教育王國

標題: 牛頭角基顯小學家長talk -talk [打印本頁]

作者: vickyywl    時間: 07-12-7 13:40     標題: 牛頭角基顯小學家長talk -talk

牛基家長來傾傾la ! 我仔小一c班。

Vicky
作者: 峰仔媽咪    時間: 07-12-7 13:52

HI !!!

好耐無睇到這個topic,峰峰1A班。
你地知唔知今次考試範圍係嘜 ??? 英文係唔係都唔考呢 ???





原文章由 vickyywl 於 07-12-7 13:40 發表
牛基家長來傾傾la ! 我仔小一c班。

Vicky

作者: vickyywl    時間: 07-12-10 13:36

逢仔媽咪,我仔個班沒有通告,唔知 o !  想問問你仔仔坐校車開不開心?我仔好不開心,成日被保姆鬧 。 同校車公司講都沒改進。。。。

Vicky
作者: 峰仔媽咪    時間: 07-12-11 12:52

原文章由 vickyywl 於 07-12-10 13:36 發表
逢仔媽咪,我仔個班沒有通告,唔知 o !  想問問你仔仔坐校車開不開心?我仔好不開心,成日被保姆鬧 。 同校車公司講都沒改進。。。。

Vicky



仔仔坐校車都開心,如果無記錯係3號車。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5