教育王國
標題: 想問有冇在職教師幫人上門補習 [打印本頁]
作者: Hochingman 時間: 07-12-9 23:43 標題: 想問有冇在職教師幫人上門補習
唔該幫幫手
作者: bubumom 時間: 07-12-10 13:54
原文章由 Hochingman 於 07-12-9 23:43 發表 
唔該幫幫手
There are a pool of them but they charge so much. $300 per hour. Tell me if you need help!!!
作者: windyli 時間: 07-12-31 02:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Hochingman 時間: 08-1-6 00:56 標題: 回覆 #1 windyli 的文章
Yau Tong, Kowloon
作者: chuiiris 時間: 08-1-9 15:45
有 媽咪介紹我在網上辅習社登記, 他亂咁比一點 3吾識7 既人打电話比我, 自稱中學老師, 但說話吞吞吐吐, 边間中學都吾肯講, 白撞.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |