教育王國
標題: 小朋友返上午班, 請問放學後給他們午睡嗎? [打印本頁]
作者: Gracemama 時間: 07-12-12 01:15 標題: 小朋友返上午班, 請問放學後給他們午睡嗎?
想問有經驗的媽咪,
若午睡後再做功課之後晚上遲小小睡(遲一個小時, 約10時睡), 晚上多d親子時間 好d
或
下午做晒功課,溫習, 晚上早d睡.
作者: rockyicream 時間: 07-12-12 10:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kitbebe 時間: 07-12-12 10:09
我個小朋友返上晝班, 放左學食完飯會午睡最少一個鐘, 如果唔瞓的話, 佢會夜晚六七點頂唔順架, 咁瞓完先做功課都好, 夜晚就十點上床.
作者: daphnemama 時間: 07-12-12 11:20
嘩! 就算5給小朋友睡, 小朋友都會勁扭計+做做下功課突然瞓左在桌上, 我的細仔就算反全日(小一), 返到家都先吃完小點就走去睡, 阻都阻5住, 家姐就好好多, 反幼稚園後已經不睡午覺

作者: emiluihk 時間: 07-12-12 11:55
如果小朋友尚小 如一、二年級放學後先小睡片刻
無論在身體上 , 精神上或功課上的效果也較佳
但再大d 就未必有咁既需要了
作者: mickeywinnie3 時間: 07-12-12 12:54
我仔一年級6:30起床, 我也想他小睡, 但他不肯只想玩, 但夜晚成10:xx才睡, 他真的頂得順嗎??
原文章由 emiluihk 於 07-12-12 11:55 發表 
如果小朋友尚小 如一、二年級放學後先小睡片刻
無論在身體上 , 精神上或功課上的效果也較佳
但再大d 就未必有咁既需要了
作者: kitbebe 時間: 07-12-12 14:38
我諗瞓唔瞓晏教, 真係睇需要, 我個女kg時唔駛架, 而家小一先要
作者: TinyRedSun 時間: 07-12-12 21:40
我囡囡讀P.2, 6:15起床 返全日,放學吃些少野,就瞓一個鐘;之後再做功課,練琴.
人精神0的,晚上我們放工可以和她溫習,親子時間又可長些.
如果唔係,
功課做唔到,
飯食唔到, 其他更...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |