教育王國

標題: 請問有邊間小學係已實行全普通話教學嫁? [打印本頁]

作者: sasa_BB    時間: 08-1-3 12:14     標題: 請問有邊間小學係已實行全普通話教學嫁?

請問有邊間小學係已實行全普通話教學嫁?(九龍塘宣小有冇份呀)
作者: daphnemama    時間: 08-1-4 10:39

既然你有目標,你可入此小學問或打電話去問都可以的

香港是至少有2間小學叫創意科技普通話小學, 另還有部份小學都開始轉緊用普通話教, 所以你入你心儀之小學網看, 多數有寫是有普通話班還是普通話教學的
作者: Yanamami    時間: 08-1-4 18:14

CHOI KAI YAU SCHOOL

原文章由 sasa_BB 於 08-1-3 12:14 發表
請問有邊間小學係已實行全普通話教學嫁?(九龍塘宣小有冇份呀)

作者: O仔媽咪    時間: 08-1-8 14:53     標題: 邊間小學全普通話教學

我記得 九龍城 聖三一小學及 北角 蘇折小學 應該都是全普通話教學的。 穩陣d可以打電話問問。
作者: JK2000    時間: 08-1-8 19:03

原文章由 sasa_BB 於 08-1-3 12:14 發表
請問有邊間小學係已實行全普通話教學嫁?(九龍塘宣小有冇份呀)


Tack Ching Primary School已實行全普通話教學,
作者: shirley73a    時間: 08-1-8 19:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 木土土    時間: 08-1-9 00:37

英華小學中文科及常識科都係用普通話教
作者: shihen    時間: 08-1-9 09:55

「藍田循道衛理小學」十年前已用普通話教中文,和中文科老師用普通話對話。所以沒有了普通話堂。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5