教育王國
標題: 油塘小學家長站-part 43 [打印本頁]
作者: 雪文 時間: 07-12-20 15:19 標題: 油塘小學家長站-part 43
Who is No. 1
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 15:20
YO
:
:
作者: 雪文 時間: 07-12-20 15:21
第1名
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:20 發表 
YO
:
:
作者: KY2004 時間: 07-12-20 15:22
咁我no. ?

作者: 雪文 時間: 07-12-20 15:23
第二名
原文章由 KY2004 於 07-12-20 15:22 發表 
咁我no. ?
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 15:23
2
原文章由 KY2004 於 07-12-20 15:22 發表 
咁我no. ?
作者: KY2004 時間: 07-12-20 15:24
原文章由 雪文 於 07-12-20 15:23 發表 
第二名
唔制呀!

作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 15:27

作者: cyclmama 時間: 07-12-20 15:28
唔好扭計, 靚姐姐下次請你食糖
原文章由 KY2004 於 07-12-20 15:24 發表 
唔制呀!
作者: yan02 時間: 07-12-20 15:28
幫手提供幾個男仔英文名,我仔用,最好好叫又簡單:D
[ 本文章最後由 yan02 於 07-12-20 15:38 編輯 ]
作者: KY2004 時間: 07-12-20 15:29
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:28 發表 
唔好扭計, 靚姐姐下次請你食糖
呀媽教落唔好貪小便2呀!

作者: 雪文 時間: 07-12-20 15:30
呢個公仔, 第二都要出
原文章由 KY2004 於 07-12-20 15:24 發表 
唔制呀!
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 15:30
你地24號會去邊度玩?
作者: 雪文 時間: 07-12-20 15:31
你哋睇吓comecome,呢排都好大方
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 15:27 發表 
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 15:32
亞女tomorrow 開party,同我講每位同學帶一樣食物, 佢禽晚咁gei態度, 我真係唔想幫佢煮, 你地點睇
作者: KY2004 時間: 07-12-20 15:33
原文章由 雪文 於 07-12-20 15:30 發表 
呢個公仔, 第二都要出
雪雪:
咁梗係第1好D啦!

作者: cyclmama 時間: 07-12-20 15:33
'車'
原文章由 KY2004 於 07-12-20 15:29 發表 
呀媽教落唔好貪小便2呀!
作者: KY2004 時間: 07-12-20 15:35
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 15:30 發表 
你地24號會去邊度玩?
返工!

作者: KY2004 時間: 07-12-20 15:36
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:33 發表 
'車'

作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 15:37
原文章由 雪文 於 07-12-20 15:31 發表 
你哋睇吓comecome,呢排都好大方
不嬲架啦!!!!
作者: KY2004 時間: 07-12-20 15:37
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:32 發表 
亞女tomorrow 開party,同我講每位同學帶一樣食物, 佢禽晚咁gei態度, 我真係唔想幫佢煮, 你地點睇
cy,
點都要整D食物俾女女,因party係開心的,你都想女女玩得開心嘛!:D
我女聽日都係崇拜,但同去年唔同,今年要返全日,仲要之後補課先返得屋企。:evil: :evil:
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 15:38
大陸or屋企, 你去邊呀
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 15:30 發表 
你地24號會去邊度玩?
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 15:40
'仲要之後補課先返得屋企'
d老師都好'盡責'bor
原文章由 KY2004 於 07-12-20 15:37 發表 
cy,
點都要整D食物俾女女,因party係開心的,你都想女女玩得開心嘛!:D
我女聽日都係崇拜,但同去年唔同,今年要返全日,仲要之後補課先返得屋企。:evil: :evil: ...
作者: 雪文 時間: 07-12-20 15:40
今次上大陸, 我都諗攞 5仟夠唔夠.
二仟睇牙
一仟 食
一仟 玩 ( 温泉)
一仟 影全家褔
仲未計車費一家四口
好在我有好多人仔, 港紙都無啦
作者: KY2004 時間: 07-12-20 15:42
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:40 發表 
'仲要之後補課先返得屋企'
d老師都好'盡責'bor
我都唔知點解!
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 15:43
ky, 咁你24晚去邊呀
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 15:43
原文章由 KY2004 於 07-12-20 15:35 發表 
返工!
咁放左工呢??????
作者: KY2004 時間: 07-12-20 15:44
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:43 發表 
ky, 咁你24晚去邊呀
未諗呀!可能未必出街喇!
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 15:44
人仔仲值錢la
原文章由 雪文 於 07-12-20 15:40 發表 
今次上大陸, 我都諗攞 5仟夠唔夠.
二仟睇牙
一仟 食
一仟 玩 ( 温泉)
一仟 影全家褔
仲未計車費一家四口
好在我有好多人仔, 港紙都無啦
...
作者: iloveyoub4 時間: 07-12-20 15:46

作者: cyclmama 時間: 07-12-20 15:47
你係咪住係我附近
if 我唔返大陸and唔出街, 有冇興趣同亞女一齊係tko行吓呀
come, how about you
原文章由 KY2004 於 07-12-20 15:44 發表 
未諗呀!可能未必出街喇!
作者: KY2004 時間: 07-12-20 15:48
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 15:43 發表 
咁放左工呢??????
come come:
答左!你呢?
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 15:48
呀!我24放4:00
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 15:50
我24號可能去食外野手....
作者: funbabyhk 時間: 07-12-20 15:54
肥脾原係 26號去食
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 15:50 發表 
我24號可能去食外野手....
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 15:56
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:48 發表 
呀!我24放4:00
我應該放5點倒啦, 而家打緊機

作者: KY2004 時間: 07-12-20 15:56
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 15:47 發表 
你係咪住係我附近
if 我唔返大陸and唔出街, 有冇興趣同亞女一齊係tko行吓呀
come, how about you
都好喎!
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 16:01
ky, please check pm
作者: yan02 時間: 07-12-20 16:01
昨天放工帶女去睇醫生,甘我放工時肚餓就去買左面吃,想等陣比個女吃一個,個時都成7點啦,甘我等巴士時就拿他的工課睇,見他的字都寫得ok,就拿個面包比他吃,(其實我係怕個面包凍左),我女問我: 媽咪 ,你點解知我今天字寫得靚,買定面包比我吃呀,我心想,係你阿媽肚餓
,我話我有千里眼,所以睇到
,他真係信,我話所以你在學校的野我全部都知,你要乖的呀
后來睇醫生,睇完醫生,他好主動同個醫生講,聖誕快樂 ! 逗得個醫生幾開心.
我突然想到: 睇到的小朋友一路路成長,很開心
但我現在湊細仔
己沒有湊女時的熱情囉
,衰豬成日扭抱,沒有新鮮感
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:01
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 15:50 發表 
我24號可能去食外野手....
我食過新蒲剛店,好味呀!

作者: 雪文 時間: 07-12-20 16:07
我問 22號星期六有無得放早, 人哋荅我無
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 15:56 發表 
我應該放5點倒啦, 而家打緊機
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:09
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:01 發表 
ky, please check pm
收到,收到!你都睇睇!
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:11
原文章由 yan02 於 07-12-20 16:01 發表 
昨天放工帶女去睇醫生,甘我放工時肚餓就去買左面吃,想等陣比個女吃一個,個時都成7點啦,甘我等巴士時就拿他的工課睇,見他的字都寫得ok,就拿個面包比他吃,(其實我係怕個面包凍左),我女問我: 媽咪 ,你點解知我今天字寫 ...
yan,
唔好咁啦!
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 16:13
原文章由 funbabyhk 於 07-12-20 15:54 發表 
肥脾原係 26號去食
我上年的24號都係去食, 新蒲崗店好少人, 可以慢慢座, 不過佢衰就衰在要比左少少訂金先:-| :-| :-| .
同埋而家無左牛肉鍋

作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:19
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-20 16:04 發表 
第xxxx
24有得收早呀 ? 我好似冇.
講下人地公司d好野.
原來佢地公司係冬放半日, 平安夜又放半日的. 平日返5日工.
今年冬至係22 星期六, 佢地少左半日. o甘就補在24日上午, 即係24日唔洗返工.
平 ...
我都冇得放早!
作者: 雪文 時間: 07-12-20 16:21
係啦, 唔好咁啦, 係我眼中, 你仔仔不知幾可愛, 我有些少想我囡返去個時候呀
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:11 發表 
yan,
唔好咁啦!
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 16:22
原文章由 雪文 於 07-12-20 16:07 發表 
我問 22號星期六有無得放早, 人哋荅我無
我sure返半日啦....

作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:26
啱啱呀女打俾我,派埋英文同常識卷!
英文》》唉70
常識》》98(好開心呀!未試過咁高分呀!)
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:26
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:22 發表 
我sure返半日啦....
22號》》梗唔駛返啦!(一向都唔駛返Sat)

作者: hoganmama 時間: 07-12-20 16:27
我想問即是24號去食要比Deposit? Need to make reservation? 會唔會貴好多?
我24號都無地方去, 如果係就去試下外野手, 我未食過
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:13 發表 
我上年的24號都係去食, 新蒲崗店好少人, 可以慢慢座, 不過佢衰就衰在要比左少少訂金先:-| :-| :-| .
同埋而家無左牛肉鍋
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 16:27
YAN,唔同period有唔同feel ma.
原文章由 雪文 於 07-12-20 16:21 發表 
係啦, 唔好咁啦, 係我眼中, 你仔仔不知幾可愛, 我有些少想我囡返去個時候呀
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:28
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:13 發表 
我上年的24號都係去食, 新蒲崗店好少人, 可以慢慢座, 不過佢衰就衰在要比左少少訂金先:-| :-| :-| .
同埋而家無左牛肉鍋
come come:
我覺得呢間野好味呀!個放題又唔算太貴,D sashimi好fresh添!


作者: hoganmama 時間: 07-12-20 16:28
好叻女ar

原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:26 發表 
啱啱呀女打俾我,派埋英文同常識卷!
英文》》唉70
常識》》98(好開心呀!未試過咁高分呀!)
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 16:28
ok bor, 唔好
la
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:26 發表 
啱啱呀女打俾我,派埋英文同常識卷!
英文》》唉70
常識》》98(好開心呀!未試過咁高分呀!)
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 16:29
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:26 發表 
啱啱呀女打俾我,派埋英文同常識卷!
英文》》唉70
常識》》98(好開心呀!未試過咁高分呀!)
ky: 女女進步左, 好好呀.
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 16:29
c, 我都仲未知係邊間
24 how much
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:28 發表 
come come:
我覺得呢間野好味呀!個放題又唔算太貴,D sashimi好fresh添!

作者: cyclmama 時間: 07-12-20 16:30
same same
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:26 發表 
22號》》梗唔駛返啦!(一向都唔駛返Sat)
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:30
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:28 發表 
好叻女ar
hoganma,
唔係!佢都係第1次攞到呢D分咋(可能份卷easy啦)!不過,我都覺得開心的!
但其他科就真係

作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 16:31
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:27 發表 
我想問即是24號去食要比Deposit? Need to make reservation? 會唔會貴好多?
我24號都無地方去, 如果係就去試下外野手, 我未食過
我估24, 25號book位佢都要成比deposit先, 上年就每位50元, 佢比個a/c no. 你入$$.
唔book位???我又未試過bor.
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 16:33
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:29 發表 
c, 我都仲未知係邊間
24 how much
我未問實, 睇雜誌"立"過好似大人178, 細路138咁上下及加一.
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:33
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:29 發表 
c, 我都仲未知係邊間
24 how much
係新蒲崗廣場,平時我食$14X, 24號幾$就唔知
作者: 雪文 時間: 07-12-20 16:33
KY,係唔係, 你女都唔差. 你俾多D鼓勵佢, 得加.
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:26 發表 
啱啱呀女打俾我,派埋英文同常識卷!
英文》》唉70
常識》》98(好開心呀!未試過咁高分呀!)
作者: funbabyhk 時間: 07-12-20 16:35
想問問大家, apm or 啟田商場, 係咪有食肆有打邊爐? (晚市)
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:37
原文章由 雪文 於 07-12-20 16:33 發表 
KY,係唔係, 你女都唔差. 你俾多D鼓勵佢, 得加.
希望繼續努力啦!
不過係咁唔開心的環境下(P.1下學期開始),唔係科科見紅,都算啦(我女係堅強過我的)!
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 16:38
我地一家4口要成$700, 隻佬實唔肯:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:33 發表 
我未問實, 睇雜誌"立"過好似大人178, 細路138咁上下及加一.
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 16:38
原文章由 funbabyhk 於 07-12-20 16:35 發表 
想問問大家, apm or 啟田商場, 係咪有食肆有打邊爐? (晚市)
上次我食過啟田的潮篇, 幾好食, 七大一小食左約仟1, 2元(唔太記得)
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:38
原文章由 funbabyhk 於 07-12-20 16:35 發表 
想問問大家, apm or 啟田商場, 係咪有食肆有打邊爐? (晚市)
fun fun:
啟田頂樓間酒樓有冇呀?匯景就應該有!
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 16:39
值得鼓勵la
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:37 發表 
希望繼續努力啦!
不過係咁唔開心的環境下(P.1下學期開始),唔係科科見紅,都算啦(我女係堅強過我的)!
作者: hoganmama 時間: 07-12-20 16:39
就算份卷易都要佢小心先得gar ma, 女女真係好叻gar原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:37 發表 
希望繼續努力啦!
不過係咁唔開心的環境下(P.1下學期開始),唔係科科見紅,都算啦(我女係堅強過我的)!
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:39
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:38 發表 
我地一家4口要成$700, 隻佬實唔肯:tongue:
咁你俾都一樣啫!
作者: hoganmama 時間: 07-12-20 16:40
我地一家三口都要成5百, 我都係返99度食算la原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:38 發表 
我地一家4口要成$700, 隻佬實唔肯:tongue:
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 16:40
99聽到62唔咁快返大陸, 心情即刻good 哂,問我sat想食muk:)
作者: hoganmama 時間: 07-12-20 16:41
如要我比, 我赤
我係唔捨得洗$係食個方面d人原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:39 發表 
咁你俾都一樣啫!
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 16:42
我地e+好窮ga, 太貴佢會覺得徙$, 唔like ga:(
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:39 發表 
咁你俾都一樣啫!
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:43
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:39 發表 
就算份卷易都要佢小心先得gar ma, 女女真係好叻gar
其實呀女好多時都係衰埋D唔小心,唔認真,唔專心,今次考試,except常識可能易之外,其他科都衰埋同一樣
加埋唔識!
作者: funbabyhk 時間: 07-12-20 16:44
有冇得 book 位?
(因唔想食 '好味王' , 想試吓其他)
原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:38 發表 
上次我食過啟田的潮篇, 幾好食, 七大一小食左約仟1, 2元(唔太記得)
作者: cyclmama 時間: 07-12-20 16:44
你洗哂係lv and 肚臍lor
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:41 發表 
如要我比, 我赤
我係唔捨得洗$係食個方面d人
作者: hoganmama 時間: 07-12-20 16:46

原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:44 發表 
你洗哂係lv and 肚臍lor
作者: 雪文 時間: 07-12-20 16:48
出街食, 一定係我俾加啦. 呢排好D, 飲茶C6都會俾吓.
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:38 發表 
我地一家4口要成$700, 隻佬實唔肯:tongue:
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 16:49
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:42 發表 
我地e+好窮ga, 太貴佢會覺得徙$, 唔like ga:(
我未知去唔去, 問埋我朋友先, 佢地confirm再叫我家姐book位, 係家姐提出的, 如果唔去果度食飯我都無定去.
作者: 雪文 時間: 07-12-20 16:49
多多話而家香港小肥羊都唔貴
原文章由 funbabyhk 於 07-12-20 16:44 發表 
有冇得 book 位?
(因唔想食 '好味王' , 想試吓其他)
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:50
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:41 發表 
如要我比, 我赤
我係唔捨得洗$係食個方面d人
我都係,但一家人嘛,開開心心食大餐都好丫!
作者: hoganmama 時間: 07-12-20 16:51
食飯就一時時, 有時佢俾有時我俾, 買野就我一定係我俾, 因佢有比家用原文章由 雪文 於 07-12-20 16:48 發表 
出街食, 一定係我俾加啦. 呢排好D, 飲茶C6都會俾吓.
作者: 雪文 時間: 07-12-20 16:51
我開餐先啦
下午茶+晚飯
作者: hoganmama 時間: 07-12-20 16:52
我會寧願去買sushi番屋企食
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:50 發表 
我都係,但一家人嘛,開開心心食大餐都好丫!
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 16:52
原文章由 funbabyhk 於 07-12-20 16:44 發表 
有冇得 book 位?
(因唔想食 '好味王' , 想試吓其他)
應該有, 我上次去食係平日, 就咁WALK IN入去, 好少人咋!
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:52
原文章由 cyclmama 於 07-12-20 16:44 發表 
你洗哂係lv and 肚臍lor
咁講好似好selfish咁!
不過1個名牌袋真係可以一家大細食幾餐勁啦!但袋只可以自己用!
作者: KY2004 時間: 07-12-20 16:54
原文章由 雪文 於 07-12-20 16:48 發表 
出街食, 一定係我俾加啦. 呢排好D, 飲茶C6都會俾吓.
未分開前,都係我俾架(佢亦冇俾家用)!

作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 16:57
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:54 發表 
未分開前,都係我俾架(佢亦冇俾家用)!
咁25, 26你地去邊呀????
25我去個朋友(表嫂)家開PARTY
作者: hoganmama 時間: 07-12-20 17:01
我23, 26都去bbq, 25未有著落原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 16:57 發表 
咁25, 26你地去邊呀????
25我去個朋友(表嫂)家開PARTY
作者: hoganmama 時間: 07-12-20 17:02
又唔係咁講ar, 咁平時食都得gar ma, 節日食好貴原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:52 發表 
咁講好似好selfish咁!
不過1個名牌袋真係可以一家大細食幾餐勁啦!但袋只可以自己用!
作者: 雪文 時間: 07-12-20 17:04
所以話呢個男人, 要唔要都算啦.
原文章由 KY2004 於 07-12-20 16:54 發表 
未分開前,都係我俾架(佢亦冇俾家用)!
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 17:05
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 17:01 發表 
我23, 26都去bbq, 25未有著落
嘩!! B得咁密, 你仲約左我地30號架喎

作者: cyclmama 時間: 07-12-20 17:05
我e+肯定muk都我俾la, 之前有$, 我叫佢俾, 佢都ok ga
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:51 發表 
食飯就一時時, 有時佢俾有時我俾, 買野就我一定係我俾, 因佢有比家用
作者: 雪文 時間: 07-12-20 17:06
剛才在自由廣場有人送抱枕, 我開口想要, 但諗諗下都係唔要啦, 二手的都dirty lar

作者: cyclmama 時間: 07-12-20 17:07
if我係hk, 我都諗住去x祿 or 吉吉島買嘢食返去開p
原文章由 hoganmama 於 07-12-20 16:52 發表 
我會寧願去買sushi番屋企食
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 17:09
原文章由 雪文 於 07-12-20 17:06 發表 
剛才在自由廣場有人送抱枕, 我開口想要, 但諗諗下都係唔要啦, 二手的都dirty lar
係啦, 最好唔好要!
雪文: 你幾號上大陸???
作者: come爸嘩 時間: 07-12-20 17:12
想問下你地~~~芥蘭站會唔會買假野?????
作者: hoganmama 時間: 07-12-20 17:12
係ar, 真係好密,肯定爆瘡原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 17:05 發表 
嘩!! B得咁密, 你仲約左我地30號架喎
作者: hoganmama 時間: 07-12-20 17:13
有人講過會原文章由 come爸嘩 於 07-12-20 17:12 發表 
想問下你地~~~芥蘭站會唔會買假野?????
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |