教育王國
標題: 介紹NOTEBOOK FOR 小朋友?? [打印本頁]
作者: katrinaau2002 時間: 07-12-12 12:01 標題: 介紹NOTEBOOK FOR 小朋友??
我女女08就小一啦.我剛剛屋企部電腦壊左.我而家就諗住買部
NOTEBOOK.FOR女女的學英文.中文的軟件等等.學校的每日一
篇
各位媽媽有冇好介紹呀

作者: emiluihk 時間: 07-12-12 12:26
介紹我就唔識喇 ! 但我想提醒一吓 要買夠一定容量喎
因為好多時D學習軟件都要安裝裝,容量都唔少架,
加上唔會話即時用完就剷掉 ,所以記住留意這點喔 !
原文章由 katrinaau2002 於 07-12-12 12:01 發表 
我女女08就小一啦.我剛剛屋企部電腦壊左.我而家就諗住買部
NOTEBOOK.FOR女女的學英文.中文的軟件等等.學校的每日一
篇
各位媽媽有冇好介紹呀
...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |