教育王國
標題: 請問有邊間小學係已實行全普通話教學嫁? [打印本頁]
作者: sasa_BB 時間: 08-1-3 12:14 標題: 請問有邊間小學係已實行全普通話教學嫁?
請問有邊間小學係已實行全普通話教學嫁?(九龍塘宣小有冇份呀)
作者: daphnemama 時間: 08-1-4 10:39
既然你有目標,你可入此小學問或打電話去問都可以的
香港是至少有2間小學叫創意科技普通話小學, 另還有部份小學都開始轉緊用普通話教, 所以你入你心儀之小學網看, 多數有寫是有普通話班還是普通話教學的
作者: Yanamami 時間: 08-1-4 18:14
CHOI KAI YAU SCHOOL
原文章由 sasa_BB 於 08-1-3 12:14 發表 
請問有邊間小學係已實行全普通話教學嫁?(九龍塘宣小有冇份呀)
作者: O仔媽咪 時間: 08-1-8 14:53 標題: 邊間小學全普通話教學
我記得 九龍城 聖三一小學及 北角 蘇折小學 應該都是全普通話教學的。 穩陣d可以打電話問問。
作者: JK2000 時間: 08-1-8 19:03
原文章由 sasa_BB 於 08-1-3 12:14 發表 
請問有邊間小學係已實行全普通話教學嫁?(九龍塘宣小有冇份呀)
Tack Ching Primary School已實行全普通話教學,
作者: shirley73a 時間: 08-1-8 19:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 木土土 時間: 08-1-9 00:37
英華小學中文科及常識科都係用普通話教
作者: shihen 時間: 08-1-9 09:55
「藍田循道衛理小學」十年前已用普通話教中文,和中文科老師用普通話對話。所以沒有了普通話堂。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |