教育王國
標題: 想買電子辭典機! [打印本頁]
作者: 88057 時間: 07-12-7 10:51 標題: 想買電子辭典機!
大家好! 我係第一次上嚟傾計, 希望各位多多指教!
我想問吓你哋有冇買電子辭典機比仔女用呢? 我想買但唔知邊隻牌子好, 想聽吓大家嘅意見! Thanks!!!!!
作者: rhythm 時間: 07-12-8 11:54
好易通啦! (英式發音, 啱香港讀書)
快易通 (美式發音)
文曲星易壞
以上是個人觀點.
作者: 法子 時間: 07-12-8 12:05
快譯通係好過好xx,無論發聲,譯字...都係正統d.
作者: Fatty 時間: 07-12-8 23:32
本來想買好易通,不過,最後買佐快譯通,因為,如果你查下面D字, 好易通會譯成
tomato - 西紅柿
Internet - 因特网
computer- 計算機
我諗一般人睇會一頭霧水。
所以,我最後就買佐快譯通。
原文章由 rhythm 於 07-12-8 11:54 發表 
好易通啦! (英式發音, 啱香港讀書)
快易通 (美式發音)
文曲星易壞
以上是個人觀點.
[ 本文章最後由 Fatty 於 07-12-8 23:33 編輯 ]
作者: 1026GORDAN 時間: 07-12-9 12:56
原文章由 Fatty 於 07-12-8 23:32 發表 
本來想買好易通,不過,最後買佐快譯通,因為,如果你查下面D字, 好易通會譯成
tomato - 西紅柿
Internet - 因特网
computer- 計算機
我諗一般人睇會一頭霧水。
所以,我最後就買佐快譯通。
...
想問下快譯通幾$呀
作者: Fatty 時間: 07-12-9 13:01
3000左右。
作者: gigicui 時間: 07-12-15 01:34
我買了快譯通,2780,幾好用
作者: Terry280905 時間: 07-12-15 11:00
原文章由 gigicui 於 07-12-15 01:34 發表 
我買了快譯通,2780,幾好用
請問您那個 Model No. ?
有無手寫筆 ?
作者: Chole 時間: 07-12-17 17:21 標題: 電子辭典機
If your computer is turned on most of the time, better buy dictionary (install the CD Rom) because:
- much cheaper (around HKD300.- for Cambridge or Oxford
- sound quality much better (especially if if your computer is connected with a speaker)
- got accurate British and American pronounciations
- more clear explanation
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |