教育王國
標題: 小朋友欠交功課問題 [打印本頁]
作者: amysnlee 時間: 07-12-18 22:54 標題: 小朋友欠交功課問題
本人兒子今年五年班,近來成日都欠交功課,情況都好嚴重,一星期起碼都有三次以上,有時直情成個星期都有,我已經有督促佢,我有睇住佢就好d,一無睇就又係咁,唔係唔記得攞呢樣就做少一樣,係唔係呢個年齡小朋友會係咁?
作者: babyhowie 時間: 07-12-19 09:27
原文章由 amysnlee 於 07-12-18 22:54 發表 
本人兒子今年五年班,近來成日都欠交功課,情況都好嚴重,一星期起碼都有三次以上,有時直情成個星期都有,我已經有督促佢,我有睇住佢就好d,一無睇就又係咁,唔係唔記得攞呢樣就做少一樣,係唔係呢個年齡小朋友會係咁? ...
你都話近來啦,咁係米之前冇咁問題?
我囡囡以前都曾經試過有一段時間係咁,
我都唔知點解架,
不過唯有每日放學要佢check清楚帶齊功課先走,
事關功課冇帶返黎想做都難啦!
(佢就過成個功課file漏左係學校)
check左一派佢又冇事咯喎!
如果佢有咁情形,你唯有跟緊啦!
作者: axa 時間: 07-12-20 16:22
amysnlee
你囡囡間學校係米"葵涌" 因為好似我囡囡果間
原文章由 amysnlee 於 07-12-18 22:54 發表 
本人兒子今年五年班,近來成日都欠交功課,情況都好嚴重,一星期起碼都有三次以上,有時直情成個星期都有,我已經有督促佢,我有睇住佢就好d,一無睇就又係咁,唔係唔記得攞呢樣就做少一樣,係唔係呢個年齡小朋友會係咁? ...
作者: amysnlee 時間: 07-12-20 16:49
原文章由 axa 於 07-12-20 16:22 發表 
amysnlee
你囡囡間學校係米"葵涌" 因為好似我囡囡果間
係呀,係荊冕堂呀,讀k1,係唔係同一間呀?唔知我囡囡同係囡囡識唔識呢?
:
:
作者: axa 時間: 07-12-20 17:06
係米"葵涌"果間
我囡k2啦
原文章由 amysnlee 於 07-12-20 16:49 發表 
係呀,係荊冕堂呀,讀k1,係唔係同一間呀?唔知我囡囡同係囡囡識唔識呢?
:
:
作者: sayoma 時間: 07-12-20 22:32
會唔會你仔仔近期有唔開心事呀:idea:
:cry:
作者: weima 時間: 07-12-20 23:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |