教育王國

標題: 邊到有得學硬筆書法(即係 鉛子筆) [打印本頁]

作者: Fiona_ha    時間: 07-12-8 23:13     標題: 邊到有得學硬筆書法(即係 鉛子筆)

囡囡已經k3   明年小一    好想佢學好寫靚d 字
知唔知邊到有得學?    教得好唔好?
唔知貴唔貴呢?
作者: sandy816    時間: 07-12-9 00:12

有開書法班果d都有得學.硬筆法即係用鉛筆唔係鉛子筆.我女K3響青苗學過.
原文章由 Fiona_ha 於 07-12-8 23:13 發表
囡囡已經k3   明年小一    好想佢學好寫靚d 字
知唔知邊到有得學?    教得好唔好?
唔知貴唔貴呢?

作者: 小羽    時間: 07-12-9 11:18

click here
作者: Fiona_ha    時間: 07-12-9 17:55

很感謝大家幫忙,資料很有用呢。
作者: hhma    時間: 07-12-9 19:54

請問有無朋友學過?  有咩comments?
有無教筆順?

tks

原文章由 小羽 於 07-12-9 11:18 發表
click here

作者: Bluecat    時間: 07-12-9 23:52

仁愛堂有硬筆書法學ga!!!
作者: hhmami    時間: 07-12-11 01:54

灣仔香港小童群益會成長發展中心都有兒童硬筆書法班。

http://hke.bgca.org.hk/
then click 兒童活動 -> 興趣班 -> 073CCI01-03   兒童硬筆書法班




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5