教育王國
標題: 有冇子女可以第二或第三志願入到灣仔聖雅各小學呢? [打印本頁]
作者: gg168 時間: 07-12-29 21:44 標題: 有冇子女可以第二或第三志願入到灣仔聖雅各小學呢?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gg168 時間: 07-12-31 22:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 已刪除用戶 時間: 08-1-2 19:38
坦白講, 比較少人會擺第一, 12網女仔多數係marymount, st francis, st paul catholic, 男仔多數st jo或者華仁, 2樣唸晒多數揀軒官
原文章由 gg168 於 07-12-31 10:12 PM 發表 
up up up
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |