教育王國
標題: 菲傭帶仔女去外國受洗 [打印本頁]
作者: lemonnazybaby 時間: 07-12-10 11:14 標題: 菲傭帶仔女去外國受洗
今日蘋果日報報導, 有些家長為了爭取小一五分宗教分, 由菲傭帶自己仔女返菲律賓受洗, 因為菲國的天主教會不知道這些港人"別有用心", 審批受洗較寬鬆, 易假冒過關, 事件係由香港天主教區揭發, 登左係公教報,
真係諗唔到有一些家長可以鑽法律隙去到咁既地步, 真係佩服到五體頭地
, 咁都諗到和做得出, 真係抵佢地入到名校?!
作者: 麟媽媽 時間: 07-12-10 11:37
既然教區引用「揭發」一詞,
即是知佢地係偽洗者,
咁即是唔會比5分佢地啦!
作者: yvomak 時間: 07-12-10 13:51
教統局應該取消計這5分, 其實真係沒有意思, 咁樣會另到很多假信徒!
原文章由 麟媽媽 於 07-12-10 11:37 發表 
既然教區引用「揭發」一詞,
即是知佢地係偽洗者,
咁即是唔會比5分佢地啦!
作者: easybring 時間: 07-12-10 13:57
呢5分係好奇怪, 佛教/道教/基督教申請同一宗教小學有冇分呢? 仲有冇保良局會員(唔知有冇呢個會
)申請保良局小學有冇多5分? 我估教統局想取消, 天主教學校都唔想呀!
好多年前已聽過有人去菲律賓授洗, 不過申請小學時識穿左. 年年都有啦.
原文章由 yvomak 於 07-12-10 13:51 發表 
教統局應該取消計這5分, 其實真係沒有意思, 咁樣會另到很多假信徒!
[ 本文章最後由 easybring 於 07-12-10 13:58 編輯 ]
作者: cltan 時間: 07-12-10 14:03
不明白點解不可以在異地受禮後,在港報小學?
作者: catcatmom 時間: 07-12-10 14:36
你地試吓打去其中一間九龍塘名津小同時又係天主教既, 同佢地講係這間菲律賓church受洗既!睇吓佢地count唔count? 我打過啦!佢地答左我.你想知道,自己打吓,便知答案.
原文章由 lemonnazybaby 於 07-12-10 11:14 發表 
今日蘋果日報報導, 有些家長為了爭取小一五分宗教分, 由菲傭帶自己仔女返菲律賓受洗, 因為菲國的天主教會不知道這些港人"別有用心", 審批受洗較寬鬆, 易假冒過關, 事件係由香港天主教區揭發, 登左係公教報,
真係諗 ...
作者: 火影忍媽 時間: 07-12-10 15:14
其實大約你6,7年前已經有人咁做,真係得咗.
有d就去遠一d的堂區,時間亦會快一d.
除了菲律賓,我有一位朋友就去了法國洗禮,結果就入了喇小.所以服未?
作者: 898998 時間: 07-12-10 15:14
原文章由 lemonnazybaby 於 07-12-10 11:14 發表 
今日蘋果日報報導, 有些家長為了爭取小一五分宗教分, 由菲傭帶自己仔女返菲律賓受洗, 因為菲國的天主教會不知道這些港人"別有用心", 審批受洗較寬鬆, 易假冒過關, 事件係由香港天主教區揭發, 登左係公教報,
真係諗 ...
crazy world have crazy man
作者: 鳳梨 時間: 07-12-10 15:40
嘜唔係去梵蒂岡最快咩
原文章由 火影忍媽 於 07-12-10 15:14 發表 
其實大約你6,7年前已經有人咁做,真係得咗.
有d就去遠一d的堂區,時間亦會快一d.
除了菲律賓,我有一位朋友就去了法國洗禮,結果就入了喇小.所以服未?
...
作者: lemonnazybaby 時間: 07-12-10 16:00
睇報紙話, 因為俾分機制由教育局規定, 只要能出示證明就一定要俾分, 就算學校明知當中有詐亦無符, 人地有領洗紙, 你一定要俾五分, 唔係家長去教育局投訴學校, 唉....... 依家為入名校又借地址又用領洗紙, 真係唔夠佢地玩......
原文章由 麟媽媽 於 07-12-10 11:37 發表 
既然教區引用「揭發」一詞,
即是知佢地係偽洗者,
咁即是唔會比5分佢地啦!
作者: 小木偶媽咪 時間: 07-12-10 16:05
我係天主教徒
好鄙視呢D人
作者: 麟媽媽 時間: 07-12-10 16:13
未必.... 可以個別學校自行制定架!
某d聖公會學校,只接受該會受浸證明,
好似St. Stephan's Girls 只比5分予同會派,
其他基督教會派證明一律無分架。
而家呢件事上晒公教報,相信各院校會有安排了。
原文章由 lemonnazybaby 於 07-12-10 16:00 發表 
睇報紙話, 因為俾分機制由教育局規定, 只要能出示證明就一定要俾分, 就算學校明知當中有詐亦無符, 人地有領洗紙, 你一定要俾五分, 唔係家長去教育局投訴學校, 唉....... 依家為入名校又借地址又用領洗紙, 真係唔夠佢 ...
作者: jk67jk 時間: 07-12-10 16:34
原文章由 麟媽媽 於 07-12-10 16:13 發表 
而家呢件事上晒公教報...
是嗎?幾時的事呀?
係咪指駱神父信箱?(似乎不是近期的了吧!)
作者: 麟媽媽 時間: 07-12-10 16:49
今日蘋果日報講嘅。
原文章由 jk67jk 於 07-12-10 16:34 發表 
是嗎?幾時的事呀?
係咪指駱神父信箱?(似乎不是近期的了吧!)
作者: jk67jk 時間: 07-12-10 17:25
噤你又話「公教報」?
作者: 麟媽媽 時間: 07-12-10 17:28
係蘋果日報quote 公教報...亂亂地呵?!
jk,揾到喇,公教報11月份3327期。
原文章由 jk67jk 於 07-12-10 17:25 發表 
噤你又話「公教報」?
[ 本文章最後由 麟媽媽 於 07-12-10 17:36 編輯 ]
作者: jk67jk 時間: 07-12-10 17:46
麟媽媽:
Got it!
我以為我冇睇過添!
原來令我注意的方向去了, 神父:「基督聖體」領者:「多謝!」/「唔該。」
我記得大約9 / 10 月﹐有一次係駱神父信箱都有答過這 case, 話有人拿出菲國領洗紙, 學校不予承認 (當然那位家長....
, 明啦!)
作者: catcatmom 時間: 07-12-10 18:06
我打過教育局問過這5分宗教分, 佢地話係學校有權決定比唔比!
特別拿著一些不知道什麼地方發出領洗紙, 學校d人會回應:我唔識這間church.
如果沙田天主教等等之類學校,一定比5分你架!
原文章由 lemonnazybaby 於 07-12-10 16:00 發表 
睇報紙話, 因為俾分機制由教育局規定, 只要能出示證明就一定要俾分, 就算學校明知當中有詐亦無符, 人地有領洗紙, 你一定要俾五分, 唔係家長去教育局投訴學校, 唉....... 依家為入名校又借地址又用領洗紙, 真係唔夠佢 ...
作者: judy 時間: 07-12-10 18:41
麟媽媽,
我エ人(菲籍)日日帮阿三冲凉又計唔計?
作者: Sindy 時間: 07-12-10 19:13
梗係唔係咁啦.....呢個情況係小朋友渣住張紙,學校可以決定比唔比,仲有個情況係,個細路無張紙,但個父母其中一方係教友,另一個就慕緊道,以為個小朋友未領洗所以無五分,但答案係個別學校可以酌情比呢五分,終於個小朋友係可以加到呢五分.......(不過好肯定唔係間間學校都比呢五分)
原文章由 lemonnazybaby 於 07-12-10 16:00 發表 
睇報紙話, 因為俾分機制由教育局規定, 只要能出示證明就一定要俾分, 就算學校明知當中有詐亦無符, 人地有領洗紙, 你一定要俾五分, 唔係家長去教育局投訴學校, 唉....... 依家為入名校又借地址又用領洗紙, 真係唔夠佢 ...
作者: lemonnazybaby 時間: 07-12-10 20:39
原來如此, 多謝指教, 咁去菲律賓領洗都唔一定有著數喎, 隨時賠了旅費又無分, 哈哈哈!!!!!! 我地D貧民都無咁慘
原文章由 catcatmom 於 07-12-10 18:06 發表 
我打過教育局問過這5分宗教分, 佢地話係學校有權決定比唔比!
特別拿著一些不知道什麼地方發出領洗紙, 學校d人會回應:我唔識這間church.
如果沙田天主教等等之類學校,一定比5分你架!
...
作者: 曱甴人 時間: 07-12-10 23:28
比佢地過左骨又點? 良知都冇埋, 為人父母其身不正, 為求目的不擇手段, 可恥!
作者: 小伊 時間: 07-12-11 01:30
無宗教的學校如官校等應該給與無宗教的學生5分。
作者: 麟媽媽 時間: 07-12-11 09:22
其實父母咁做就算入左,
可能令仔女好難做的。
唔係入左就算,因為教會學校,
會有好多宗教活動,到時問起,
亞仔乜頭乜路都唔知,
又或是被問及媽咪無同你去聖堂咩?
咁都唔知亞仔點應對好....
原文章由 曱甴人 於 07-12-10 23:28 發表 
比佢地過左骨又點? 良知都冇埋, 為人父母其身不正, 為求目的不擇手段, 可恥!
作者: 麟媽媽 時間: 07-12-11 09:41
嘻嘻。。。你叫賓姐發張證過你揸手穩陣!
話時話,我諗個別堂區已開始收緊了,
好似我妹個BB 將於xmas 領洗,
佢daddy 係英国人將來BB 都讀IS,
咁領洗唔係為5分的,無需咁做。
琴晚堂區安排家訪,所以我媽好緊張,
去我妹度打點,因為我媽係堂區活躍分子,
話要比個好印象比d家訪教友喎?!
咁如果有d偽洗者原來屋企滿天神佛,
又或者傾多兩傾,便露出馬腳!
原文章由 judy 於 07-12-10 18:41 發表 
麟媽媽,
我エ人(菲籍)日日帮阿三冲凉又計唔計?
作者: 小伊 時間: 08-1-7 03:05
我大把天主教朋友夠mud頭mud路都唔知啦。入咗去讀之後,水知你是1st round or 統一排位入mair。不公平的制度在先,無話可恥不可恥。
作者: wisekid2007 時間: 08-1-7 12:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |