教育王國

標題: 補習社新丁感受--困獸鬥 [打印本頁]

作者: csy_ma    時間: 07-12-18 12:40     標題: 補習社新丁感受--困獸鬥

以下是一位朋友醫貓給我的文字,講自己當了幾天補習老師的經驗。鋪上黎,係因為我不懂回答佢既問題:

補習社之困獸鬥我見我聞


藍田一間私家補習社,呈長方形,地方很整潔,旁有放鞋子的丁方雜物房及廁所,再進去,是不到一百尺的地方,放了三張長方小桌,擠滿了小朋友。
他們大都是下午三時半放學來的,下午五時許會來兩個中學生。大伙兒緊迫的坐在一起,眼神卻沒半點友善,活脫脫如坐船偷渡似的。
補習社的女老闆在城大唸金融並留學英國,她命令式的語氣非常凌厲,經常喊出:「快D,唔好嘈,唔好再講嘢,快D。」
(都好似平日我同囡囡講得最多既對白:cry: )

我充當臨時補習老師,兩天內分別碰上兩個小朋友偷泣。

頭一日是個男孩,說忘記帶數學功課簿,我信他並在手冊內注明。到大家差不多可回家時,男老闆來了,搜他的書包,結果找到了功課簿,及另外一些要做的功課。他一邊做一邊抽泣,當男老闆責怪他懂作大為何不懂作文,他又抽泣了。我惟有掃掃他的背,並教他深呼吸。

第二天,女老闆限我十分鍾替兩組學生三位小朋友默書。其中一個女孩經常聽不到我說的字,一個男孩去提她--其實早前已默了一小段--女孩因地方吵,集中不了,又被比下去,所以哭泣。

檢查小朋友的功課,補習老師要直接把正確答案寫在旁,因之,“聰明” 的孩子會事先隨便的胡亂填寫。如有錯漏被學校老師批回,女老闆說家長會投訴的。
有一次,家長對女老闆說,她的小孩回家便不再做功課了,女老闆回話:加時補習吧!

這就是補習社的運作機制。最後,我被辭退了。

上述是二00七年底香港的一角一景,除了競爭和冷漠,我們能有其他選擇嗎?還是,我仍然要強行無知和天真?
作者: pingpingping    時間: 07-12-18 23:12

我都有聽說過類似的情形,所以從不敢考慮將小朋友送去補習社,好彩我是全職媽咪,但有些在職媽咪真是冇辦法。
作者: 謙仔媽咪    時間: 07-12-19 00:14

所有補習社都係咁架啦, 有d細路真係好難教, 成日講大話, 小小野就喊!
如果你做耐d就明架啦, 導師唔惡d, 交唔齊功課or成績唔好d家長就會咋形.
如果你適應唔到, 最好唔好喺呢行side時間!
作者: Mrssslui    時間: 07-12-19 09:22

多謝你既分享,可以既話,真係唔好把小朋友放補習班社,希望有例外既補習社啦 !
原文章由 謙仔媽咪 於 07-12-19 00:14 發表
所有補習社都係咁架啦, 有d細路真係好難教, 成日講大話, 小小野就喊!
如果你做耐d就明架啦, 導師唔惡d, 交唔齊功課or成績唔好d家長就會咋形.
如果你適應唔到, 最好唔好喺呢行side時間! ...

作者: BearMother    時間: 07-12-19 09:49

教會開辦的課餘託管都好好. 跟功課.默書.考試都好全面. 而且導師們有愛心. 不是利字行頭先. 大家不妨考慮下.
作者: judymychiu    時間: 07-12-19 10:41

我都曾經試過將我的兒子在小二時放到補習社,可以等我平時放工後不需用太多時間和他對功課,但我只試了兩個月就急急放棄,因為補習社老師只幫他完成功課,但小朋友明白與否真的不會理會.又經常和其他小朋友玩.心都散埋.最後個句,都係靠自已好D.
作者: xmanman    時間: 07-12-19 11:14

我仔以前都有去補習社(私人), 其實唔係個個攪補習社的都利字當頭,  當時如果個仔未做完功課, 他們唔會比我仔走, 就算做到8點都唔比走(老師會留下倍我仔),  測驗考試會在星期六再幫他溫習,  不過都無同我講錢, 也唔會加錢加時,  他們都是用心幫我仔的!  有時同他們傾計, 會發現其實係有d家長過份的要求,  個仔成績退步只會怪補習老師,  但又唔睇下自己小朋友的問題!  欠交功課唔一定關補習老師的事,  有時會係個小朋友自己專登唔寫在家課日誌上, 但家長只會怪老師, 唉!

不過, 因為是補習社,  始終會好多人, 一張table座滿十個小朋友, 真係幾難集中精神, 真係好嘈, 而且小朋友會養成以賴的習慣, 做什麼都等阿sir or miss 幫佢, 好似自己唔洗負責, 所以最後我仔都無補, 返家自己做功課, 反而自律了
作者: Ivy124    時間: 07-12-19 12:19

睇完...好驚之前都有諗過將我小朋友送去補習社...但問過逢星期六幫我囝補英文的姐姐...佢都有向補習社度教...佢話千其唔好...因為補習社真係好難令個小朋友專心做功課...一大班圍埋就傾計...大大聲討論卡通片...d導師叫佢地靜d...佢地只會靜2分鐘之後又傾過...所以我決定繼續用私人補習姐姐
作者: carmenwan11    時間: 07-12-20 11:58

我真係唔認同wor, 當然有d 補習社係太多人, 家長可以選擇一d 少人d. 同埋睇下個miss 先報名.

我自己開了一learning center, 我真係擺個心出來教, 希望可以教好d小朋友. 所以如果把所有補習班都label 為黑暗 , 真係會浪費了一班真心的人.





原文章由 Mrssslui 於 07-12-19 09:22 發表
多謝你既分享,可以既話,真係唔好把小朋友放補習班社,希望有例外既補習社啦 !

作者: xmanman    時間: 07-12-20 15:47

同意!  

我都相信會有好的補習社及真心想幫小朋友的補習老師!  
作者: 謙仔媽咪    時間: 07-12-20 19:50

原文章由 xmanman 於 07-12-20 15:47 發表 同意!  我都相信會有好的補習社及真心想幫小朋友的補習老師!  
係呀, 好似我做嗰度為例, 每組6-8個, 秩序大致良好, 唔會好嘈, 當然有時亦會失控, 如: 有人放臭屁, 就會嘈一陣law. 其實嘈唔嘈好睇個導師壓唔壓到場, 教唔教到野, 如教到野比佢地, 佢地就會尊重導師多D啦! 不過我諗如果個比例降到1:5以下, 效果會更好.但補習費相對就會貴d. 所以都要睇自己經濟能力.如各位媽咪選擇補習班時, 一定要問清楚師生比例, 另外有D小朋友真係唔係太適合人多, 會心散架, 嗰D小朋友一定要私人或小班先會有成效架.
作者: dkkk    時間: 07-12-20 21:35     標題: 補習社新丁感受--困獸鬥

本人十多年前都喺補習社做, 我當時仲喺而家幾出名既英X教育嗰到做,嗰D環境真係又BIG又嘈(3個老師對大約70-80個小朋友-下午班),如果你個小朋友可以自己坐定定,唔八掛就OK,因為好快做完D功課就可以溫習,否則,一定好遲先走得。至於功課,你要預咗佢未必明晒,但一定arm晒, 因為我哋會比晒個answer佢,冒求快而準.

所以而家做咗家長後,都唔敢比個女去補習社,但私補又貴,所以每日唯有嘔心瀝血地自己教
作者: Gracemama    時間: 07-12-20 22:40

我個case就是, 將小朋友放補習社半年, 功課就次次岩晒, 字就亂晒, 因工作忙沒有多理會, 以為佢識就得了, 就來test, 我請假邦佢溫習, 一睇之下, 原來之前講過果d都唔識, , 真是後悔浪費仔仔的保貴時間, 跟住我即刻resign份工, 全天候旁住仔仔.抓緊失去d一分一眇. 以後我只會請上門補習.

希望我個post可以俾d媽咪提示.
作者: 謙仔媽咪    時間: 07-12-20 22:49

原文章由 dkkk 於 07-12-20 21:35 發表
本人十多年前都喺補習社做, 我當時仲喺而家幾出名既英X教育嗰到做,嗰D環境真係又BIG又嘈(3個老師對大約70-80個小朋友-下午班),如果你個小朋友可以自己坐定定,唔八掛就OK,因為好快做完D功課就可以溫習,否則,一定好遲先 ...


我都做過一間1對20-30人既補習舍, 做左幾日就走左, 情況真係好差, 跟本唔夠時間教好小朋友, 只可以直接比個答案佢.
但D學生考試又OK架wo, 點解呢? 因為通常呢D大間既補習舍, 都有辦法攞到附近學校既卷, 日操夜操之下, 咪識答law.
所以有d家長都好buy架!
作者: ydoris    時間: 07-12-21 09:57

有些家長,放小朋友在補習社,順便託管.因為好似我們這些要跑到很遠上班,回家已是日落西山.若小朋友獨留家中,真是很危險的.
我亦是每天一吃完晚飯便給2個小朋友對功課及默書.因此,她們我弱點我都略知一,二.不過很不高興就是2次和老師對話,佢第一句就問我的小朋友有沒有補習...不知為什麼她會這樣問,卻令我十分反感.補習,是否必需呢?既然我肯付出,為什麼還要把小朋友放在一個這樣差的環境去學習?如今的老師,真是~~~




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5