教育王國
標題: 名校好些? [打印本頁]
作者: sin 時間: 07-12-3 23:04 標題: 名校好些?
今天有朋友同我講將來一定要給仔仔讀名校,對他將來好些,但我又唔覺得她的細仔有什麼特別,2年前我帶囡囡去同她2個小朋友玩,1個是小一和另一個就同我女同年,但有好多英文他們都唔識,反而我女識,而她仔在一次生日會遇到,成日就欺侮我仔仔,唔通讀名校就這樣好?很後悔接了她電話,但我女女雖然讀一般的學校,但她很開心,很乖,我覺得這才是最重要.
作者: littlesister 時間: 07-12-3 23:34
咁你朋友既仔仔幾多歲? 現在讀緊名校未呢
作者: awah112 時間: 07-12-3 23:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sandra_100 時間: 07-12-4 13:39
I think a suitabe school is better than 名校. Moreover, parets also have the responsibility to teach the kids, not just let them go to school and do nothing......
作者: 00adafan 時間: 07-12-4 13:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sin 時間: 07-12-4 13:45
原文章由 awah112 於 07-12-3 23:39 發表 
咁妳咪唔好理佢囉,佢小朋友叻唔叻唔關妳事。
是不關我事,但她講的說話好像看不起我女女,我先會感覺到如她所講應該她的小朋友是很好,唔是就唔好話人地,她的小朋友是入了名校的小學.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |