呀? 要不要考筆試呢?

原文章由 pumbaa 於 08-1-8 09:20 發表
As I know, the assessment is for class classification.
Correct me if I'm wrong.

作者: iamnobody    時間: 08-1-8 11:53     標題: 考試為按能力分班,但校方表明不是分精英班

考試為按能力分班,但校方表明不是分精英班。我想知學校會否用普通話教中文,英文科是否偏淺?
作者: cheryl    時間: 08-1-8 12:33

小女正在此校就讀P.4及P.1, P.1之考試為分班試. P.1沒有分精英班的. P.2開始有. D 及C 班一組, A及B班一組. P.3 開始就是D, C, B and then A. 此校的習慣是D班成績最好. 校風不錯. 數學比較深,其他科目應該不算很深。此校之小朋友數學與英語都比較好成績,中文沒有用國語教學,可能這樣,中文相對較差。
作者: wawa    時間: 08-1-8 12:37

我仔仔英語同數學都okay, 就係中文比較差, 咁佢咪會唔識中文, 我以為佢地著重係中文方面tim.

原文章由 cheryl 於 08-1-8 12:33 發表
小女正在此校就讀P.4及P.1, P.1之考試為分班試. P.1沒有分精英班的. P.2開始有. D 及C 班一組, A及B班一組. P.3 開始就是D, C, B and then A. 此校的習慣是D班成績最好. 校風不錯. 數學比較深,其他科目應該不算很深。 ...

作者: Karsten0806    時間: 08-1-8 12:52

原文章由 wawa 於 08-1-7 12:16 發表
有無人呀 , 小兒今年會入讀此校.


我兒子今年k2, 想問吓今年幾分可入基灣及是否垮區, 謝謝!!
作者: wawa    時間: 08-1-8 15:37

25分垮區.

原文章由 Karsten0806 於 08-1-8 12:52 發表


我兒子今年k2, 想問吓今年幾分可入基灣及是否垮區, 謝謝!!

作者: sauyeema    時間: 08-1-9 10:57

大家好,我兒子20分,今年九月入讀此校,是同區,來年大家有機會做同學仔。
我見今年第一輪收生的list,多數是男生,可能第二輪"大抽獎"時會多女生。

Cheryl,

請問每天幾多點放學?放學後是否要參與課外活動?聽聞學校好著重音樂培訓,你的女兒學那種樂器?
作者: wawa    時間: 08-1-9 11:26

sauyeema

咁出年我地可以係度chart 啦.  我都覺必收度, 只有兩個女生. 我初先見第一版無仔仔名都好驚以為25分都唔得, 原來係第二版度. .

原文章由 sauyeema 於 08-1-9 10:57 發表
大家好,我兒子20分,今年九月入讀此校,是同區,來年大家有機會做同學仔。
我見今年第一輪收生的list,多數是男生,可能第二輪"大抽獎"時會多女生。

Cheryl,

請問每天幾多點放學?放學後是否要參與課外活動?聽聞學校好著重音樂培 ...

作者: sauyeema    時間: 08-1-9 12:49

wawa,

我都係,以為無la,再看第二版,才找到阿仔個名。我有宗教分5分,合共20分,你是否在此校校友,所以有25分?

原文章由 wawa 於 08-1-9 11:26 發表
sauyeema

咁出年我地可以係度chart 啦.  我都覺必收度, 只有兩個女生. 我初先見第一版無仔仔名都好驚以為25分都唔得, 原來係第二版度. .

作者: wawa    時間: 08-1-9 14:35

係呀我地有校友分.  20分都係同一版, 咁都唔係好多有宗教分喎.

原文章由 sauyeema 於 08-1-9 12:49 發表
wawa,

我都係,以為無la,再看第二版,才找到阿仔個名。我有宗教分5分,合共20分,你是否在此校校友,所以有25分?

作者: 曲曲    時間: 08-1-9 14:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wawa    時間: 08-1-9 16:35

曲曲

我想問有無校車去藍田架?

同埋係咪日日都有課外活動架? 功課係學校做定要返屋做架?

原文章由 曲曲 於 08-1-9 14:45 發表


星期一至四放2:40pm
星期五放2:00pm

學校會於2/2舉行奧運嘉年華

[ 本文章最後由 wawa 於 08-1-9 16:37 編輯 ]
作者: tingtingb    時間: 08-1-23 12:04

我囡囡今年k3,統一派位將於本週六和日進行,聽很多人講基灣谷得好犀利,日日有10樣功課,雖然好希望囡囡好,但擔心佢應付不來,打算排5、6位,請問係咪真係咁多功課o架!
作者: 曲曲    時間: 08-1-23 17:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wawa    時間: 08-1-24 09:03

曲曲

thanks, 咁你幫我留意下.  而家學校仲有無出國演出呀? 係咪年年都有架.

原文章由 曲曲 於 08-1-23 17:48 發表


校車不清楚 再幫你留意
除了放學後校車 另有4:30pm校車

課外活動大部分星期六進行
選修了樂器,可以單人/雙人/家長陪同上課
時間都於放學後進行

管樂、弦樂、詩班都於放學後進行
有時會練到很夜 假期亦要回校練 ...

作者: SUSANNA    時間: 08-1-24 09:09

我想問- 基灣-愛碟灣同舊基灣 (近西灣河)果間,有咩分別, 那一間好些?
作者: 曲曲    時間: 08-1-24 15:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 曲曲    時間: 08-1-24 16:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wawa    時間: 08-1-24 17:11

曲曲

真係比我古中, 成日話多功課, 我唸佢地都係連o個o的改正讀書都計, 不過無唸過連簽名都計,咁都係好似我以前讀書咁多姐, 我記得我小五時係要做100題數, 不過我唔係係基灣讀, 我唸我既遺傳都可捱得,最緊要係識, 幾多都唔難做.

咁校服係咪一樣架, 我見西灣河o個邊話件新校褸好紅喎.

原文章由 曲曲 於 08-1-24 16:20 發表


愛蝶灣=以前的上午校
西灣河=以前的下午校

愛蝶灣比較著重音樂
西灣河就多方面發展

06/07升小選校全攻略(介紹愛蝶灣基灣)
http://life.mingpao.com/htm/primary2006/cfm/content.cfm?Path=sch_gov/sch_gov7.htm
...

[ 本文章最後由 wawa 於 08-1-24 17:12 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5