教育王國
標題: 真人真事~ 對海洋公園血的控訴 part 2 [打印本頁]
作者: noeyesee2007 時間: 07-12-9 14:13 標題: 真人真事~ 對海洋公園血的控訴 part 2
首先, 多謝各位家長對小兒的關心及好多謝各位的意見.
但我相信有部份家長對這事件有些誤解, 希望在此作以下補充:
l我是四個小孩的媽媽, 我那受傷的兒子, 不是最大,也不是最小的一個
我在小孩子們考試其間對他們說: “只要他們現在努力讀書, 考完試我會帶他們到海洋公園玩.”
l那天我老公有急事, 不能和我們一起去, 我也有對他們說:” 不如下次先啦 ?” 但他們不停地說他們會乖的, 會聽話的, 我又怎忍心令他們失望呢? 結果是和我弟弟一家四口一齊去..
l出事時我不是不想陪他玩, 是不能, 因我最小的孩子還不到 3歲, 我不能將其他的孩子留下, 只好在地面上看着他玩
l我家的小孩對花花草草及動物沒有什麽大興趣, 只一心想到海洋公園玩的是他們其待已久的機動遊戲.
l我那受傷的兒子, 雖然只有六歲, 但好鬼大隻, 他差不多有成 65磅, 出事前他也有玩其他機動遊戲. 我們也常常帶孩子們到外國玩其他機動遊戲, 他次次都玩得好鬼開心
l對我來說, 機動遊戲當然是給孩子玩的, 唔通比我哋呢D 幾十歲的師奶玩嗎?
l所以我覺得我那受傷的兒子, 在沒有做錯任何情况下玩海洋公園的機動遊戲而受傷, 海洋公園是應付責任的.
l我由始至終claim海洋公園的都不是錢, 我一亳子都無
claim 佢哋.
lD小朋友攪到好唔開心同好驚. 我剩係想海洋公園唔好咁過份一副唔負責任及根本唔使理你的態度.
l我將件事post 出嚟, 主要目的是想多啲人知道呢件事,而令海洋公園正視呢件事,
希望唔會再有這種事發生.
l當然, 我最想的是令海洋公園知道, 小市民都會出聲, 師奶都會反擊的. 唔好以為小市民好 “蝦”.
最後, 我要再次多謝各位家長支持, 正面或負面意見對我來說都是關心的一種.
多謝!
[ 本文章最後由 noeyesee2007 於 07-12-9 14:22 編輯 ]
作者: 701003 時間: 07-12-9 15:17
希望你仔仔早日康復
誰是誰非,已經唔再重要啦,經此一役,你班仔女可能會怕咗玩機動遊戲,係好事呀
起碼你唔使再煩~~佢求我俾佢地玩wor,唔俾就太殘忍la......
仲有,仔女仲細,單靠媽媽一個要take care晒咁多幼童,好吃力!下次等爸爸得閒先至出遠街啦!小朋友係唔會"悶"死的!
作者: awah112 時間: 07-12-9 16:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 召藥師 時間: 07-12-9 17:53
希望妳囝囝可以完全康復,快快樂樂。
經一事長一智,作為父母真係要掌握小朋友自身安全最的後決定權,唔放心俾佢玩就一定唔好心軟,做惡爸惡媽都冇辦法。
海洋公園方面,我覺得佢衰就衰在出左事都唔主動協助你地去就醫,而且因為收工而迫人駛走車輛真係極不近人情,再加上全冇慰問,真係冷漠無情!!
作者: 200012 時間: 07-12-9 21:33
原文章由 noeyesee2007 於 07-12-9 14:13 發表 
首先, 多謝各位家長對小兒的關心及好多謝各位的意見.
但我相信有部份家長對這事件有些誤解, 希望在此作以下補充:
l我是四個小孩的媽媽, 我那受傷的兒子, 不是最大,也不是最小的一個
我在小孩子們考試其間對他們說: ...
你囝囝心理上仲有無陰影嗎?咪嚇親其他兄弟,你一個帶四件,香洋公園都無少少協助,不近人情
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |