教育王國

標題: 介紹NOTEBOOK FOR 小朋友?? [打印本頁]

作者: katrinaau2002    時間: 07-12-12 12:01     標題: 介紹NOTEBOOK FOR 小朋友??

我女女08就小一啦.我剛剛屋企部電腦壊左.我而家就諗住買部
NOTEBOOK.FOR女女的學英文.中文的軟件等等.學校的每日一


各位媽媽有冇好介紹呀

作者: emiluihk    時間: 07-12-12 12:26

介紹我就唔識喇 ! 但我想提醒一吓 要買夠一定容量喎
因為好多時D學習軟件都要安裝裝,容量都唔少架,
加上唔會話即時用完就剷掉 ,所以記住留意這點喔 !

原文章由 katrinaau2002 於 07-12-12 12:01 發表
我女女08就小一啦.我剛剛屋企部電腦壊左.我而家就諗住買部
NOTEBOOK.FOR女女的學英文.中文的軟件等等.學校的每日一


各位媽媽有冇好介紹呀
...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5