教育王國

標題: 對於小朋友學習分享 [打印本頁]

作者: coolperfect    時間: 07-12-8 23:10     標題: 對於小朋友學習分享

自己教番小朋友,如果個小朋友細都還可以,我個女已經p.6啦,嘩!!!早排D   gammer................,原來我已經唔記得灑啦,點知請個補習都搞佢唔"店",個補習講佢唔明,大件事啦

最後自己即刻溫番灑D書之後再教佢,佢家好似好番D啦,非常危險,今次計分o架!!

原來請個補習都唔可以即刻解決個問題,而佢由細到大都係我教佢,所以我容易D知佢有咩唔識,:idea: 而搵個好嘅補習真係唔容易, 我之前已經試過2個補習,但係..................所以搞到我心力交瘁,真係有D想死!!
請各位分享一下!!
作者: 嫦娥一号    時間: 07-12-9 00:04

對於小朋友學習分享:

遠水不能救近火,現在要呈分才建議你的小朋友多看課外書;似乎太晚了。

收集別的學校試卷、坊間補充、訪問成績好的同學如何温習、問高年班同學取經等......!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5