教育王國

標題: 保良局王賜豪小學 --- 有無人讀緊 or 將會讀? [打印本頁]

作者: 叉燒媽咪    時間: 07-12-4 00:50     標題: 保良局王賜豪小學 --- 有無人讀緊 or 將會讀?

校長/老師有愛心嗎? 功課多嗎?
作者: 叉燒媽咪    時間: 07-12-4 10:42

無人知呀? 係咪唔好呢?
原文章由 叉燒媽咪 於 07-12-4 00:50 發表
校長/老師有愛心嗎? 功課多嗎?

作者: 堯堯豬媽    時間: 07-12-4 18:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 叉燒媽咪    時間: 07-12-4 23:14

係呀, 如無意外會比佢讀呢間, 所以希望聽下意見....
你呢? 小朋友08年小一嗎?
原文章由 堯堯豬媽 於 07-12-4 18:10 發表
我都想知:) 上網睇佢網址講又好似唔錯咁
你小朋友係咪將會係呢間讀呀

作者: 堯堯豬媽    時間: 07-12-5 10:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dickyally    時間: 08-1-17 15:56

我個讀左六年 (由朱小下到而家) 個女仲讀緊小四, 我個人認為此校太嚴了, 小朋友在此校一定可以培養到良好品格, 因為小小事情老師都好緊張地通知家長, 動不動就記缺點和罰, 所以如果你的子女十分頑皮, 你將會有排煩, 慶幸我兩個化骨龍暫時未有記缺點, 不過此校各方面都太緊張了, 我認為每個小朋友都會有頑皮的地方, 如果是可以接受的, 不要把事情弄大呢 !
作者: 叉燒媽咪    時間: 08-1-17 23:23

請問係咪會有老師講粗俗語言鬧學生 OR 體罰?
學校功課量&程度如何?
多不多壞學生?
THANKS!

原文章由 dickyally 於 08-1-17 15:56 發表
我個讀左六年 (由朱小下到而家) 個女仲讀緊小四, 我個人認為此校太嚴了, 小朋友在此校一定可以培養到良好品格, 因為小小事情老師都好緊張地通知家長, 動不動就記缺點和罰, 所以如果你的子女十分頑皮, 你將會有排煩,  ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5