教育王國

標題: 想請問北角小學校網有哪幾間較好 [打印本頁]

作者: fatsin    時間: 08-1-3 14:45     標題: 想請問北角小學校網有哪幾間較好

想請問北角小學校網有哪幾間較好,首選是津校,謝謝
作者: jj825fung    時間: 08-1-10 11:44

衛理小學
循道小學
嘉諾撒小學(女校)
滬江小學
基灣小學
作者: emiluihk    時間: 08-1-10 17:40

sorry 唔知我有無記錯 , 基灣好似係net 16
北角係net 14  唔知有無變到呢 ?!

原文章由 jj825fung 於 08-1-10 11:44 發表
衛理小學
循道小學
嘉諾撒小學(女校)
滬江小學
基灣小學

作者: 夏安    時間: 08-1-11 15:24

嘉諾撒小學應該是男女校
中學是女校


原文章由 jj825fung 於 08-1-10 11:44 發表
衛理小學
循道小學
嘉諾撒小學(女校)
滬江小學
基灣小學

作者: 盧森堡    時間: 08-1-11 16:53

仲有北角官立小學2間
可以選擇
太古小學
作者: emiluihk    時間: 08-1-11 17:48

但題目係 " 想請問北角小學校網有哪幾間較好" 喎 !


原文章由 盧森堡 於 08-1-11 16:53 發表
仲有北角官立小學2間
可以選擇
太古小學

作者: SIUBO117    時間: 08-1-11 21:19

今個月要填統一派位表了。

滬江 & 循道(下午),邊間好D?
有冇人有COMMENT?入來講下啦!
作者: David_Dad    時間: 08-1-11 23:03

你無記錯, 基灣是16網的.

原文章由 emiluihk 於 08-1-10 17:40 發表
sorry 唔知我有無記錯 , 基灣好似係net 16
北角係net 14  唔知有無變到呢 ?!

作者: emiluihk    時間: 08-1-12 11:19

就呢兩間而言
循道好似升中派位好d 尤其是pm 加上 2010 佢地pm 會轉到新校舍進行全日制, 亦接觸過小朋友於初小時期會讀得幾開心家長壓力都無咁大。我舊年觀察過他們小息,d 小朋友整體感覺幾乖幾純
even 男仔都唔無比人粗魯感覺(但可能係表面呀 ) ...

反之 滬江 據聞好多野都要家長自己教埋一份, 可能佢地本身小朋友質數比較好卦, 競爭都唔細,如稍爲趕不及老師會建議你幫小朋友搵補習 ?! (呢樣係我唔贊成的 , y 教好個小朋友要係補習老師而唔你佢地本身呢 ?) 但唔知點解佢地升中派位一般。

原文章由 SIUBO117 於 08-1-11 21:19 發表
今個月要填統一派位表了。

滬江 & 循道(下午),邊間好D?
有冇人有COMMENT?入來講下啦!

作者: cltan    時間: 08-1-12 21:14

兩間北角官立如何?
好似仲有聖米迦納?
作者: Twinscatma    時間: 08-1-12 23:41

我女有同學之兄姐都是在北官及聖米, 他們的家長表示兩間都是好忙的學校 (功課及課外活動也是) , 要d家長好多時間參與, 而聖米的小二生要補習了 (註 : 她的媽要上班的), 因此本人未有考慮此兩間, 因為小女做功課勁慢 ........

以上只是其中的小例子, 如有錯誤, 請原諒
作者: SIUBO117    時間: 08-1-13 11:33

emiluihk,

我知滬江會比較多功課,但勝在全日,每日又有功課堂,對些回家不肯做功課的小朋友較適合。
而循道(下)功課就少些,其實都吾錯。佢個新校舍座舊樓都未開始擦。都不知可否2年後真係轉全日

我鐘意呢2間係因為2間的小朋友都比較乖。

2006年以前的中學派位係跟98&99年的成續。2007年是跟2000年&學生出去考試成績AVERAGE。下年起開始睇學生P3,P4出去考試的2年成績。所以以前的派位都吾一定準。

[ 本文章最後由 SIUBO117 於 08-1-13 11:43 編輯 ]
作者: SIUBO117    時間: 08-1-13 14:12

北官(舊)好多Projects要做,都幾辛苦ga。聯中得”筲官中學”是英中,而且每年得26-28人入倒,所以我都吾會排頭3位。
北米冇在網上共報成績,但我打電話問過學校,佢地話今年約4x%人band1。聽鳴如果派位普通,”柴米”個校長會寫信help你,但北米就吾sure會否咁做。

不過間間學校到p3/p4開始都會好辛苦和多功課。
作者: OneMoreDay    時間: 08-1-16 13:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5