教育王國
標題: 宣道 vs 培正 [打印本頁]
作者: Debbie138 時間: 07-12-25 23:20 標題: 宣道 vs 培正
各位家長 :
急,急,急
請問宣道好d, 還是培正好d, 因兩間都收我個囡, 請問有未寶貴經驗可以提供一下

作者: YAPPLE 時間: 07-12-26 12:58
Debbie138,
你咁快知培正收你女女?可否告知?
唔係1月中先寄信嗎?
YAPPLE
原文章由 Debbie138 於 07-12-25 23:20 發表 
各位家長 :
急,急,急
請問宣道好d, 還是培正好d, 因兩間都收我個囡, 請問有未寶貴經驗可以提供一下
作者: Debbie138 時間: 07-12-31 12:03
我己經收到信, 你未咩?????
原文章由 YAPPLE 於 07-12-26 12:58 發表 
Debbie138,
你咁快知培正收你女女?可否告知?
唔係1月中先寄信嗎?
YAPPLE
作者: iberia 時間: 07-12-31 19:18
原文章由 Debbie138 於 07-12-31 12:03 發表 
我己經收到信, 你未咩?????
她是問妳收到培正的信嗎?小兒在培正上小三都無資料.
作者: SnoopyQueen 時間: 07-12-31 21:54
我個仔都在煩這個問題,仲有保良局陳守仁都收左佢,三間邊間好啲?請多多指教!
作者: YAPPLE 時間: 07-12-31 23:26
請問咁快收到培正取錄信,是否全是培幼生?
有冇校外生之家長已收到信?
作者: kc 時間: 08-1-3 09:38
培幼生是不會收到信的,因為係一定入培小的,除非自己簽了回條唔讀培小。
作者: Debbie138 時間: 08-1-4 13:39
是培小, 我的囡是校外生.
作者: YAPPLE 時間: 08-1-4 23:58
請問你係幾時收信呀?
請問你囡囡讀邊間幼稚園?
我上星期曾致電培小是否1月16日才收到信,職員回答:係
我都見之前冇bk mami提及培小取錄...
**請問仲有冇其它家長都已經收到培小取錄信?
原文章由 Debbie138 於 08-1-4 13:39 發表 
是培小, 我的囡是校外生.
作者: Debbie138 時間: 08-1-7 11:17 標題: 回覆 #1 YAPPLE 的文章
其實我想大家比一些培小及宣小的意見給我, 點解好像有點離題????
作者: erylam 時間: 08-1-7 19:14 標題: 回覆 #9 YAPPLE 的文章
我都未收到信! 都係話1月中才寄出.
唔知係咪已收的會早些收到信?
有冇家長都收到信?
作者: 寶貝豬的媽咪 時間: 08-1-8 12:21
宣小是英文小學, 個人經驗是覺得學校對家長的支援唔太多, 很多時候老師只會叫家長自己催谷小朋友或者搵補習, 以keep住小朋友d水準, 但老師絕對唔會幫小朋友解決跟唔上的問題. 而且當小朋友越讀得高年級, 跟得上就好, 跟唔上就會比學校同老師放棄, 好慘. 如果你小朋友讀書叻而且比較主動, 咁宣小係可以谷到小朋友的.
培正是中文小學, 但聽返黎的意見是英文水準都好高. 雖然學校都係催谷學生, 但始終都是名牌老校, 而且是傳統教學方式, 點都好d.
而且以名氣黎講, 培小比宣小好. 仲有, 培小有直升中學, 宣小係無.
不妨聽多d意見, 自己再考慮下:)
原文章由 Debbie138 於 08-1-7 11:17 發表 
其實我想大家比一些培小及宣小的意見給我, 點解好像有點離題????
作者: SandyWu 時間: 08-1-8 12:47
原文章由 寶貝豬的媽咪 於 08-1-8 12:21 發表 
宣小是英文小學, 個人經驗是覺得學校對家長的支援唔太多, 很多時候老師只會叫家長自己催谷小朋友或者搵補習, 以keep住小朋友d水準, 但老師絕對唔會幫小朋友解決跟唔上的問題. 而且當小朋友越讀得高年級, 跟得上就好 ...
宣小係英小
我知好似唔係,唔知有無其他媽咪知
作者: Uran 時間: 08-1-8 13:37
宣小係中文小學呀﹗香港地真的很少英小學校,除了出名的名校外。
原文章由 SandyWu 於 08-1-8 12:47 發表 
宣小係英小
我知好似唔係,唔知有無其他媽咪知
作者: Debbie138 時間: 08-1-8 15:18 標題: 回覆 #1 Uran 的文章
多謝位各家長的寶貴意見:)
請問有無其它見解..........
作者: 寶貝豬的媽咪 時間: 08-1-9 14:41
吓, 當時校長同老師成日同家長標榜佢地係英文小學!!! 咁我被人誤導咗.
原文章由 Uran 於 08-1-8 13:37 發表 
宣小係中文小學呀﹗香港地真的很少英小學校,除了出名的名校外。
作者: ChiChiPaPa 時間: 08-1-9 15:23
原文章由 寶貝豬的媽咪 於 08-1-9 14:41 發表 
吓, 當時校長同老師成日同家長標榜佢地係英文小學!!! 咁我被人誤導咗.
宣小和培小都同樣是中文小學。教學語文的分別不是在小學時期,已是在中學時期,因為有超過9成的宣小學生升讀英文中學。
作者: Debbie138 時間: 08-1-11 23:13 標題: 回覆 #1 ChiChiPaPa 的文章
多謝各位的寶貴意見
以我所知, 宣小的英文科是幾深的, 而培小中文科及算數科都很出色, 所以都幾難诀定.............
作者: tiggger 時間: 08-1-12 10:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jojoplanet 時間: 08-1-12 19:14
培正我唔知佢學校環境點, 但宣小我就一定唔會選, UNLESS你只係想局你個小朋友讀書, 讀書 AND 讀書...
我姪仔讀緊4年班, 佢成績好但係個人一D都唔活潑, 我去佢學校睇過年一個OUTDOOR 操場都無, 小息都係係自己個層行下, 學校亦都無小食部, 好明顯佢地只FOCUS係ACADEMIC, 其他佢地唔會理...我覺得SCHOOL LIFE好緊要, 我唔想我個小朋友係咁既環境下過6年小學生活...
作者: ChiChiPaPa 時間: 08-1-12 20:59
原文章由 jojoplanet 於 08-1-12 19:14 發表 
培正我唔知佢學校環境點, 但宣小我就一定唔會選, UNLESS你只係想局你個小朋友讀書, 讀書 AND 讀書...
我姪仔讀緊4年班, 佢成績好但係個人一D都唔活潑, 我去佢學校睇過年一個OUTDOOR 操場都無, 小息都係係自己個層行 ...
由宣小的設施推論出它只FOCUS在ACADEMIC,並不正確。宣小是focus在music,而它在美術和校際的體育比賽都有不少的獎項。至於小息的活動,各人不同。我囡囡就會在第二個小息去打排球。
作者: Debbie138 時間: 08-1-13 23:03
吓, 唔係咁恐怖嗎
咁點解還有咁多人去報名.........
請問你姪仔咁唔開心點解決????
作者: jojoplanet 時間: 08-1-14 09:33
姪仔既個案無得解決, 因為佢父母都唔覺得佢又問題, 只係我地所有傍觀者覺得有問題之嗎..
咁佢都係一間名校嗎, 程度又深d, competitiveness又大d….間學校有佢既賣點, 問題係你想個仔既school life係點過啫…有d人想小朋友開心d又或者有d小朋友係唔適合讀咁傳統既學校,而又有能力, 咁咪讀international school 囉,每個家長都有唔同想法…好似根德園咁我d朋友小朋友讀完個個都話好, 但係佢係專攻數學同中文, 無普通話, 無旅行, 咁我覺得幼稚園stage, 英文係緊要d, 咁呢間又唔係我選擇…但如果你想佢小學讀宣小, 聖芳濟各, 或者一d出名既小學, 根德又認受性係大d既..
而我自己覺得school life係好重要, 要德,智,體,群,美均衡發展, 所以宣小就唔係我選擇…早排我個朋友佢個女開始揾小學, 佢話佢識得一個小朋友讀緊宣小, 個人都幾自大, 成日話個表未無腦, 咁stupid…佢話名校又點,成績好又點啫… d人格有d問題, 咁我想起我姪仔, 佢有時講野都有d自大同埋佢有時d野其實係唔敢做或者知道一個遊戲佢知自己會輸佢就會話咁無聊我唔無d咁無聊既野…我就諗係唔係學校教到佢地覺得自己係名校好醒呢?呢d係我個人想法, 宣小家長唔好閙我, 呢d都係個別個案…
作者: overview 時間: 08-1-14 11:22
我agree讀名校小朋友自信係大d, 因學校叻人多, 而公開比賽又成日攞獎, 小朋友自然係好proud of 學校, 不過,過左火咪變自大囉
呢d要家長跟進教導, 都唔關學校既事啫..
如果稔住中學係香港讀, 宣小程度和派位都好理想
原文章由 jojoplanet 於 08-1-14 09:33 發表 
姪仔既個案無得解決, 因為佢父母都唔覺得佢又問題, 只係我地所有傍觀者覺得有問題之嗎..
咁佢都係一間名校嗎, 程度又深d, competitiveness又大d….間學校有佢既賣點, 問題係你想個仔既school life係點過啫…有d人 ...
[ 本文章最後由 overview 於 08-1-14 11:26 編輯 ]
作者: winnie-pooh 時間: 08-1-14 23:06
我舊年都面對同選擇, 最後我選左宣小, 原因是宣小有機會入好的英中(90%以上), 但培小就一定入中中, 除非轉校, 那麼又沒必要選培小, 所以根本不必concern它是中小or英小一, 反而要concern它入英中的可能性!
作者: Debbie138 時間: 08-1-15 00:13 標題: 回覆 #25 winnie-pooh 的文章
Hi Winnie-pooh,
而家妳的小朋友在宣小ok嗎? 可否分享一下現在情況給我

作者: Debbie138 時間: 08-1-15 00:23
我都agree你的講法, 家長都有責任教導小朋友的品行, 可能 jojoplanet 朋友的小朋友是個別列子.........
jojoplanet 請問妳有無小朋友呀? 可否分享一下的教下一代的心得??
作者: jojoplanet 時間: 08-1-15 09:37
我十分同意家長要跟進佢地既行為, 但係有d家長當見到自己個小朋友既成績好既時候就蒙蔽咗, neglect咗其他野...我都唔知點講好....人生唔係只係得學業架嗎...
我個小朋友得1歲咋....我而家煩跟入那一間幼稚園..
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |