教育王國
標題: 請介紹屯門區私人小一英文補習老師.... [打印本頁]
作者: babyjerry 時間: 07-12-11 17:13 標題: 請介紹屯門區私人小一英文補習老師....
小一.........但攪唔清英文文法........想請私人補習老師........最好有經驗教小朋友........因為講極佢都唔係好明.
唔該晒

作者: pamelaywy 時間: 07-12-11 19:13
babyjelly,
Please check pm !
[ 本文章最後由 pamelaywy 於 07-12-11 19:15 編輯 ]
作者: melodykitty 時間: 07-12-11 21:18
原文章由 pamelaywy 於 07-12-11 19:13 發表 
babyjelly,
Please check pm !
pamelaywy,
please also pm to me. Thanks !
Melodykitty
作者: pamelaywy 時間: 07-12-11 21:51
Melodykitty,
Please check pm
原文章由 melodykitty 於 07-12-11 21:18 發表 
pamelaywy,
please also pm to me. Thanks !
Melodykitty
作者: babyjerry 時間: 07-12-12 09:38
thx a lot.
Anyone else can offer for options.
作者: LWLM0804 時間: 07-12-12 11:10
原文章由 pamelaywy 於 07-12-11 19:13 發表 
babyjelly,
Please check pm !
Pamelaywy
hi, pls also e-mail to me!
"[email protected]
tks!
作者: babyjerry 時間: 07-12-13 09:46
anyone else can help

作者: pamelaywy 時間: 07-12-14 23:17
LWLM0804,
Pls check mail
pamelaywy
原文章由 LWLM0804 於 07-12-12 11:10 發表 
Pamelaywy
hi, pls also e-mail to me!
"[email protected]
tks!
作者: 宙仔咪咪 時間: 07-12-15 00:21
babyjerry:
請查看短訊, 希望可以幫到你
[ 本文章最後由 宙仔咪咪 於 07-12-15 00:22 編輯 ]
作者: katrinaau2002 時間: 07-12-17 11:54
我都想知呀
可以PM比我嗎?
作者: melodykitty 時間: 07-12-17 12:11
原文章由 宙仔咪咪 於 07-12-15 00:21 發表 
babyjerry:
請查看短訊, 希望可以幫到你
宙仔咪咪:
請pm俾我, 謝謝 !
melodykitty
作者: 宙仔咪咪 時間: 07-12-17 13:02
melodykitty 及 katrinaau2002 :
請查收短訊 ^^~
宙仔咪咪
作者: whywhywhy 時間: 07-12-19 16:21
could u pls also pm me? thank a lot!
作者: ty1031 時間: 07-12-21 20:14
我都想知,可否send給我.
Thanks!!!
E-mail: [email protected]
原文章由 whywhywhy 於 07-12-19 16:21 發表 
could u pls also pm me? thank a lot!
作者: ty1031 時間: 07-12-21 20:16
我都想知,可否send給我.
Thanks!!!
E-mail: [email protected]
原文章由 whywhywhy 於 07-12-19 16:21 發表 
could u pls also pm me? thank a lot!
作者: ty1031 時間: 07-12-21 20:16
我都想知,可否send給我.
Thanks!!!
E-mail: [email protected]
原文章由 whywhywhy 於 07-12-19 16:21 發表 
could u pls also pm me? thank a lot!
作者: ty1031 時間: 07-12-21 20:16
我都想知,可否send給我.
Thanks!!!
E-mail: [email protected]
原文章由 whywhywhy 於 07-12-19 16:21 發表 
could u pls also pm me? thank a lot!
作者: ty1031 時間: 07-12-21 20:16
我都想知,可否send給我.
Thanks!!!
E-mail: [email protected]
原文章由 whywhywhy 於 07-12-19 16:21 發表 
could u pls also pm me? thank a lot!
作者: tommy486 時間: 07-12-24 02:14
我都想知呀
可以send比我嗎?
E-mail:[email protected]
thank you!!!!

作者: 宙仔咪咪 時間: 07-12-25 23:21
tommy486 , ty1031 & whywhywhy
請收pm thax
宙仔咪咪
作者: angelar 時間: 08-1-13 23:11
我都想知呀?可以PM比我嗎?
作者: DANLAU 時間: 08-2-22 23:28
我都想要資料。 小兒今年開始小一。 希望做好準備。 請SEND 資料比我。 [email protected]
Thank you...
原文章由 宙仔咪咪 於 07-12-25 23:21 發表 
tommy486 , ty1031 & whywhywhy
請收pm thax
宙仔咪咪
作者: suedepinko 時間: 08-2-23 00:07
可以PM比我嗎?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |