教育王國
標題: 快快幫忙, 小一生仲係咁"拿攪" [打印本頁]
作者: 燁燁媽 時間: 08-1-5 18:01 標題: 快快幫忙, 小一生仲係咁"拿攪"
小一已經過了半個學期, 點解會仲係咁"拿攪"
幫佢放好功課落功課袋. 都係成日唔記得交. 要老師寫手冊話欠交功能.
寫手冊又成日寫唔齊. 點解, 有無人可以幫下我同仔仔.
pls help!

作者: HY412 時間: 08-1-5 21:55 標題: 回覆 #1 燁燁媽 的文章
他是年底出生的嗎? 因為年齡差半年在小一時好多做未適應.
而將做好功課放落功課袋的責任應該是學生, 所以要讓他知道學生的責任是什麼, 不應凡事替他做, 否則養成依賴的習慣, 日後會無法獨立.
作者: muicc 時間: 08-1-5 23:59
我個女都係大頭蝦,成日抄漏功課,激到我死...最後我終於叫個女抄定D同學仔電話,請他自己每日再用電話對多次...
作者: lovelyTabo 時間: 08-1-6 00:53
校聯綱唔可以抄番d手冊資料咩?
原文章由 muicc 於 08-1-5 23:59 發表 
我個女都係大頭蝦,成日抄漏功課,激到我死...最後我終於叫個女抄定D同學仔電話,請他自己每日再用電話對多次...
作者: 丸媽媽 時間: 08-1-6 18:12 標題: 回覆 #1 燁燁媽 的文章
我大仔到而家六年級依然係咁
佢個書包等同一個"抽獎箱",所有物品四散在書包內每個角落,通告/工作紙冇一張係唔"巢",無論給他安排甚麼folder/筆袋,結果都係各有各四散,基本上up得出既方法都試勻佢都依然故我,算把啦! 我已經放手 (因為放唔放手結果都係一樣)
p.s. 我個仔本身有專注力缺乏症狀
作者: muicc 時間: 08-1-6 18:19
No la... The principle says this is the kid's responsiblity woo...
原文章由 lovelyTabo 於 08-1-6 00:53 發表 
校聯綱唔可以抄番d手冊資料咩?
作者: MARCOCHU 時間: 08-1-9 15:30
| Hi 丸媽媽, |
|
點知道有
專注力缺乏症狀, 何處檢查 !
|
作者: NIC媽咪 時間: 08-1-9 18:51
原文章由 燁燁媽 於 08-1-5 18:01 發表 
小一已經過了半個學期, 點解會仲係咁"拿攪"
幫佢放好功課落功課袋. 都係成日唔記得交. 要老師寫手冊話欠交功能.
寫手冊又成日寫唔齊. 點解, 有無人可以幫下我同仔仔.
pls help!
...
你小朋友係所有功課無交定係交少一份半份呀,照計有收功課時間喎!
如果係交少左的話,你同佢對完功課就要佢將D功課夾買一疊,咁第二朝交功課就成疊出黎交,咁咪唔會漏交一份半份.
作者: POLOY0502 時間: 08-1-16 10:24
我個女都係錦,前一晚將功課放入書包,唔知點解都欠交一兩樣功課.
可能收功課程序有問題,有時將英文科"KEP"落其他科到交,錦就話你欠交.
*有一次班主任話我女欠交常識功課,我就寫在家長通知學校欄到,
話我女欠交,為何老師已平分.其後在手冊劃去欠交.
作者: Martina 時間: 08-1-16 14:00 標題: 回覆 #4 MARCOCHU 的文章
點知道有
專注力缺乏症狀, 何處檢查 !
---------------------------------
未入小學可直接去clinic 見姑娘,再安排.
入咗小學要學校轉介的.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |