教育王國
標題: 有無'一串紅'圖片分享吖?! [打印本頁]
作者: mamamomo 時間: 07-12-18 09:32 標題: 有無'一串紅'圖片分享吖?!
大家有無'一串紅'生長嘅圖片一齊分享吖?!
作者: 恩禧媽 時間: 07-12-18 22:41
原文章由 mamamomo 於 07-12-18 09:32 發表 
大家有無'一串紅'生長嘅圖片一齊分享吖?!
你有無係棵植物高10-12cm時採頂呢?
作者: cliffalice 時間: 07-12-18 23:09
採頂? how to do?
作者: CCheng 時間: 07-12-19 01:26
see mine...


作者: joefoon 時間: 07-12-19 02:34
原文章由 CCheng 於 07-12-19 01:26 發表 
see mine...
http://farm3.static.flickr.com/2264/2120747406_de03806b5c.jpg?v=0
http://farm3.static.flickr.com/2284/2119963081_314a2432a1.jpg?v=1197992339
CCheng
好美


作者: hoklam-mama 時間: 07-12-19 10:56
原文章由 joefoon 於 07-12-19 02:34 發表 
CCheng
好美


你地幾時開始種㗎? 我個棵仲係好矮咋
http://space.uwants.com/index.php/1916784/action_viewspace_itemid_254347
作者: G-Ma 時間: 07-12-19 11:46
hi hoklam-mama,
我個棵同你個棵一樣樣, 我已經採咗頂, 唔知幾時先有花呢?
:cry:
原文章由 hoklam-mama 於 07-12-19 10:56 發表 
你地幾時開始種㗎? 我個棵仲係好矮咋
http://space.uwants.com/index.php/1916784/action_viewspace_itemid_254347
作者: Sally 時間: 07-12-19 11:52
呢張係頭先啱啱影架
[img]
[/img]
作者: cheungmp 時間: 07-12-19 11:58
我開左花, 但係冇你地咁多, 唔通冇採頂? 請問點採頂?

作者: Sally 時間: 07-12-19 12:01
原文章由 cheungmp 於 07-12-19 11:58 發表 
我開左花, 但係冇你地咁多, 唔通冇採頂? 請問點採頂?
我都冇採頂架, 所以覺得d花好奀~
如果己經開咗花,應該都好出得好快,
我果棵日日都唔同樣,每日都出多2個頭,
而家連d枝中間都長緊花出嚟啦
作者: xmanman 時間: 07-12-19 12:12
我個棵都係有採頂, 不過都未有花, 只得葉! 仲係得15cm 高
你地就好啦, d花開得好靚! 你地平時點種架? 幾多日落一次肥, 有無晒太陽呀??
作者: erica_mom 時間: 07-12-19 14:14
Very pretty!! How long have you had this? My daughter's plant is still very small! Any tips on how to get it to grow like yours??
作者: wyl 時間: 07-12-19 14:57
請問採頂係點做?係咪就咁摘咗頂頭啲葉就得??
作者: 3T-MaMa 時間: 07-12-19 15:18
我每天淋水及晒太陽,已經3星期,但得5 cm 高,仲間中出黃葉; 已拔去兩塊。怎樣可以種得壯? 怎樣去採頂?
作者: mamamomo 時間: 07-12-19 15:40
摘頂即是將頂尖嘅嫩芽剪下,咁樣做可以令到其他分枝生得茂盛D,不過要有10-12cm咁高先可以剪!大家可以入下面個網站睇下!
http://www.sfc.edu.hk/am/admin/news/plant/1stu1plant.htm
[ 本文章最後由 mamamomo 於 07-12-19 15:47 編輯 ]
作者: 恩禧媽 時間: 07-12-19 23:24
原文章由 mamamomo 於 07-12-19 15:40 發表 
摘頂即是將頂尖嘅嫩芽剪下,咁樣做可以令到其他分枝生得茂盛D,不過要有10-12cm咁高先可以剪!大家可以入下面個網站睇下!
http://www.sfc.edu.hk/am/admin/news/plant/1stu1plant.htm ...
e~~睇到大家都有人開左花,9到我都好心急,但我兩棵都有18cm高,不停咁係分枝生出芽,但一個花蕾都未有呀!
作者: mamamomo 時間: 07-12-21 08:33
我棵一串紅死咗喇!!!

作者: tommy486 時間: 07-12-21 14:29
我由13/11種到以家都得5cm呀
請問你地點種呀!!!
thank you!!!
作者: funbabyhk 時間: 07-12-21 14:48
我都想知點做?
我果棵只得葉, 有 16cm 高, 但仍未有花
原文章由 cliffalice 於 07-12-18 23:09 發表 
採頂? how to do?
作者: 恩禧媽 時間: 07-12-22 02:10
原文章由 tommy486 於 07-12-21 14:29 發表 
我由13/11種到以家都得5cm呀
請問你地點種呀!!!
thank you!!!
5cm?無可能掛?我由11月12日種到而家,都只食有葉,但就有18cm高呀!
我都係一開始落左d粒粒肥,每日澆一次水,到長到12cm就用手摘左最頂的芽,就係咁,就長到18cm高啦!
作者: 恩禧媽 時間: 07-12-29 22:09
ALL,
今日我終於發現有紅色的花蕾出現啦!
作者: 小甜 時間: 07-12-30 13:33
前幾天開始有4-5朶花。
作者: 廉媽 時間: 07-12-30 15:15
原文章由 恩禧媽 於 07-12-29 22:09 發表 
ALL,
今日我終於發現有紅色的花蕾出現啦!
恩禧媽,
你就好啦!有花蕾啦!廉廉果棵都係得d葉咋!:cry: 但係就長到有18-19cm高啦!
恩禧媽&各位媽咪,
係咪要摘o左頂部d幼葉就會有花蕾o架?
作者: 恩禧媽 時間: 07-12-30 22:41
原文章由 廉媽 於 07-12-30 15:15 發表 
恩禧媽,
你就好啦!有花蕾啦!廉廉果棵都係得d葉咋!:cry: 但係就長到有18-19cm高啦!
恩禧媽&各位媽咪,
係咪要摘o左頂部d幼葉就會有花蕾o架?
廉媽,
採頂呢個動作係要棵植物長到10-12cm高才可以採,過左就唔洗再採啦,採頂的意思係想棵植物的其他分枝長得茂盛d咁啫!
加油啦!我相信廉廉o果棵都一樣會開花,不過遲d咁解啫!
我都係呢兩日才見到花蕾,仲要係幾個花蕾一齊出現,好開心呀!兩棵都係呀!
作者: shihen 時間: 07-12-31 11:05
我得番一塊葉咋。

作者: 羊咩咩太太 時間: 07-12-31 12:10
我上星期忘了澆水,所有葉都枯了,諗住死硬啦,於是去花店找一串紅花苗,但係老闆好好,佢故我回家再澆水,竟然呢,枯了的葉再次挺起來,已經個多星期了,長得很壯健,只是未出花蕾而已,如佢頂得到這幾天低溫,我相信很快會有花出了~
:
作者: 恩禧媽 時間: 07-12-31 20:50
原文章由 shihen 於 07-12-31 11:05 發表 
我得番一塊葉咋。
咁慘!?
作者: 恩禧媽 時間: 07-12-31 20:51
原文章由 羊咩咩太太 於 07-12-31 12:10 發表 
我上星期忘了澆水,所有葉都枯了,諗住死硬啦,於是去花店找一串紅花苗,但係老闆好好,佢故我回家再澆水,竟然呢,枯了的葉再次挺起來,已經個多星期了,長得很壯健,只是未出花蕾而已,如佢頂得到這幾天低溫,我相信很快會有花出了~
: ...
恭喜你呀!
作者: YuYuMother 時間: 07-12-31 21:35
呢幾日咁凍, 大家最好將盤花移到室內暖d既地方....唔係好易凍死架~~~~ 尤其是夜晚無太陽......

作者: 廉媽 時間: 08-1-6 12:11
原文章由 恩禧媽 於 07-12-30 22:41 發表 
廉媽,
採頂呢個動作係要棵植物長到10-12cm高才可以採,過左就唔洗再採啦,採頂的意思係想棵植物的其他分枝長得茂盛d咁啫!
加油啦!我相信廉廉o果棵都一樣會開花,不過遲d咁解啫!
我都係呢兩日才見到花蕾,仲要係幾個花蕾 ...
恩禧媽,
哦!原來係咁!廉廉果棵現在得個高字,d葉都算幾茂盛o架!咁就承你貴言啦!
作者: yuetmama 時間: 08-1-6 22:26
Dear all,
Just want to know if your plant has sunshine ar? My house has no sunshine gar, so the plant only grows tall in my office
but still has no flowers. :-|
作者: 恩禧媽 時間: 08-1-7 15:32
原文章由 廉媽 於 08-1-6 12:11 發表 
恩禧媽,
哦!原來係咁!廉廉果棵現在得個高字,d葉都算幾茂盛o架!咁就承你貴言啦!
廉媽,
一串紅要好多太陽,所以得閒要晒下佢呀!
yuetmama,
我屋企有陽光到,所以而家開花了!我相信你要晒下你盆花,否則可能開唔到花呀!
作者: shihen 時間: 08-1-8 14:39
我棵一串紅死咗喇!
一塊葉都沒有了。

作者: CCheng 時間: 08-1-9 00:03
我屋企西斜...怪不得d花開得咁靚..


不過係賓賓種嘅, 無施肥, 無採頂o架, 佢話要同d花傾計咋
[ 本文章最後由 CCheng 於 08-1-9 00:06 編輯 ]
作者: soscck 時間: 08-1-9 13:56
點解我個棵種黎種去都係得8CM到,
仲要D葉向晒下, 但又唔係枯萎喎
有無方法可以令佢快高長大呀??
我已經日日同佢晒太陽同淋水架喇!! :( :( :(
作者: 恩禧媽 時間: 08-1-9 21:15
原文章由 soscck 於 08-1-9 13:56 發表 
點解我個棵種黎種去都係得8CM到,
仲要D葉向晒下, 但又唔係枯萎喎
有無方法可以令佢快高長大呀??
我已經日日同佢晒太陽同淋水架喇!! :( :( :( ...
我除左晒太陽,淋水之外,我仲落左肥料,所以而家都開左花,不過就無ccheng那棵開得咁高。
作者: olkan 時間: 08-1-9 23:45
我都未採頂, 但都好成功, 我有下肥, 我老公會灑魚缸水
好多營養. 我之前幫囝囝種了4年都失敗, 今年終於得, 好開心
::" />:

唔知點解加入唔倒photo
但我在編輯時有photo的.
[ 本文章最後由 olkan 於 08-1-10 21:51 編輯 ]
作者: kiukiuleung 時間: 08-1-9 23:59
dear all,
我都有採頂,過只是停生新葉设花蕾,是否這樣??
kiukiuleung
作者: funbabyhk 時間: 08-1-10 09:28
我想問問: 點樣可以令它生多 d 枝 or 花蕾?
因我仔仔 lee 棵要等 3 月初才交回學校, 照咁睇會唔會未到 3 月, 所有花都會謝晒呢
(這張相是昨晚影的)
作者: AngusMum 時間: 08-1-10 12:54 標題: 回覆 #1 mamamomo 的文章
Dear mums,
Can you adv. in average, how many days will have flower after 採頂? I did this yesterday, but I need to submit the flowers back to school on 30 Jan.
作者: katiekma 時間: 08-1-10 13:06
請問點樣施肥?
原文章由 恩禧媽 於 08-1-9 21:15 發表 
我除左晒太陽,淋水之外,我仲落左肥料,所以而家都開左花,不過就無ccheng那棵開得咁高。
作者: 恩禧媽 時間: 08-1-10 22:29
原文章由 katiekma 於 08-1-10 13:06 發表 
請問點樣施肥?
我只係去普通的花店問要落咩肥,咁姐姐就俾左一樽粒肥我用。
我記得採頂後約一個月左右就有花蕾出來呀!





[ 本文章最後由 恩禧媽 於 08-1-13 17:21 編輯 ]
作者: cliffalice 時間: 08-1-11 23:46
各位媽媽:
我女兒的一串紅今天出了六個花蕾,
而我兒子的也出了四個花蕾,他們很
開心,全靠我前兩天將盆放出花槽曬太陽.
而且我女兒盆花剛好12cm做了採頂,兒子
的花採頂時已超過12cm,所以花蕾較少.
作者: 廉媽 時間: 08-1-13 13:40
原文章由 恩禧媽 於 08-1-7 15:32 發表 
廉媽,
一串紅要好多太陽,所以得閒要晒下佢呀!
恩禧媽,
我已經放係窗台附近啦!如果有太陽實晒到佢的;亦有每星期施肥o架!仍然都係得個高字咋!:cry:
作者: 恩禧媽 時間: 08-1-13 17:23
原文章由 廉媽 於 08-1-13 13:40 發表 
恩禧媽,
我已經放係窗台附近啦!如果有太陽實晒到佢的;亦有每星期施肥o架!仍然都係得個高字咋!:cry:
廉媽,
我又無每星期落肥呀!我只係廿日左右就落一次肥咋!
可能你o個棵要等到好多分枝長出之後才肯開花呀!
等下啦!應該好快會有花蕾呀!
作者: leunglokyiu 時間: 08-1-14 15:55
點解咁多學校要小朋友種一串紅既?
作者: bellechan 時間: 08-1-14 22:19
聽講係康文處俾同學, 希望大家注意環保喎
作者: 恩禧媽 時間: 08-1-14 22:59
原文章由 leunglokyiu 於 08-1-14 15:55 發表 
點解咁多學校要小朋友種一串紅既?
係呀!係康文署攪o架!都唔係間間學校都會參加。我地學校仲會有比賽,睇下邊個種得靚d呀!:)
作者: 蘇蘇 時間: 08-1-15 08:49
我兩個囝囝的一串紅都交了回校, 還在11號由 K3 同學送去了老人院了.
兩個囝囝的一串紅好唔同, 大仔的很快已出花, 細仔的就只出葉, 但過了一輪, 大仔的後勁不繼, 但細佬的就好靚啊!!
有時間可以去睇下呀, 真係幾大分別, 一棵好強壯, 但另一棵好似營養不良咁, 但比起去年的金盞花, 今年是成功的啊!! 兩個仔都好開心.
http://cid-5434def5c45815c1.spaces.live.com/default.aspx?wa=wsignin1.0
作者: LEON 時間: 08-1-15 10:51
請問花落左仲會唔會生新既出來?
作者: 恩禧媽 時間: 08-1-15 20:37
原文章由 LEON 於 08-1-15 10:51 發表 
請問花落左仲會唔會生新既出來?
如果d花開完左,就用剪刀剪左佢,就會生多一對分枝出o黎,\遲d就會開花呀!
作者: sandy816 時間: 08-1-16 16:42
細仔果盆拎返黎一個月就要交lu..
用洗潔精樽幫佢做既環保花盆
[ 本文章最後由 sandy816 於 08-1-16 16:47 編輯 ]
作者: 曲曲 時間: 08-1-16 18:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: soscck 時間: 08-1-17 12:28
我落左肥後就開始有一個花蕾出來喇!
係咪要採頂架?? 即係點樣做呀??
成個花蕾剪左去???
唔該晒!!
作者: 恩禧媽 時間: 08-1-17 16:25
原文章由 soscck 於 08-1-17 12:28 發表 
我落左肥後就開始有一個花蕾出來喇!
係咪要採頂架?? 即係點樣做呀??
成個花蕾剪左去???
唔該晒!!
sandy816,
你個環保花盆好靚呀!
soscck,
有花蕾就唔洗採頂住,等花謝左之後剪左舍,咁就會生多兩個分枝出o黎再開過花呀!:loveliness:
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |