教育王國
標題: 邊到有得學硬筆書法(即係 鉛子筆) [打印本頁]
作者: Fiona_ha 時間: 07-12-8 23:13 標題: 邊到有得學硬筆書法(即係 鉛子筆)
囡囡已經k3 明年小一 好想佢學好寫靚d 字
知唔知邊到有得學? 教得好唔好?
唔知貴唔貴呢?
作者: sandy816 時間: 07-12-9 00:12
有開書法班果d都有得學.硬筆法即係用鉛筆唔係鉛子筆.我女K3響青苗學過.原文章由 Fiona_ha 於 07-12-8 23:13 發表 
囡囡已經k3 明年小一 好想佢學好寫靚d 字
知唔知邊到有得學? 教得好唔好?
唔知貴唔貴呢?
作者: 小羽 時間: 07-12-9 11:18
click here
作者: Fiona_ha 時間: 07-12-9 17:55
很感謝大家幫忙,資料很有用呢。
作者: hhma 時間: 07-12-9 19:54
請問有無朋友學過? 有咩comments?
有無教筆順?
tks
原文章由 小羽 於 07-12-9 11:18 發表 
click here
作者: Bluecat 時間: 07-12-9 23:52
仁愛堂有硬筆書法學ga!!!
作者: hhmami 時間: 07-12-11 01:54
灣仔香港小童群益會成長發展中心都有兒童硬筆書法班。
http://hke.bgca.org.hk/
then click 兒童活動 -> 興趣班 -> 073CCI01-03 兒童硬筆書法班
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |