教育王國

標題: 有冇香港人唔係o係香港讀幼稚園, 但係返來讀一年班? [打印本頁]

作者: baby_yuyu    時間: 08-1-3 13:39     標題: 有冇香港人唔係o係香港讀幼稚園, 但係返來讀一年班?

我老公返大陸做生意, 我同bb(1歲)都跟o左上去一齊住, 一切都ok的, 不過諗起讀書就頭痛, 可能會比bb o係大陸讀國際學校o既幼稚園, 不過近屋企o個o的水準唔係咁高的。小學就一定會返香港讀書架啦, 到時我可以點搵學校呢? 係咪會好難搵? 如果搵唔到就抽籤? 會唔會抽到好學校? 好多問題, 麻煩哂...
作者: cychan39    時間: 08-1-3 13:53

最好返HK讀一年幼稚園高班,這樣廣東話、普通話都有基礎,但英文要先自己教,大陸幼稚園教得不夠------經驗之談。
作者: baby_yuyu    時間: 08-1-3 13:57

係喎...我又冇諗過返香港讀一年高班喎...咁樣會好o的呀, 因為我怕成日stay大陸會miss o左o的報名日期, 早一年返來就會好o的啦...thx!!

我都覺得大陸o的英文唔得呀, 就算會國際學校都係一樣。你有冇自己教小朋友英文呢? 睇來我都要做我個女o既私人補習老師啦...
作者: bluesky999    時間: 08-1-4 23:28

我小朋友是來香港謮中班K2.當時非常困難找到心儀出名幼稚園插班,因好的幼稚園唔會有學生轉校,所以無位空.有些幼稚園是直升小一.我認在香港讀K 1最好.使小朋友容易適應香港教學,因好的幼稚園程度較高.容易考到心儀小學.如果來港讀高班.深信難考到好的小學,就算比你入讀都會跟唔上,好的小學課本程度讀高一兩級.到時每天人補習仲煩.大陸國際學校程度未班.信唔過.個人意見.


原文章由 baby_yuyu 於 08-1-3 13:57 發表
係喎...我又冇諗過返香港讀一年高班喎...咁樣會好o的呀, 因為我怕成日stay大陸會miss o左o的報名日期, 早一年返來就會好o的啦...thx!!

我都覺得大陸o的英文唔得呀, 就算會國際學校都係一樣。你有冇自己教小朋友英文 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5