教育王國
標題: 小朋友7歲應否仍繼續飲成長奶粉 [打印本頁]
作者: 小師妹 時間: 08-1-4 14:05 標題: 小朋友7歲應否仍繼續飲成長奶粉
小朋友7歲應否仍繼續飲成長奶粉, 現在飲緊安X健5, 請給些意見 !
作者: HY412 時間: 08-1-4 21:48 標題: 回覆 #1 小師妹 的文章
我阿囡 8 歲多仍然飲緊安X健4A+, 試 5A+ 多次都話唔好味
, 其他又話唔好味

作者: muicc 時間: 08-1-4 23:11
我大女七歲現在仍早晚一杯。我會一路比佢飲直至佢自己叫停
作者: sunpiano 時間: 08-1-5 11:58
醫生建議飲鮮奶已足夠
作者: jk67jk 時間: 08-1-5 12:48
如果佢唔係營養不良、偏食﹐一早就唔駛飲成長奶粉﹐唔需要等到七歲。
作者: toffeeli 時間: 08-1-5 19:44
我囝囝8歲,每日飲奶(奶粉)做早餐。試過飲鮮奶和豆漿,但有敏感反應,出哂紅疹,所以都係飲番奶粉。
原文章由 HY412 於 08-1-4 21:48 發表 
我阿囡 8 歲多仍然飲緊安X健4A+, 試 5A+ 多次都話唔好味
, 其他又話唔好味
作者: wasabb 時間: 08-1-5 23:40
Agree:D
原文章由 muicc 於 08-1-4 23:11 發表 
我大女七歲現在仍早晚一杯。我會一路比佢飲直至佢自己叫停
作者: BB諾諾 時間: 08-1-6 05:06
當然可以要飲啦....我屋企隔籬身遑果件成日話唔使飲..飲鮮奶咪得囉..奶粉no營養...都低低b
no營養点到今日識走,跳,叫你亞爸,媽,..都唔知想乜當一個人年紀大乜都唔食唔到咪又係飲D營養奶粉..
所以我堅定不移繼續性俾5歲呀仔飲奶粉
作者: Casablanca-220 時間: 08-1-7 09:23
Agree.
正餐吃得好加勻衡飲食其實真係足夠. 返而要注重小零食、小汽水, 早睡早起呢方面更重要.
原文章由 jk67jk 於 08-1-5 12:48 發表 
如果佢唔係營養不良、偏食﹐一早就唔駛飲成長奶粉﹐唔需要等到七歲。
作者: dickielam 時間: 08-1-8 11:26
我又覺得好視乎小朋友囉, 好似我仔咁, 佢早晚一杯, 佢話可以唔俾佢飲汽水,唔食零食, 但唔可以唔俾佢飲, 所以我都冇停.
作者: daisysiu 時間: 08-1-8 12:06
hello !
我個女6歲半,仲飲緊IQ高兒聰, 3更雲呢拿味+1更朱古力味開8安,她仲好享受地有時要用學習杯訓在床上飲, 之前飲A+,但覺得好甜,又曾經比鮮奶她飲,最後她覺得最好飲是現在(完本是全部開朱古力味,但我驚會好熱氣所以MIX黎開奶,)難得她仲肯飲奶,因為平時食野驚吾夠營養所以飲奶補充番其他不足。
DAISY
作者: 小師妹 時間: 08-1-9 11:23
所以我都係繼續比佢飲, 直至佢自己話唔再飲為止!
:
:
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |