教育王國
標題: 下門牙乳齒已出, 但恆齒只有少許鬆, 沒有脫落跡象, 怎辦? [打印本頁]
作者: angelmami 時間: 07-12-17 11:24 標題: 下門牙乳齒已出, 但恆齒只有少許鬆, 沒有脫落跡象, 怎辦?
Anyone can me give me some advice? Should I bring her to see Dentist? Please share! Thanks!
[ 本文章最後由 angelmami 於 07-12-17 11:26 編輯 ]
作者: jk67jk 時間: 07-12-17 11:31
原文章由 angelmami 於 07-12-17 11:24 發表 
Anyone can me give me some advice? Should I bring her to see Dentist? Please share! Thanks!
你個標題調轉左嘞!真係嚇死人囉!
係「恆齒」已出﹐「乳齒」只有少許鬆!
最好去牙齒處拔掉乳齒﹐免阻礙恆齒長出﹐因為會導致牙齒嚴重不齊整。 如不怕不整齊﹐咁就唔駛理佢。
作者: wyl 時間: 07-12-17 11:52
我囡差不多所有牙都是先出恒齒, 要過很久乳齒才掉落。之前我都很擔心還帶她去看牙醫, 但牙醫說乳齒會自動脫落, 而位置也會自動泊齊, 現在我囡已換了8隻牙, 情況正如牙醫所說的, 所以, 不用擔心, 順其自然便可。
作者: jk67jk 時間: 07-12-17 11:59
未必會喎! 最好到訪一次牙醫﹐讓他俾專業意見。我見過有人d 牙唔適泊碼頭…
p.s. 不過﹐d 牙是否長得整齊哩個未必係主因就真!
[ 本文章最後由 jk67jk 於 07-12-17 12:03 編輯 ]
作者: angelmami 時間: 07-12-17 12:30
原文章由 jk67jk 於 07-12-17 11:31 發表 
你個標題調轉左嘞!真係嚇死人囉!
係「恆齒」已出﹐「乳齒」只有少許鬆!
最好去牙齒處拔掉乳齒﹐免阻礙恆齒長出﹐因為會導致牙齒嚴重不齊整。 如不怕不整齊﹐咁就唔駛理佢。
...
自己實在大緊張, that's why 調轉咗 D 名稱.
Thanks for your sharing!
作者: angelmami 時間: 07-12-17 12:34
原文章由 jk67jk 於 07-12-17 11:31 發表 
你個標題調轉左嘞!真係嚇死人囉!
係「恆齒」已出﹐「乳齒」只有少許鬆!
最好去牙齒處拔掉乳齒﹐免阻礙恆齒長出﹐因為會導致牙齒嚴重不齊整。 如不怕不整齊﹐咁就唔駛理佢。
...
Yes, you're right! Maybe 自己都太緊張 la! Thanks for your shairng!
仲有冇其他意見!
作者: 8C9 時間: 07-12-17 15:56
我兩個女d牙都係咁, 仲有佢地表哥都一樣, 都會自己泊番埋位, 我以前都以為個表哥實要cool牙, 點知而家不知泊得幾齊. 我諗齊唔齊係睇jaw夠唔夠大, 唔係隻恆齒幾時出.
作者: bbqueen 時間: 07-12-17 16:11
原文章由 8C9 於 07-12-17 15:56 發表 
我兩個女d牙都係咁, 仲有佢地表哥都一樣, 都會自己泊番埋位, 我以前都以為個表哥實要cool牙, 點知而家不知泊得幾齊. 我諗齊唔齊係睇jaw夠唔夠大, 唔係隻恆齒幾時出. ...
我個囡都係出緊恆齒, 乳齒好似仲有排至甩, 有冇辦法令D乳齒早D甩?
作者: 8C9 時間: 07-12-17 16:27 標題: 回覆 #1 bbqueen 的文章
我冇特別處理, 因為佢地表哥睇牙醫話除非出哂隻恆齒, 乳齒都唔郁, 先再搵牙醫. 我d女d牙都係出得8, 9成,乳齒先自己甩.
作者: wyl 時間: 07-12-17 16:59 標題: 回覆 #8 bbqueen 的文章
我都冇特別理我囡啲牙, 得閒叫佢自己搖吓佢囉, 等佢快啲鬆
作者: pen2012 時間: 07-12-17 17:26
我個囡剛剛脫了下門牙, 情況都是同你們所講的一樣, 先出牙, 後脫牙情況, 真的如你們所講, 牙齒會自動迫碼頭的, 不用擔心.
作者: jk67jk 時間: 07-12-17 17:49
原來有咁多人泊到碼頭... ... ... 泊唔到果D 真係冇運 lu ~ ~ 
作者: miumiu313 時間: 07-12-17 18:27
我囡囡前排下面2隻乳齒都是先乳齒才出恆齒, 牙醫說不用特別去脫, 乳齒自然會鬆脫.她的同學都是這樣, 還會自己泊回碼頭. 但小女因原先已是下顎倒合,所以有點複雜, 她的乳齒還45度兩隻斜出,好像半開兩扇窗. 希望她真的不需要cool 牙啦. 現在只有少少改善, 昨晚又脫了一隻, 好彩恆齒還未出, 希望le隻出得好D啦.
作者: queency 時間: 07-12-18 11:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yvomak 時間: 07-12-18 13:27
你個女倒及, 出咗恆齒有冇改善, 因為我個女依家一歲, 我都覺得佢係倒及, 想知道箍牙有冇得救.
原文章由 miumiu313 於 07-12-17 18:27 發表 
我囡囡前排下面2隻乳齒都是先乳齒才出恆齒, 牙醫說不用特別去脫, 乳齒自然會鬆脫.她的同學都是這樣, 還會自己泊回碼頭. 但小女因原先已是下顎倒合,所以有點複雜, 她的乳齒還45度兩隻斜出,好像半開兩扇窗. 希望她真的 ...
作者: miumiu313 時間: 07-12-18 16:53
基本上排位是好了點點, 因為原先下排在前面的乳齒未脫, 後排恆齒已出, 故位置是後了點, 這兩隻不再倒及. 但又因為下面正中兩顆恆齒是45度斜出 (不是直排, 有一點複雜), 故到現在還未泊回碼頭(但又比初出時好了點點). 我唯有告訴她用舌頭推牙齒, 希望可以將斜入的牙推回正軌, 希望不用cool牙, 我已帶她到cool牙醫生到看過, 醫生說要看看走勢, 做也要等到11, 12齒才適合做. 所以各位媽咪, 不用心急, 急也急不來, 等他們長大, 定形, 才決定對策.
作者: daphnemama 時間: 07-12-18 17:47
當乳齒開始有少少鬆時, 已叫小朋友用條舌頭尖日日"頂"下, 他們好得意當玩日日"頂"下
作者: wttcly 時間: 08-1-11 16:24
我個囡又係下面兩隻牙, 恒齒已出了一半, 乳齒仲係實一實, 今日睇咗牙科保健, 又話等佢自已脫. 但係佢依家仲係好實, 點自己脫呀?
作者: shsh3 時間: 08-1-14 17:38 標題: 脫牙
不要緊的. 我的女兒以前都是這樣的, 新牙己長出很多, 但舊的牙齒依然很實, 但隨着新牙長大, 舊的牙齒會漸漸鬆, 跟着很容易便會脫落, 漸漸後面的新牙會向前生至正常位置.
作者: ^oo^ 時間: 08-1-17 21:37
我個女5.5歲, 又係咁, 下門牙出咗1隻恆齒, 乳齒只有少許鬆, 我自己都好怕睇牙醫, 仲驚要帶佢去脫牙, 原來咁多人都係一樣....
.....多謝分享....而家安樂晒
原文章由 shsh3 於 08-1-14 17:38 發表 
不要緊的. 我的女兒以前都是這樣的, 新牙己長出很多, 但舊的牙齒依然很實, 但隨着新牙長大, 舊的牙齒會漸漸鬆, 跟着很容易便會脫落, 漸漸後面的新牙會向前生至正常位置. ...
作者: wttcly 時間: 08-1-22 11:34
我囡囡嗰兩隻新門牙已經出咗好多啦, 但乳齒仲未有迹象要掉, 我都好心急, 要不要去牙醫度脫呢?
作者: drlin 時間: 08-1-22 15:40
原文章由 ^oo^ 於 08-1-17 21:37 發表 
我個女5.5歲, 又係咁, 下門牙出咗1隻恆齒, 乳齒只有少許鬆, 我自己都好怕睇牙醫, 仲驚要帶佢去脫牙, 原來咁多人都係一樣....
.....多謝分享....而家安樂晒
...
我個仔3月7歲 la,但一隻恆齒都未出
,係唔係佢唔夠鈣呢
,佢唔緊飲奶&食乳酪,點算...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |