教育王國
標題: 牛頭角基顯小學家長talk -talk [打印本頁]
作者: vickyywl 時間: 07-12-7 13:40 標題: 牛頭角基顯小學家長talk -talk
牛基家長來傾傾la ! 我仔小一c班。
Vicky
作者: 峰仔媽咪 時間: 07-12-7 13:52
HI !!!
好耐無睇到這個topic,峰峰1A班。
你地知唔知今次考試範圍係嘜 ??? 英文係唔係都唔考呢 ???
原文章由 vickyywl 於 07-12-7 13:40 發表 
牛基家長來傾傾la ! 我仔小一c班。
Vicky
作者: vickyywl 時間: 07-12-10 13:36
逢仔媽咪,我仔個班沒有通告,唔知 o ! 想問問你仔仔坐校車開不開心?我仔好不開心,成日被保姆鬧
。 同校車公司講都沒改進。。。。
Vicky
作者: 峰仔媽咪 時間: 07-12-11 12:52
原文章由 vickyywl 於 07-12-10 13:36 發表 
逢仔媽咪,我仔個班沒有通告,唔知 o ! 想問問你仔仔坐校車開不開心?我仔好不開心,成日被保姆鬧
。 同校車公司講都沒改進。。。。
Vicky
仔仔坐校車都開心,如果無記錯係3號車。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |