教育王國
標題: 細仔轉校好吾好留級呢? [打印本頁]
作者: terencemom 時間: 07-12-31 21:01 標題: 細仔轉校好吾好留級呢?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: daphnemama 時間: 08-1-2 12:04
我本人給父母在轉小一時重讀小一,但我覺得 5 好囉, 反而到中學時成績5好才想重讀. 小一時成績尚可, 所以重讀當然重讀小一時非常輕鬆, 所以反而再上時更疏散了, 你考慮下這個決定的時間性是否合適囉

作者: kyliema2006 時間: 08-1-2 12:31
原文章由 daphnemama 於 08-1-2 12:04 發表 
我本人給父母在轉小一時重讀小一,但我覺得 5 好囉, 反而到中學時成績5好才想重讀. 小一時成績尚可, 所以重讀當然重讀小一時非常輕鬆, 所以反而再上時更疏散了, 你考慮下這個決定的時間性是否合適囉
...
贊成!
作者: emiluihk 時間: 08-1-2 13:25
如果成績可以的話,個人認為又無留級既必要喎!
既然學校都應爲無咁既必要,咁都仲唔夠肯定囝囝的實力 ?
講真唔夠定係個人既唔關大仔細仔事既 ...
你諗吓個仔先剛適應小一生活, 認識了新朋友, 熟習了新環境
又要佢再一次轉變 ... 要顧及他的心理喔 !
其實比佢升仲好, 你可同佢約法三章,着他努力在二年級時證明比你睇你既擔心係多餘的 ... HOHOHO 話唔定有意外收穫呢!
作者: littlesister 時間: 08-1-2 18:31
成績尚可就冇必要重讀啦, 粗心大意係指定動作喎, 男女都會, 但係大大下就會愈來愈少, 重讀唔可以減少粗心大意架
原文章由 terencemom 於 07-12-31 21:01 發表 
個仔十二月尾出世,全班最細,想重讀一年,原校拒絕,想轉第二間重讀一年,佢又吾肯,雖然成績尚可,但係男仔真係好吾定,好粗心大意,怕越升班越追吾上,好頭痛! ...
作者: O仔媽咪 時間: 08-1-8 15:03 標題: 回覆 #1 terencemom 的文章
你的想法也曾出現在我身上, 但最後我都無給仔仔 (留班) 他現已3年級, 雖然他仍然粗心大意,但成績尚可, 而且讀得開心, 所以我都無想了, 或者留番到中學可能仲好, 這是很多有經驗者告之, 可參考!
作者: terencemom 時間: 08-1-10 22:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ICYGREY 時間: 08-1-11 02:05
若果純粹係為成績, 就唔使留班, 因他又不是成績有問題, 反而留班會令他失去鬥志, 到時你會好大獲。 你想他成績標青, 降班看上去好似好得, 但你有忽略心理的影響嗎? 若果真係降班, 你一定更要他做足學校要求, 不要讓他懶散。
作者: daphnemama 時間: 08-1-11 10:38
原文章由 terencemom 於 08-1-10 22:51 發表 
其實佢己經四年級, 我考慮左三年架, 好快就升中la, 吾希望佢蒙下蒙下派間band3, 小學轉好似容易D, 有D朋友中學至留好難架, 要考拉尾先有得留,好傷自尊,我諗住同佢考幾間到時收先
決定轉吾轉.博一博,讀多一年將來影響一世 ...
既然你都是過來人, 應會明白箇中情況, 但都會有些事情是意料之外, 但無論如何都好, 小五/小六打後就真的好難留級了, 但你要同小朋友做定好思想教育囉, 免到時一樣傷他自尊心.
作者: terencemom 時間: 08-1-11 10:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: daphnemama 時間: 08-1-11 11:25
原文章由 terencemom 於 08-1-11 10:41 發表 
其實心智都係好細個, 男仔係遅熟d, 除希望打好基礎外, 都希望大d識諗,佢都好好動, 成日坐吾定, 如果轉校相信好快同同學混熟.
那就好了, 不過我都好好奇你將會申請之小學接不接受重讀一年呢?
作者: mayc 時間: 08-1-11 11:29
terencemom:
有無心水可以轉的學校先?
你這個理由轉,唔知其他學校點睇?
找一間程度高d學校?程度相約?
我覺得你巳經諗左甘多年,仍有這個念頭,可想一定有d問題困擾你,既然幾年來都無改善,不如轉校重讀博一博,你自己對個仔就最了解,有時有d野好難講一定會好或一定不好,(當然轉校後你也要做d野)但三,四年級是轉校的最好時機,不如你找一間程度高d的學校給他轉(最好有直屬中學),那便可以告訴他升中時唔洗甘辛苦,讓佢轉學校的意慾高d,細佬仔一定唔想轉的,但show多d新學校的好處(多活動;球場大;功課量.....)去吸引他才行!
如果你有宗教信仰,可以多禱告,心裡平安便行動吧!
原文章由 terencemom 於 08-1-11 10:41 發表 
其實心智都係好細個, 男仔係遅熟d, 除希望打好基礎外, 都希望大d識諗,佢都好好動, 成日坐吾定, 如果轉校相信好快同同學混熟.
[ 本文章最後由 mayc 於 08-1-11 11:35 編輯 ]
作者: terencemom 時間: 08-1-11 16:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: donomother 時間: 08-1-12 14:43
我是過來人,囝囝上年跟你個case一樣,我老公起初都反對轉校及要留一年,但是發覺囝囝真是較遲熟(無論社交及語文能力),及之前所讀的學校在該區比較出名,學生人數又多,老師根本照顧不了,剛巧又一間出色的小學合併了屋企附近的小學現在轉了校,便嘗試考入去重讀,囝囝現在成績好了,信心增強了,做每樣事都積極了,加上轉了的小學中英數課本也不同之前學校,學校所教的東西也有很多不同,所以囝囝亦唔覺得有重複,直至現在我也覺得很滿意
但是小朋友應否轉校重讀,我覺得很在乎小朋友本身,我有位朋友兒子讀書成績很差,轉校重讀依然唔得,所以如果小朋友係無心讀書,轉校重讀只係浪費時間,但若果是小朋友年紀太小而能力未及就應該比多次機會佢重讀
作者: terencemom 時間: 08-1-12 21:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |