教育王國
標題: 請問有無讀曾讀創價幼稚園的家長?請賜教! [打印本頁]
作者: Fayme 時間: 07-12-5 13:04 標題: 請問有無讀曾讀創價幼稚園的家長?請賜教!
我本身好鍾意呢間幼稚園, 但又聽聞佢地的程度比較淺, 升上小一會好吃力, 你地的經驗係點?請賜教!

[ 本文章最後由 Fayme 於 07-12-5 13:05 編輯 ]
作者: KelvinMaMa 時間: 07-12-5 15:07
我小兒現就讀創價幼稚園高班, 我認為佢地程度不如外傳般淺, 之前的我忙記了, 以今年, 英文用oxford story tree level 4上堂,以外國版計,佢係oxford reading tree 的stage 6. 寫生字都寫英文句子.中文方面有記憶遊戲即默書,數學學操作式,聽講畢業時會學完倍數.
不過,若然你將來想考St. Francis 之類的,當然唔啱啦!
作者: 晴雨公仔 時間: 07-12-6 13:31 標題: 請問有無讀曾讀創價幼稚園的家長?請賜教!
我個女兒係創價畢業, 今天在英小讀K.1. OK喎, 第一次測驗, 科科都9X分, 沒有比其他英文幼稚園學生遜色. 其實, KINDERGARTEN程度唔係太重要, 重點是小朋友愉快地學習, 並愛上學習. 這樣, 升小學時就容易跟上.
作者: rayvonne 時間: 07-12-6 14:56
KelvinMaMa/晴雨公仔,
你o既小朋友讀傳統定活動小學? 如果想讀傳統官小 or 華英, 創幼程度ok嗎?
知唔知有冇人入咗華英?幾多個? Thanks.
作者: KelvinMaMa 時間: 07-12-6 21:07
我小朋友還是K3, 不過曾經問老師,佢話小兒可以讀紀律較嚴的學校,所以讀活動教學的,並不代表不能讀傳統學校,最重要視乎個小朋友的性格.
華英小學我不認識,但我認識的有兩個今年考入了英華小學. 還有唔少人考入了KTS.
[ 本文章最後由 KelvinMaMa 於 07-12-6 21:12 編輯 ]
作者: 8864 時間: 07-12-7 16:28 標題: 回覆 #3 晴雨公仔 的文章
你有沒有在外面補讀其他課外增值班幫助她。
作者: 星級國民 時間: 07-12-7 23:18
原文章由 Fayme 於 07-12-5 13:04 發表 
我本身好鍾意呢間幼稚園, 但又聽聞佢地的程度比較淺, 升上小一會好吃力, 你地的經驗係點?請賜教!
囡囡不是讀這所幼稚園, 但從認識的一些小學校長口中, 對佢地學生評價唔錯喎.
作者: AAl 時間: 07-12-8 20:41
我仔仔係創價畢業生, 佢之前讀 St. Fancis, 今年轉了拔萃, 之前都無讀甚麼雞精班, 一切係佢自己, 不過上小一時是比較辛苦, (尤其是我), 但現在的創價比以前深很多.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |