教育王國

標題: 小朋友渣筆手勢唔啱點算? [打印本頁]

作者: hjmdad    時間: 07-12-18 19:37     標題: 小朋友渣筆手勢唔啱點算?

由細敎到大,幾個細路渣筆都冇辦法學得啱。
已經每次都話住,都仲係每次 拎起筆都係錯。
點算?

話咗咁多年,都仲改唔倒,點解會咁?
係咪要放棄?

BTW,其實唔好話細路,睇吓E+D大人有幾多個識正確咁渣筆?我成日都同細女間幼稚園講,咁細個隻手都未夠力,根本冇5、6歲都唔應該比佢地學寫字。不過‧‧‧‧邊有人會聽我講丫。
作者: snowgirl    時間: 07-12-21 15:01

試下用執筆膠,或三角鉛筆.仲有,要大人先做好榜樣,細佬仔自然就會跟住學.
作者: lauyy    時間: 07-12-21 15:08

一定要執番正佢架, 唔好放棄, 寧願而家寫得慢d, 努力 !!!!   :loveliness:
作者: Hei001    時間: 07-12-22 21:24

小朋友幾大呀?試下同佢睇下以下etv:
http://www.hkedcity.net/resources/vgal/browse.phtml?res_cat_id=6206 執筆寫字
我k2囝囝睇完之後,就立即要寫字,話要打低電腦惡魔

[ 本文章最後由 Hei001 於 07-12-24 16:37 編輯 ]
作者: TomDog    時間: 07-12-24 11:37

我都係自少揸筆姿勢不正確的, 揸筆姿勢並沒有影響到我成績、寫字/畫畫速度和美觀, 多寫也不會比別人累。 其實, 幼稚園一開始養成左的習慣, 我到小學、中學都有老師想我改, 但要改真係好困難, 好似人地用開左手, 你叫佢用返右手咁。 我就覺得無必要夾硬改。
作者: cheungmp    時間: 07-12-24 23:27

去搵雷老師教啦
http://www.luichiuwing.com/
作者: alkyalky    時間: 07-12-26 12:02

Does it really work?


原文章由 cheungmp 於 07-12-24 23:27 發表
去搵雷老師教啦
http://www.luichiuwing.com/

作者: cheungmp    時間: 07-12-26 13:05

要睇你幾努力練喇..
始終係改壞習慣, 係好辛苦架..
不過真係好神奇, 執筆執得好, d字係即刻靚晒..
我仔以前係..:tongue:
而家仲係要不時提下佢, 不過起碼佢知道點樣執筆先啱
另外, 阿仔話執得啱寫字冇咁攰

仲有, 好多人搵雷老師學架, 要打電話預約

原文章由 alkyalky 於 07-12-26 12:02 發表
Does it really work?

[ 本文章最後由 cheungmp 於 07-12-26 13:07 編輯 ]
作者: 洛婷    時間: 07-12-26 16:44

原文章由 TomDog 於 07-12-24 11:37 發表
我都係自少揸筆姿勢不正確的, 揸筆姿勢並沒有影響到我成績、寫字/畫畫速度和美觀, 多寫也不會比別人累。 其實, 幼稚園一開始養成左的習慣, 我到小學、中學都有老師想我改, 但要改真係好困難, 好似人地用開左手, 你叫 ...





其實我自己,同個囡都一樣揸筆姿勢唔正確,
但都冇影響到我/囡寫字/畫畫速度和美觀,
我初初都有要囡囡改揸筆姿勢,
佢好似唔識寫字咁,之後我都無迫佢,由得佢,
但佢都一樣寫得好好,

佢上年一年級既時候,中文硬筆書法比賽(校內賽)攞到冠軍,
今年二年級,都係中文硬筆書法比賽(校內賽)攞到冠軍,
而且今年仲入埋(全港中小學中英文硬筆書法比賽)決賽,
中文硬筆初級組決賽,不過仲未有結果,
但我都好開心,佢已經做得好好,

所以改唔改壞姿勢,睇你點諗,睇得重唔重,
我自己就由得佢,順其自然,

當然唔係樣樣野都由得佢啦,
只不過係揸筆姿勢,我就由得佢
作者: TomDog    時間: 07-12-27 13:42

同意。不過, 我囡囡揸筆姿勢卻是正確的。

不過佢食飯好唔得, 如果有"食飯班"俾佢上就好啦。

[ 本文章最後由 TomDog 於 07-12-27 13:50 編輯 ]
作者: angkuku    時間: 08-1-13 14:26

My son enjoy the video very much, tks

原文章由 Hei001 於 07-12-22 21:24 發表
小朋友幾大呀?試下同佢睇下以下etv:
http://www.hkedcity.net/resources/vgal/browse.phtml?res_cat_id=6206 執筆寫字
我k2囝囝睇完之後,就立即要寫字,話要打低電腦惡魔 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5