教育王國
標題: 想買鋼琴, 有咩好介紹 [打印本頁]
作者: mm111 時間: 07-12-29 20:32 標題: 想買鋼琴, 有咩好介紹
budget $40,000 以下
邊仔牌子比較好呢?
thanks
作者: ming2 時間: 07-12-29 22:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rohoy2k 時間: 07-12-31 09:46
個budget都有好多選擇. 去tom lxx 行吓啦
D Sales 都好專業, 教你點選琴, 送貨同較琴都好妥當.
原文章由 ming2 於 07-12-29 22:03 發表 
mm111
多數香港人都會喜歡Kawai/Yamaha呢d大牌子..因為除左係大牌子有保証之外,亦比較0岩香港0既氣候,會易d打理,唔似歐洲琴咁要好細心咁去take care隻琴.. ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |