教育王國
標題: 報料 [打印本頁]
作者: PigPig1388 時間: 07-12-19 20:57 標題: 報料
我上個星期在千色店買左個用來俾小朋友做功課用的耳掛式近視預防器,都幾ok架,有冇mami用過呀?
我見我bb用得幾好呀,都可以提醒到佢唔好成日個頭痴住本書,有冇mami用過,可以俾d意見~~
作者: littlesister 時間: 07-12-19 22:48
請問幾多錢
原文章由 PigPig1388 於 07-12-19 20:57 發表 
我上個星期在千色店買左個用來俾小朋友做功課用的耳掛式近視預防器,都幾ok架,有冇mami用過呀?
我見我bb用得幾好呀,都可以提醒到佢唔好成日個頭痴住本書,有冇mami用過,可以俾d意見~~ ...
作者: chan4664 時間: 07-12-20 01:36
請問多小$$$
作者: vean 時間: 07-12-20 08:07 標題: 回覆 #1 PigPig1388 的文章
耳掛式近視預防器個樣係點架?
作者: pmamylee 時間: 07-12-20 09:47
登入此處看看
http://www.eyecarehongkong.com/index.html
價錢唔貴,百多元一個,其實我都有d想賣,
但係呢d電子野,有哂感應,掛得咁近小朋友隻耳,會唔會有mug影響,好似手提電話都話唔好俾小朋友用啦!
原文章由 vean 於 07-12-20 08:07 發表 
耳掛式近視預防器個樣係點架?
作者: PigPig1388 時間: 08-1-6 22:32
我買果陣$160,在千色玩具部,我都擔心過副作用的問題,不過佢個sale話佢唔係行紅外線同鐳射果d,所以唔會有問題喎,所以我先買來用,不過用左一排佢都ok呀,真係唔洗成日提住,我覺得都可以考慮下
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |