教育王國
標題: 分享見証 - 有冇媽咪想搵馬鞍山補習老師? [打印本頁]
作者: EThihi 時間: 07-12-18 16:46 標題: 分享見証 - 有冇媽咪想搵馬鞍山補習老師?
HI, 各位媽咪, 有一件事真的很想分享一o下, 就係小兒今年六年級, 由於成績一直不大好,主科不及格, 常識更低至三十多分, 所以很擔心他如何應付上學期呈分試, 於是很心急幫他找補習老師, 亦嘗試找中介公司幫手找, 但效果真的未如理想, 錢用了出去, 但得出的成績卻強差人意,於是, 周圍問其他 媽咪有沒有好的補習老師介紹, 終於, 皇天不負有心人, 遇到一個曾當教師的, 但由於他要照顧太太, 所以辭去教師一職,現全職幫人補習,於是我嘗試給他補, 補了一個多月, 之後就應付考試了, 當初對阿仔的考試都冇乜期望, 誰知考完之後學校報讀分數, 得知阿仔每科都有七十多分, 已比預期好得多, 因他過往是從未合格過, 現在有此成績, 亦感安慰, 於是我便跟補習老師說, 他還向我說小朋友著重分數之餘其實最重要是跟小朋友於每一科建立信心才是最重要, 所以他先了解孩子是屬於那一類型的孩子, 才研究合適的教才給小朋友, 這才可真正幫到小朋友, 所以現在才明白為何很多家長想找教師補習, 真的有原因, 但最重要都係睇彩數, 在緊急情況下給我找到伯樂, 實在感恩, 因好的補習老師實在很難遇到的, 如果有媽咪真係需要搵呢個阿sir補習, 可pm我, 因阿sir話佢最鐘意幫d好難搞o既小朋友咁話, 有難度先有進步就係佢o既座右銘
[ 本文章最後由 EThihi 於 07-12-18 16:58 編輯 ]
作者: 小迅媽媽 時間: 07-12-18 17:09
請問幾錢 是否補全科?
作者: iloveyoub4 時間: 07-12-18 17:12

作者: EThihi 時間: 07-12-18 17:13
係補全科架, 佢就連樂理都幫阿仔補埋, 我個仔而加收150個鐘, 不過聽佢講低年班會收得平d喎, 你小朋友讀幾年班, 駛唔駛我幫你問o下佢?原文章由 小迅媽媽 於 07-12-18 17:09 發表 
請問幾錢 是否補全科?
作者: qkhui 時間: 07-12-18 18:18
HI, 上門or去他HOME 補AR ?
原文章由 EThihi 於 07-12-18 16:46 發表 
HI, 各位媽咪, 有一件事真的很想分享一o下, 就係小兒今年六年級, 由於成績一直不大好,主科不及格, 常識更低至三十多分, 所以很擔心他如何應付上學期呈分試, 於是很心急幫他找補習老師, 亦嘗試找中介公司幫手找, 但 ...
作者: EThihi 時間: 07-12-19 11:32
原文章由 qkhui 於 07-12-18 18:18 發表 
HI, 上門or去他HOME 補AR ?
唔知呀, 頭先有個媽咪都問, 咁我咪打電話問呀sir, 阿sir話如果住佢家附近就冇所謂, 如果唔係就上佢屋企喎
作者: qkhui 時間: 07-12-19 11:47
噉佢住where ka
最細佢會補幾多歲ar
原文章由 EThihi 於 07-12-19 11:32 發表 
唔知呀, 頭先有個媽咪都問, 咁我咪打電話問呀sir, 阿sir話如果住佢家附近就冇所謂, 如果唔係就上佢屋企喎
作者: cindyplace 時間: 07-12-19 11:54 標題: 回覆 #1 EThihi 的文章
please PM me, I live at MOS.
Thks.
作者: coolperfect 時間: 07-12-19 11:56
原文章由 EThihi 於 07-12-19 11:32 發表 
唔知呀, 頭先有個媽咪都問, 咁我咪打電話問呀sir, 阿sir話如果住佢家附近就冇所謂, 如果唔係就上佢屋企喎
佢係邊度住呀??
作者: EThihi 時間: 07-12-19 13:37
阿sir住係馬鞍山富寶花園囉
作者: LAMTZEKWAN 時間: 07-12-19 14:52 標題: please!
Please PM to Me
Thanks
[email protected]
作者: EThihi 時間: 07-12-19 15:21
HI , LAMTZEKWAN , Please check pm & E-mail
.
作者: coolperfect 時間: 07-12-19 18:07
Please PM to Me
Thanks
[email protected]
作者: EThihi 時間: 07-12-20 09:30
hi, coolperfect, please check PM & e-mail
作者: JA93 時間: 07-12-20 10:29
EThihi,
請問你的兒子1星期補幾耐?因小兒今年五年級,成績有下滑的績像?我擔心他會跌出Band 1,所以想了解一下,怎樣才可以幫他Keep住成績。因我住葵涌,距離馬鞍山很遠,所以很想知道補習的詳細情形。
謝謝!
作者: JA93 時間: 07-12-20 10:30
EThihi,
請問你的兒子1星期補幾耐?因小兒今年五年級,成績有下滑的績像?我擔心他會跌出Band 1,所以想了解一下,怎樣才可以幫他Keep住成績。因我住葵涌,距離馬鞍山很遠,所以很想知道補習的詳細情形。
謝謝!
作者: HelenHo1234 時間: 07-12-20 11:28
我都想知
作者: EThihi 時間: 07-12-20 11:36
Ja93, 你好, 我小朋友補二四六每次一個鐘, 至於你話補習情形就真係搵阿sir問啦,我都唔知佢用咩方法可令到佢肯自動自覺做卷同功課, 當然放假時就掛住玩啦, 所以我都叫阿sir放假要安排d練習俾佢做囉, 哈, 個衰仔又肯做喎
另外, Helenho1234, 請check pm
原文章由 JA93 於 07-12-20 10:30 發表 
EThihi,
請問你的兒子1星期補幾耐?因小兒今年五年級,成績有下滑的績像?我擔心他會跌出Band 1,所以想了解一下,怎樣才可以幫他Keep住成績。因我住葵涌,距離馬鞍山很遠,所以很想知道補習的詳細情形。
謝謝! ...
作者: kahin2005 時間: 07-12-20 12:24
原文章由 EThihi 於 07-12-18 16:46 發表 
HI, 各位媽咪, 有一件事真的很想分享一o下, 就係小兒今年六年級, 由於成績一直不大好,主科不及格, 常識更低至三十多分, 所以很擔心他如何應付上學期呈分試, 於是很心急幫他找補習老師, 亦嘗試找中介公司幫手找, 但 ...
Hi:EThihi
請問荔枝角會唔會來丫,小兒四年班.逢星期日下午兩個鐘.Thanks!
作者: EThihi 時間: 07-12-20 13:24
我諗佢唔會去啩, 咁遠....
原文章由 kahin2005 於 07-12-20 12:24 發表 
Hi:EThihi
請問荔枝角會唔會來丫,小兒四年班.逢星期日下午兩個鐘.Thanks!
作者: kahin2005 時間: 07-12-20 20:27
原文章由 EThihi 於 07-12-20 13:24 發表 
我諗佢唔會去啩, 咁遠....
唔該晒!
真可惜.

作者: gracetyn 時間: 07-12-21 00:27
Dear Ethili,
Pls PM to me or e-mail to [email protected]
Thank you
作者: EThihi 時間: 07-12-21 09:43
hi, gracetyn,please check pm & e-mail
原文章由 gracetyn 於 07-12-21 00:27 發表 
Dear Ethili,
Pls PM to me or e-mail to [email protected]
Thank you
作者: ericachung 時間: 07-12-22 08:50
我都想要呀, 唔該pm比我, thank's!
作者: EThihi 時間: 07-12-23 17:46
hi, ericachung, please check pm
作者: Maychua 時間: 07-12-28 14:21 標題: May try
You may try www.hometutor.com.hk, it can help you to find private tutors, free of charge. I found a tutor for my daughter with this agent, the staff have checked the qualification/certificates of their tutors before introducing to clients. Their service is good.
作者: hillgrove 時間: 07-12-29 00:15 標題: 回覆 #1 EThihi 的文章
EThihi,
Can you also PM me details, thanks.
作者: cell 時間: 07-12-29 04:00 標題: 回覆 #27 EThihi 的文章
可以pm亞sir d 資料給我嗎?
作者: 小音 時間: 07-12-29 10:42
我住响馬鞍山,小兒四年班,都想揾補習老師,請PM我,謝謝!
E-mail:[email protected]
作者: apparel 時間: 07-12-29 19:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EThihi 時間: 07-12-29 19:10
各位媽咪, 自從我post左上黎之後,阿sir話真係好多媽咪找他, 他現時已應接不暇,不想收太多學生, 因他說要成功地去教導一個學生一定要做很多預備工夫及花很多時間, 所以他想專心教好現有的學生才再作考慮, 所以他要暫時停止服務啦, 希望日後各位媽咪能有緣遇到阿sir教導你們的子女啦
作者: doris25 時間: 07-12-29 20:14
我住富寶花園,我都在幫囡囡找補習老師,可否pm資料給我?多謝!原文章由 EThihi 於 07-12-19 13:37 發表 
阿sir住係馬鞍山富寶花園囉
作者: mm88 時間: 08-1-3 23:00
I live in Ma On Shan too. My son study in P.5. Pls pm the me the details.
[email protected]
MM Mum
作者: beautyma12 時間: 08-1-5 22:33
可否pm資料給我。thank you!
作者: makiyo 時間: 08-1-17 00:30
Please PM to Me
Thanks
[email protected]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |